Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

2.4, type S, bierze ponad 1l/1000km, co następnym krokiem

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 TomaJoe

TomaJoe
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:OPR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:42, 29.06.2018

teoretycznie olej może znikać na 3 sposoby
1 przez tak zwana Odme powinny być oleju ślady w dolocie
2 pierścienie i tu olej już po 1kkm będzie raczej czarny na bagnecie
3 wyciek oleju poza obieg

Dodaj do tej listy uszczelniacze zaworowe
  • 0

#32 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:00, 29.06.2018

W sumie to nie wiem czy mogę się zgodzic z tym że przy spalaniu oleju poprzez pierścienie i uszczelniacze olej robi się czarny, to chyba musiały by być jakieś kosmiczne ilości.
  • 0

#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:16, 29.06.2018

Raczej robi się szybciej czarny
  • 0
                       

#34 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:01, 29.06.2018

Na 100% robi się szybciej czarny.


  • 0

#35 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:48, 29.06.2018

Kurde zawsze miałem japońskie auta które coś tam tego oleju przepalały przez pierścienie olejowe ale nigdy olej nie robił mi się ciemny tym bardziej czarny, teraz w k24 ostatni rok przejezdzilem na 0w20 dolalem pewno koło 2litrow, może więcej, nie liczę na 13tys. Olej przy wymianie zrobił się tylko bardziej koloru miodowego.

Czarny się robi też przy jeździe na krótkich dystansach gdzie paliwo dostaje się do oleju.
  • 0

#36 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:38, 30.06.2018

Między min a max jest 1l
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#37 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:34, 30.06.2018

Zapiekają się najszybciej pierścienie zgarniające...a więc kompresja jest i olej łyka
  • 0
                       

#38 accordmax

accordmax
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CR-V
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 02.07.2018

Sugerujecie że jak mi ASO leje olej marki  Castrol od kilku lat, to natychmiast powinni tego zaprzestać ? Piszecie że to najgorszy olej .. 


  • 0

Dotychczas: Civic VI, VII,VIII,  Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0


#39 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 24.07.2018

panowie tak sie chciałem dopytać niezakłądając kolejnego wątku, czy faktycznie ten 10w40 to takie zło?

osobiście w VII gen na tym oleju zrobiłem 350tys km

teraz w VIII gen mam 5w40 - olej łyka ok 1l na 1000km i tak się zastanawiam ( jeśli pierścienie są zapieczone) i pasowałoby zrobić remont silnika to czy moge zalać silnik 10w40 i zobaczyć jak będzie brał olej

czy może to wyrządzić większa szkodą ( zakładając ze i tak musze remontować silnik to moze mi coś więcej ten olej "zniszczyć " )


  • 0

#40 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:05, 25.07.2018

A jakie masz podane oleje w książce serwisowej do swojego auta? Jeśli jest ten co piszesz to lej, jak nie "pomoże" to wrócisz na 5wXX z jakąś plukanką i będziesz w punkcie wyjścia bogatszy o wiedzę i doświadczenia.
  • 0

pzdr


#41 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:17, 25.07.2018

Jak już chcesz gęstszy to bierz 5w50 a nie 10w40.
 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq