XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana klocków
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:02, 24.03.2009
#17
Napisano 20:28, 09.04.2009
Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ
#18
Napisano 12:37, 02.05.2010
do tej pory klucz nasadowy był standardem w moich samochodach,
jakiego kluczapotrzebuję do odkręcenia zacisku w VII?/
Nie pasuje ampulowy 6 i 8. czyżby 7?
mam diaksa więc może sobie dorobię jeśli to na prawdę 7mka.
szlag mnie trafił bo jestem na działce bez możliwości zakupów
pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź
AndyK
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:37, 03.05.2010
ferodo na przod
czy ferodo premier są dużo miększe od Greenstuff'ów?
pytam bo pewna osoba znająca się na temacie poradziła mi, że lepiej kupować miękkie klocki do naszych accordów i zmieniać je częściej niż ładować twarde klocki jak greenstufy na standardowe tarcze. Daje to lepszy efekt jeśli chodzi o skuteczność hamowania.
#20
Napisano 12:12, 03.05.2010
ja też nie miałem odpowiedniego "imbusa", ale przecież to nie problem wystarczy odkręcić całe zaciski, płaska 17 i już.
Pozdrawiam
Andrzej
Nie staraj się zrozumieć wszystkiego, bo wszystko stanie się niezrozumiałe.
#21
Napisano 18:43, 03.05.2010
Tak czy inaczej to (chyba) większa komplikacja.
Będę jednak wdzięczny za info o wielkości i rodzaju klucza do zacisków
ktokolwiek wie...
pozdrawiam
a
[ Dodano: 2010-05-07, 13:54 ]
pozwolę sobie ponowić pytanie.
jakim kluczem odkręce zaciski hamulcowe w VII?
dziękuję za info
AndyK
#22
Napisano 14:45, 03.07.2010
Nie pasuje ampulowy 6 i 8. czyżby 7?
sam zabieram sie za tydzien i jeszcze nie wiem, ale imbus 7 to jakis hamulcowy standard, ma go wiele marek (np. moje poprzednie auta: audi i fiat)
a ja poki co zacialem sie na doborze klockow, ponoc maja pasowac 43022-SPO-E03, ale akurat takie maja stan magazynowy zero w intercars...
pozdr
[ Dodano: 2010-07-03, 15:43 ]
jakim kluczem odkręce zaciski hamulcowe w VII?
jestem swiezo po wymianie wiec podziele sie troche spostrzezeniami:
zaciski przednie sa na imbus 7, tylne na normalny klucz 12, dodatkowo zadnych specjalnych narzedzi nie potrzeba, oczywiscie klucz do kol, pilniczek i srubokret, wymiana kompletu (przod i tyl) zajela mi spokojnym tempem 3h
poniewaz sam mialem problem z doborem klockow (nie mialem numeru OE klockow, a katalogi rozne klocki podawaly) podam numery dla potomnych:
przod: TRW GDB 3335 (199zl)
tyl: TRW GDB3191 (136zl)
czyli razem wyszlo w intercars 335zl plus 10zl wysylka, robota za free, jako ciekawostke napisze ze turek w ATU chcial 120-130 euro za taka robote, za czesci tez policzyl sporo wiecej (60 euro za klocki "no name" na tyl) stad go olalem a moj diler hondy byl zabity robota, efekt byl taki ze wczoraj do PL wrocilem na blachach zamiast klockow z tylu, a ostatnie 100km przed domem (tak od Cottbus) staralem sie unikac hamowania bo robilo straszliwe wrrrrr, w jednym klocku wyfrezowalem rowek w jego metalowej czesci
jezeli macie tak ja ja kompletnie objechane wszystkie klocki to nie zapomnijcie upuscic plynu hamulcowego ze zbiorniczka, u mnie "wykipial", strzykaweczka i poziom jest taki jak ma byc
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:31, 12.07.2010
#24
Napisano 09:54, 12.07.2010
#25
Napisano 14:58, 12.07.2010
ja niewiele do tematu wniose bo w VII tourer sie je poprostu wpycha, nie trzeba wkrecacJa mam takie pytanie z czystej ciekawości. Z tyłu cylinderek trzeba wpychając wkręcać i to dość znacznie.
po wymianie kolckow ukladu sie nie odpowietrza, poniewaz nie zostal on zapowietrzonynastepne pytanie czy po wymianie klockow trzeba odpowietrzac uklad?
po pary nacisnieciach pedalu hamulca tloczki ustawia sie we wlasciwej pozycji i po robociepo paru nacisnieciach na klamke tloczki same sie zblizyly na odpowiednia odleglosc
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC