XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z obrotami 2.0 16V gażnik blok silnika f20z1
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:37, 09.05.2010
#2
Napisano 21:44, 09.05.2010
#3
Napisano 23:46, 09.05.2010
Nie znam się na instalacji LPG i nie wiem czy mam I czy II generacje, jest taka, że mam magiczny pstryczek i albo mam LPG albo PB, ręcznie ustalam co chcę. Silnik mam F20A2 gaźnik.
Również miałem te same problemy co Ty i napiszę Tobie jak to się skończyło.
Było robione:
- czyszczenie krokowego
- wymiana filtra LPG
- wymiana reduktora (BRC)
- sprawdzanie czy nie bierze lewego powietrza skądś
- prawidłowe ustawianie obrotów wedle instrukcji
- resety kompa oraz uczenie obrotów na nowo wedle instrukcji
Co bym kuźwa nie robił, po przejechaniu 5 lub 20 km, dojazd do skrzyżowania na czerwonym świetle, wrzucenie jałowego biegu i obroty 2k lub 2,5...
Rozwiązanie:
- otworzenie bagażnika, zakręcenie kurka z gazem
- ustawienie pstryczka na PB
Od tamtej pory zero problemów z obrotami, więcej mnie to kosztuje $ ale dłużej pożyję...
Domyślam się, że takie rozwiązanie Ciebie nie zadowoli, więc życzę powodzenia i jak Tobie się uda to możesz dać znać jak to rozwiązałeś.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:13, 10.05.2010
#5
Napisano 08:20, 10.05.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:28, 10.05.2010
Podobnie jak cieniu nie wiem jakiego typu ta instalacja I czy II, ale też jest magiczny pstryczek. Jednak też chyba wole spokojniej żyć. Bo tak to razem z tymi obrotami i innymi cudami mnie ciśnienie skacze
#7
Napisano 11:22, 10.05.2010
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:41, 10.05.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:19, 11.05.2010
[ Dodano: 2010-05-11, 13:22 ]
a zapomniałem dopisać ze na ciepłym silniku jest w miarę ok, raz na biegu jałowym jest 1000(wahanie od 950 do 1050 gdzieś) obrotów raz 700(650 do 750) i dolałem trochę płynu do układu chłodzącego bo było minimum a ktoś mi powiedział ze to tez może być przyczyna.
#10
Napisano 13:15, 12.05.2010
Wróciłem... drżyjcie
#11
Napisano 12:00, 27.06.2010
Jeśli macie kłopoty z obrotami proponuje rozważyć zakup blosa brc (koszt ok 350zł). Problem falujących obrotów zniknie i jeszcze ciut mocy przybędzie, a spalanie na tym samym poziomie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych