Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Światła


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
58 odpowiedzi w tym temacie

#46 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 06.05.2009

Niestety musiałem dziś skapitulować przy wymianie żarówek świateł mijania na Philips Blue Vision, które nabyłem. :-?
Mimo odgięcia znacznej części nadkola nie udało mi się włożyć ręki tak aby dostać się do żarówki. :k
Czy wszystkie Accordy mają tak utrudniony dostęp czy tylko VIII gen ? A może to ja mam za grube ręce. :roll: ;-)


Sorki nie rozumiem - musisz odginać nadkole żeby wymienić żarówkę mijania - dobrze zrozumiałem ??

W VIII żarówki świateł mijania oraz kierunkowskazów wymienia się od strony nadkoli kół przednich. Trzeba odpiąć klips i odgiąć plastykowe nadkole.
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#47 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:48, 06.05.2009

Trzeba odpiąć klips i odgiąć plastykowe nadkole.

Odpiąłem 3 klipsy, odkręciłem śrubę, odgiąłem nadkole i nic z tego. Ledwo palcami dotykam osłony z tyłu obudowy reflektora. :-|
Z kierunkowskazami pewnie poszłoby łatwiej, bo są bliżej.

#48 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 06.05.2009

Trzeba odpiąć klips i odgiąć plastykowe nadkole.

Odpiąłem 3 klipsy, odkręciłem śrubę, odgiąłem nadkole i nic z tego. Ledwo palcami dotykam osłony z tyłu obudowy reflektora. :-|
Z kierunkowskazami pewnie poszłoby łatwiej, bo są bliżej.

Dasz radę tylko trochę cierpliwości. Z wyjęciem świateł tylnych też nie jest łatwo pomimo, że w instrukcji jest to tak prosto narysowane.
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#49 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:53, 07.05.2009

Okazało się, że wbrew temu co jest napisane w instrukcji, lepszy dostęp do żarówek świateł mijania jest jednak od silnika. Wprawdzie nie obyło się bez kombinowania i przesuwania akumulatora, ale jakoś poszło i teraz to wreszcie wygląda jak trzeba. :-D

#50 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:40, 15.05.2009

apropo żarówek
NIE POLECAM
Tungsram Mega Light z niebieską poświatą- kupiłem w marcu, obie spaliły się w zeszłym tygodniu... fakt świeciły ładnie ale nie 2 miesiące... za 50zł...

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#51 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:01, 23.05.2009

koledzy szybkie pytanie- acco 7 widzę, że nie ma jednego przekaźnika doszedłem, że jest on od świateł do jazdy dziennej - palą się długie na niskim napięciu, nie wypala się xenonów same plusy, teraz pytanie czy ktoś może wie co to za przekaźnik ? w epc nie moge go znalesc

#52 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 13:32, 09.06.2009

Dzisiaj wymieniłem żarówki świateł drogowych Zastosowane były "H7 Philips VisionPlus" Przejechałem na nich jakieś 13000km. Sądzę że wynik nie najgorszy. Żarówki świeca całkiem dobrze przez cały czas użytkowania. Jednak teraz zakupiłem "H7R Philips Night Guide double lifetime" Nieco droższe ale też i różnicę widać zwłaszcza w deszczu. Zobaczymy ile te wytrzymają

#53 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 09.06.2009

koledzy szybkie pytanie- acco 7 widzę, że nie ma jednego przekaźnika doszedłem, że jest on od świateł do jazdy dziennej - palą się długie na niskim napięciu, nie wypala się xenonów same plusy, teraz pytanie czy ktoś może wie co to za przekaźnik ? w epc nie moge go znalesc

Tak jest taki przekaźnik. Wykorzystywany jest w Kanadzie (tzw. światła kanadyjskie). Jest jednak duże prawdopodobieństwo, że nawet po jego zainstalowaniu nic się nie zmieni w funkcjonowaniu świateł. Tak przynajmniej wyczytałem na http://tsx.acurazine.com/
Fajnie by było to sprawdzić.
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#54 MarekFinlandia

MarekFinlandia
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:00, 10.06.2009

czesc. Mialem Toyote camry w wersji kanadyjskiej i faktycznie tam dlugie palily sie wlasnie slabszym swiatlem. Ten system swiatel do jazdy dziennej wlaczal sie automatycznie po uruchomieniu silnika. Wedlug mnie powinien byc wprowadzony przez wszystkich producentow - nie ma wtedy problemu z zapominaniem o wlaczeniu/wylaczeniu swiatel, nie mowiac o bezpieczenstwie.
Faktycznie ciekawe czy w Hani po wsadzeniu tego przekaznika nastapilo by wlaczenie swiatel po uruchomieniu silnika !? ale raczej to watpliwe, chociaz chcialbym sie mylic. Prosimy o info na forum jakby cos takiego przypadkiem zadzialalo :shock: !
A tak BTW to gdzie ten przekaznik powinien siedziec ? pod maska czy przy kompie w nogach kierowcy ?

#55 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:03, 12.06.2009

Wedlug mnie powinien byc wprowadzony przez wszystkich producentow - nie ma wtedy problemu z zapominaniem o wlaczeniu/wylaczeniu swiatel, nie mowiac o bezpieczenstwie.


Popieram, i dodatkowo można gdzieś zamieścić mały przycisk "auto" i wtedy włączamy sobie światła i wciskamy ww. przycisk i luzik, a jak ktoś chce ręcznie to wyłącza "auto" i gitara.
Chociaż muszę przyznać, że w nowych autkach chyba tak jest. U mnie w służbowym Leonie można wyłączyć silnik zamknąć go pilotem (na włączony światłach) i wyłączają się same po iluś tam sek. lub min. tego dokładnie nie wiem bo nie sprawdzałem.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#56 Einstein

Einstein
  • Forumowicz
  • 144 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 12.06.2009

Ja mam firmowe Clio III i świtła zapalają się z uruchomieniem silnika i jednocześnie i gasną w momencie otwracia drzwi kierwocy przy wyłączonym silniku

Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ


 


#57 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:48, 12.06.2009

polecam małe układy programowalne typu ATMEL lub też GAL-e, można ze zwykłej pozycji świateł zrobić sobie AUTO i za pomocą kilku IF-ów zróbić co się chce typu, po wyjściu z auta po 30sek wyłącz światła jeśli zamknięty, albo jeśli otwarty centralny i tego typu ;-) .. aż mi się czasy technikum przypomniały :-D

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#58 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 15.06.2009

A tak BTW to gdzie ten przekaznik powinien siedziec ? pod maska czy przy kompie w nogach kierowcy ?

Chyba przy kompie. Ja pod maską nie mam żadnego wolnego gniazda. Gdyby pojawił się na forum ktoś z Acurą TSX (1 lub 2) w wersji kanadyjskiej to można by sprawdzić.
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#59 MarekFinlandia

MarekFinlandia
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 17.06.2009

przekazniki przy kompie sa widoczne po zdjeciu wiekszej oslony plastikowej. Wysuniecie tej malej oslony odslania tylko bezpieczniki (w VII gen). Z tego co pamietam to u mnie byly tam moze 3 przekazniki a z 4 gniazda byly wolne ! Nie mam halogenow i ogrzewania siedzen wiec to moze dlatego. Jak bede grzebal przy kablach od lampki w drzwiach to zobacze te przekazniki i puste gniazda.




IPB Skin By Virteq