Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord 8 lift wymiana halogenów na OSRAM LEDriving "2 w 1"

VIII Halogen led wymiana

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bartek ACCORD VIII 2012

Bartek ACCORD VIII 2012
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 18.08.2018

Witam, klosz007 bardzo mi pomogłeś, przy podłączeniu na krótko światła świecą, jednak mam problem z przeprowadzeniem oraz wpięciem kabla w skrzynkę bezpieczników. Wprowadziłem go sobie nadkolem i wyszedł szczeliną w słupku przy drzwiach, ale co dalej? Są tam trzy zaślepki jednak po ich zdjęciu mamy śruby i brak miejsc na kabel. Czy trzeba tam wiercić? Jak wygląda samo wpięcie kabla np. pod bezpiecznik pompy, trzeba rozbierać skrzynkę?
  • 0

#17 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 13:53, 19.08.2018

To dziwne. Ja wyjąłem pierwszy losowy z tych kilku plastikowych korków w słupku (widocznych po zdjęciu prawego nadkola, każdy tak na oko 2cm średnicy) - u mnie było w otworze po korku widać jakąś bliżej nieokreśloną 'ciemność' (a nie żadne śruby) więc 'elektryckim sposobem' włożyłem sztywny drut w otwór i z drugiej strony wyszedł mi zaraz gdzieś spod wykładziny podłogowej przy skrzynce bezpieczników kierowcy. W korku zrobiłem ostrym nożem mały otwór, przewód (w przeszlu) przecisnąłem przez ten otwór w korku i dalej przewód wciągnąłem do wnętrza tym włożonym wcześniej 'prowadzącym' sztywnym drutem. Korek włożyłem na swoje miejsce i tyle pracy :-)

 

Może spróbuj inny z tych korków. U mnie pierwszy z brzegu się nadał, może pod innymi są jakieś przeszkody.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:58, 19.08.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#18 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:01, 21.08.2018

cośtam podpowiem: ja nie wyrywałem nadkola, przeciągnąłem kabelek do sterowania drl osram ledfog tak jak na zdjęciu i wciągnąłem go drutem przez korek zaznaczony na fotce (słabo widać):

drlefog.jpg

 

kabel do sterownia modułem (luźny niebieski) wciągnąłem łatwo tym otworem  i wpiąłem szybkozłączka do kostki powyżej (strzałka) do kabla zasilania pompy paliwa (+12V), niestety nie widać jej na zdjęciu ale jak zdejmiesz plastiki będzie widać kostkę i kabek o której pisze kloszu w innym temacie o drlach -> http://www.accordklu...iftem/?p=921831

 

drlefog1.jpg


Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 17:11, 21.08.2018

  • 0

#19 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 16:34, 23.08.2018

Powinieneś jakoś zabezpieczyć ten przewód w miejscach gdze przechodzi przez jakieś otwory w blasze (widzę przynajmniej jedno). Bo jak sie izolacja przetrze i wywali bezpiecznik pompy w czasie jazdy to będzie takie Uuuu jak przy lądowaniu statków kosmicznych w Star Wars :-)


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#20 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:44, 23.08.2018

mówisz o wewnętrznej części niebieskiego kabla czy już wewnątrz? w żadnym z tych miejsc kabel nie "pracuje" i jest sobie luźno, generalnie z zewnątrz można byłoby go poprowadzić od modułu drl do korka obok zawiasu drzwi w małym peszelku lub oplocie dla świętego spokoju, ale nie widziałem takiej potrzeby


Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 19:47, 23.08.2018

  • 0

#21 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:33, 23.08.2018

Akurat miałem na myśli wewnątrz auta gdzie przechodzi przez otwór w słupku. To że jest luźno to właśnie niedobrze - będzie się poruszać gdy auto będzie jeździć i podskakiwać na nierównościach. I powoli, powoli ale kiedyś izolacja się może przetrzeć bo ten kontakt będzie ciągle w tym samym miejscu. Gdyby był napięty to jeszcze gorzej.

Albo przewód powinien być w peszlu (albo innej osłonie) albo w otworze powinna być gumowa lub plastikowa wkładka osłaniająca krawędzie blachy (albo jedno i drugie). Zobacz jak takie przejścia przez blachy są robione fabrycznie.

Goły przewód biegnący na zewnątrz auta czy też w komorze silnika to też nie jest dobrze.

 

U mnie wszystkie przewody dorabiane przeze mnie idą w peszlach od początku aż do samego końca/złączki, czy to pod deską czy w komorze silnika.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:34, 23.08.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#22 Bartek ACCORD VIII 2012

Bartek ACCORD VIII 2012
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 18.09.2018

Witam, światła już działają, są sprzężone z czujnikiem zmierzchu, tylko z nim mam mały problem, mianowicie jest zbyt czuły. Jest już jesienna aura ale gdy jadę przed 7 rano i jest słoneczna pogoda to dalej świecą mijania, dopiero gdy trafię na dłużej na bezpośrednie promienie słoneczne to włączają się światła do jazdy dziennej. A gdy wjadę np. w zacienioną uliczkę zmienia mi na mijania. W mazdzie cx5 żony żeby się zmieniły to muszę wjechać do tunelu lub musi totalnie się zciemnić. A tu rano wystarczy cień w słoneczną pogodę. Jest jakaś możliwość ustawień czy regulacji czujnika zmierzchu w accordzie?

Użytkownik Bartek ACCORD VIII 2012 edytował ten post 09:48, 18.09.2018

  • 0

#23 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 14:52, 19.09.2018

Napisałem Ci w drugim wąrtku gdzie zadałeś to samo pytanie.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#24 brumek

brumek
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 07.10.2018

Witam

Mam zamontowane DRL/LED firmy osram w miejscu halogenów.

Ostatnio zauważyłem że halogeny nie świecą.

Światła dzienne świecą normalnie.

Macie jakieś pomysły co to może być???
  • 0

#25 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:44, 08.10.2018

Witam

Mam zamontowane DRL/LED firmy osram w miejscu halogenów.

Ostatnio zauważyłem że halogeny nie świecą.

Światła dzienne świecą normalnie.

Macie jakieś pomysły co to może być ???

możliwe że odpięła się wtyczka od halogenu do sterownika drl


  • 0

#26 brumek

brumek
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 08.10.2018

Dzięki za podpowiedź .

 

A gdzie jest ta wtyczka?


  • 0

#27 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:52, 08.10.2018

wtyczki do zasilania fabrycznych halogenów są obok halogenów :) natomiast po montażu modułu drl osram owe wtyczki zapewne zostały wypięte z halogenów, jedna z nich powinna być zaślepiona zaślepką z zestawu drl osram natomiast druga wpięta do kabla prowadzącego do sterownika drl aby ten sterownik widział podanie napięcia na halogeny i następnie załączył świtała led przeciwmgłowe z zestawu osram, szukaj wtyczek z trzonkiem h11 na dole wewnątrz zderzaka


  • 0

#28 Pawewski81

Pawewski81
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 26.05.2020

Dziś właśnie poniższe trafiły do mojego accorda
https://www.osram.pl...2187/#downloads
  • 0

#29 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:19, 26.05.2020

gdzie idzie kupić jeszcze te osramy ? dłuższy czas szukam i wszędzie braki magazynowe.... 


  • 0

#30 Tomaszek704

Tomaszek704
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:KRA
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:26, 30.05.2020

I jak świeca Ci te osramy?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Halogen led wymiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq