Skocz do zawartości


RODO w HAKP

temperatura silnika/płynu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:07, 06.05.2010

A końcówka skali nie jest pogrubiona albo coś w tym stylu?
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:29, 06.05.2010

ostatni znaczek jest tylko pogrubiony - zakladam ze to tooka dzieki jeszcze raz za pomoc

dam znac co bylo nie tak po zrobieniu furki w domu

[ Dodano: 2010-05-22, 00:26 ]
powiedzieli mi, ze zalaczanie wentylat jest zalezne rowniez od predkosci obrotowej. mialem za nisko je ustawione, a wlasciwie to lekko falowaly w niskich partiach i przy 93 sie nie zalaczaly.

przeczyscili przepustnice podregulowali i na razie ok

pozdr

[ Dodano: 2010-08-18, 08:14 ]
wracając do tematu - może przyda się innym:

to była uszczeleczka pod głowicą.... niestety...

ale teraz wszystko ok tylko kasy ubyło hehe
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq