XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
temperatura silnika/płynu
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:29, 05.05.2010
mam do powrotu jakies 700 km. w korkach w mieście zaczyna mi skakac temperatura (do3/4) raz poszlo prawie pod koniec
1. co pisza w instrukcji nt temperatury - tzn kiedy stanac?
2. co radzicie - jechac omijajac korki i ewentualnie kiedy zatrzymac na schlodzenie czy robic na szybko fure?
po trasie i w miescie bez korkow jest ok
dzieki
... a mialy sie nie psuć
pozdr
#2
Napisano 10:06, 05.05.2010
Prawdopodobnie wentyl Ci sie nie załacza.
Włączaj klime, która wymusza uruchomienie wiatraków albo wymień termowłącznik
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:50, 05.05.2010
tez mi sie wydaje ze to termowlacznik
pytanie jest czy robic tu na miejscu czy wrocic spokojnie do domu.
i czy na "lekkim" przegrzaniu (3/4) jechac czy nie?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:57, 05.05.2010
czy na "lekkim" przegrzaniu (3/4) jechac czy nie?
Myślę że jak nie gotuję płynu to możesz jechać, miałem tak w innym aucie i nie było problemu
#5
Napisano 11:47, 05.05.2010
Jak włączałeś klimę i temperatura nie spadała to już dziwne. Ale ja mam tylko v gena i może u mnie sa jakieś inne rozwiązania.jechalem na wlaczonej klimie i to bylo
tez mi sie wydaje ze to termowlacznik
pytanie jest czy robic tu na miejscu czy wrocic spokojnie do domu.
i czy na "lekkim" przegrzaniu (3/4) jechac czy nie?
Termowłącznik to nieduży wydatek i samemu można to szybko zrobić. Jak ktoś napisał w poprzednim wątku - już w 6 gen jest montowany na jakiś zatrzask, tak wiec wymiana to pikus
#6
Napisano 12:13, 05.05.2010
#7
Napisano 15:57, 05.05.2010
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#8
Napisano 16:02, 05.05.2010
A ja byłem w ASO z pytaniem dlaczego wentylatory się nie załączają... w dieslu..bo trzeba skrajnych warunków aby się załączyły...
ciekawe jakie to skrajne warunki i ile taka głowica wytrzyma
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:28, 05.05.2010
jestem na wyjezdzie a nie mam przy sobie..
[ Dodano: 2010-05-05, 17:45 ]
przestac rzecz jasna
#10
Napisano 07:01, 06.05.2010
ciekawe jakie to skrajne warunki i ile taka głowica wytrzyma
Z tego co wyczytałem i kiedyś testowałem to w dieslu są dwa termowłączniki. Jeden załacza wentylatory na niskiej prędkości od 93 stopni, a drugi włącza wyższą prędkość wentylatora przy 100 stopniach. Testowałem to w ten sposób, że to ostrej jeździe zatrzymywałem auto, wyświetlałem temperaturę płynu chłodzącego na palelu radia (poprzed możliwość testowania czujników klimy na panelu radia, a jednym z nim jest czujnik temperatury płynu chłodzącego) i trzymałem auto na 2000 obrotach/min. Faktycznie po przekroczeniu 93 stopni na wyświetlaczu załączyły się wentylatory. Nie sądzę, aby producent wybrał za wysoką temperaturę załączenia wentylatorów, żeby szkodziło to głowicy auta.
andref
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:41, 06.05.2010
#12
Napisano 07:49, 06.05.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:20, 06.05.2010
#14
Napisano 10:28, 06.05.2010
W instrukcji piszą, że należy przerwać jazde jak wskazówka dochodzi do czerwonego pola. Potem ewentualnie włączyć ogrzewanie na Hi (wtedy ciepło będzie oddawane do środka kabiny) i dolać płynu chłodniczego lub wody do zbiorniczka do max jeżeli poziom jest za niski (ale dopiero jak wskazówka temperatury odpadnie do połowy).jak jade to luz - jest chlodzenie, ale boje sie ze moge utknac w koreczku na dluzej... i wtedy chce wiedziec czy zalecaja stawac wczesniej niz sie zagotuje czy mozna jechac dopoki sie nie gotuje (rozumiem ze to koncowka skali?)
andref
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:42, 06.05.2010
jeszcze jedno pyt - u mnie w type s wszystko jest czerwone, rozumiem ze czerwone pole to koniec wskazu?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych