@Rafraf74 tak, bedzie pasowalo
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#361
Napisano 15:19, 09.10.2022
#362
Napisano 15:24, 09.10.2022
Dziękuję za odpowiedź i poprawę postu.Jeszcze mam jedno pytanie odnośnie opon,jaki największy rozmiar mogę założyć ,pomyślałem że może jeszcze oponami bym parę milimetrów podniósł.
#363
Napisano 18:55, 09.10.2022
Tylko nie przesadzaj bo z przodu przy takiej glebie może ocierać przy skręcie.
#364
Napisano 08:07, 10.10.2022
Lepiej założyć standardowe sprężyny/amory a stary sprzedać, kupiec się na takie elementy szybko znajdzie.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#365
Napisano 13:34, 10.10.2022
Nie mam pojęcia ,mam jakieś dokumenty po niemiecku i mam je podobno wozić w aucie w razie kontroli.
Powoli dojrzewam do stwierdzenia ze tak ma być.
Dystanse na razie wyjdą najtańszą opcją "modyfikacji" więc jak pójdzie decyzja to od tego zacznę.
#366
Napisano 17:43, 10.10.2022
Możesz mieć betonowe amory i sprężyny, zatem bez sensu podnosić dystansem.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#367
Napisano 09:37, 11.10.2022
Czyli mówisz żeby kupować śmiało? Popłacze się jak nie bede mogl gazu założyć 😄
Witam
Też potwierdzam, jeżdżę już ponad dwa lata na tych dystansach od Sławka i jest gites. Butla LPG 68l w kole i teraz jest ok,
#368
Napisano 15:15, 11.10.2022
Zamawiał ktoś może sprężyny z firmy Mazowianka?
https://www.facebook.com/mazowianka/
https://mazowianka.pl/kontakt.html
Tu widać, że właściciel Civica z Ukrainy u nich dorabiał sprężyny, więc do aut robią
https://www.drive2.r...72818877763543/
Do zobaczenia na trasie.
#369
Napisano 10:41, 22.11.2022
Użytkownik daarek87 edytował ten post 10:41, 22.11.2022
#370
Napisano 11:13, 22.11.2022
sorki że tak napiszę, ale nikt z nas nie ma szklanej kuli, z fusów też wróżyć nikt nie umie... to tak jakbyś poszedł do lekarza i mówił że cię noga boli, lekarz bez rtg i tym podobnych badań nic nie zdiagnozuje...a za uszkadzanie opon może być odpowiedzialnych wiele elementów/ podzespołów, na geometrii byłeś? kąty pochylenia i zbieżność w normie? na badaniu amorków jaką masz skuteczność?
no i przeczytaj ten temat od początku, wydaje mi sie że znajdziesz odpowiedź no swoje pytania...
#371
Napisano 11:29, 22.11.2022
Najpierw geometria i sprawdzenie stanu amortyzatorów. Później cokolwiek dalej można wnioskować.
No i co znaczy bulwy
Problemu mogą być 2
ZÄ…bkowanie opon
Ścinanie opony przez złe kąty
Daj więcej informacji to ktoś może coś podpowie
#372
Napisano 16:37, 22.11.2022
sorki że tak napiszę, ale nikt z nas nie ma szklanej kuli, z fusów też wróżyć nikt nie umie... to tak jakbyś poszedł do lekarza i mówił że cię noga boli, lekarz bez rtg i tym podobnych badań nic nie zdiagnozuje...a za uszkadzanie opon może być odpowiedzialnych wiele elementów/ podzespołów, na geometrii byłeś? kąty pochylenia i zbieżność w normie? na badaniu amorków jaką masz skuteczność?
no i przeczytaj ten temat od początku, wydaje mi sie że znajdziesz odpowiedź no swoje pytania...
Tak, byłem na geometrii, wszystko jest w porządku. Amortyzatory tez sprawdzone i mają po 70%. Diagnosta twierdzi ze opony nie są ścięte i nie są wyząbkowane. Temat przeczytałem cały. Nie widzę tu odpowiedzi na moje problemy. Myślę, że tutaj sporo może podpowiedzieć mój styl jazdy czyli nieobciążony samochód i 95% po autostradzie. Diagnosta twierdzi ze problemem mogą być amortyzatory mimo tego że według komputera są sprawne
Użytkownik daarek87 edytował ten post 16:41, 22.11.2022
#373
Napisano 16:43, 22.11.2022
@daarek87 tak jak trafisz pisze.
Najpierw geometria i sprawdzenie stanu amortyzatorów. Później cokolwiek dalej można wnioskować.
No i co znaczy bulwy
Problemu mogą być 2
ZÄ…bkowanie opon
Ścinanie opony przez złe kąty
Daj więcej informacji to ktoś może coś podpowie
Bulwy czyli wybrzuszenia/górki na oponach.
#374
Napisano 16:55, 22.11.2022
Pokaż jak to wygląda. Wg mnie to wyząbkowane opony.Bulwy czyli wybrzuszenia/górki na oponach.
A jazda na pusto wcale nie pomaga.
Jak masz wrzuć też wyniki z geometrii
#375
Napisano 22:06, 22.01.2023
Cześć
Chciałem pokazać jak ja poradziłem sobie z siadniętym tyłem (w kole jest zbiornik z LPG). Do zbudowania dystansu użyłem gum podwyższających pod sprzężny od BMW e36 (średnica zewnętrzna 128mm) oraz rury kanalizacyjnej 75mm. Samochód chciałem podnieść o 40mm, ale dystans od podstawy po miejsca osadzenia sprężyny ma 45mm bo u mnie oryginalna guma spod sprężyny nie pasowała do koncepcji. Jedna guma ma wskość 30 mm więc u mnie na stronę weszły dwie gumy, które skleiłem ze sobą + rura pcv do wzmocnienia całej konstrukcji. Koszt wszystkich materiałów zamknął się w 100zł . Do wycięcia otworu centralnego użyłem otwornicy bimetalowej. Więcej zabawy było z wykonaniem miejsca gdzie miała być osadzona sprężyna - wyciąłem to brzeszczotem. Od ponad miesiąca jeżdżę i nic złego się nie dzieje.
Dodaje link do zdjęć https://drive.google...3aU?usp=sharing
Użytkownik heziwm edytował ten post 22:23, 22.01.2023
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , wczoraj, 20:31 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych