XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
mini swap z f22b5 na h22a
#1
Napisano 17:42, 04.05.2010
#2
Napisano 19:31, 04.05.2010
#3
Napisano 08:30, 07.05.2010
trzeba pociągnąć 1 kabelek do KnockSensora, bodajże 2 do sterowania motylami w dolocie, pewnie kilka wtyczek przedłużyć, mieć listwę paliwową z podejściem z prawidłowej strony (np. z europejskiej Preludy), łapę pompy wspomagania z Prelude Vgen, jest też jakiś myk z puszką bezpieczników pod maską, ale to bedą wiedzieli Ci którzy przeprowadzali tą operację i to tyle
podpina się PnP pod starą skrzynię, chyba że chcesz krótszą albo zaszperowaną to wymieniasz ze skrzynką
koszt całej operacji minimum 4 tys za silnik i swapa po jakieś 10 tys przy szerzej zakrojonych wymianach części (skrzynia, sprzęgło, kable i inne duperele których się nie liczy na początku a kosztują )
EDIT: H22A nie trzymają serii, także nie zdziw się jak "shamowany" wypluje np 190KM
#4
Napisano 08:33, 07.05.2010
#5
Napisano 09:05, 07.05.2010
sama głowica DOHC nic Ci nie da - f22 kręci się stosunkowo nisko, ma niski stopień sprężania (bodajże 9 czy 9,5:1) więc będą jakieś przyrosty ale nie warte wpakowanej kasy
najtańszym źródłem mocy w Twoim przypadku jest po prostu swap na h22a
(dla uzupełnienia dodam że budowa mocnej hybrydy F/H zrobiona sensownie i bezpiecznie to koszta okolo 3-krotnie przekraczające swap na H)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych