Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stukanie przy ruszaniu kierownicą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:37, 09.06.2010

mam pytanie jezeli ten dziek jest tylko na wylaczonym silniku to jest ok? tylko ze on u mnie wydobywa sie chyba bardziej z okolic kola anizeli gdzies z ukladu kierowniczego, poza tym zazwyczaj to sprawdzalem stojac kolo auta i wkladajac tylko reke do samochodu i krecac kierownica. podczas jazdy nic mi nie stuka nie przeszkakuje, czasami cos poczuje na kierownicy (takie tyknięcie) ale to zapewne jakis kamien na asfalcie ktory gdzies tam przeskakuje pod opona
  • 0

#17 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:49, 09.06.2010

jeździć i nie przejmować się jak nie stuka na włączonym 200tyś spokojnie przeleci. :mrgreen:
  • 0
F1

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:31, 12.06.2010

a u mnie stukało na wyłączonym silniku i włączonym,oraz nie odbijała kierownica w lewo,teraz już odbija normalnie,po uszczelnieniu układu kierowniczego i naprostowaniu listwy zębatej,natomiast został jeszcze przy włączonym silniku przeskok kierownicy dwa razy,coś jak lekki opór.Auto jest już po geometrii.Mam go dopiero 3 tygodnie,auto ma 83 tys przebiegu-honda accord 2003 benzyna,co robić?
  • 0

#19 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 04:43, 12.06.2010

gdzie uszelniales i ile placiles? bo u mnie jest lekki wyciek;/ moze to jest powodem
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:41, 12.06.2010

U mnie nic nie cieknie auto jedzie prosto,tylko przy skręcaniu kierownicą przy zapalonym silniku lekkie opory czuć jakby przeskakiwało coś,a drążki niby ok.Uszczelnianie przekładni i prostowanie listwy zębatej kosztowało mnie we Wrocławiu 1450 zŁ,No i oczywiście na wybojach nic nie stuka,ale mam wrażenie,że układ kierowniczy działa niepewnie.Wcześniej tym autem jeździła kobieta,ona gdzieś skrzywiła na krawężniku,bo auto nie było raczej bite, miernik lakieru nic nie wykazał.Pozdrawiam Cię.
  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:54, 08.09.2010

dobra koledzy bo mam zregenerowanego magla i nadal mi stuka. co jeszcze moze stukac? oczywiscie mowa o stukaniu przy kreceniu prawo lewo na wlaczonym czy tez wylaczonym silniku. po wlaczeniu tego prawie nie slychac.
  • 0

#22 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 08.09.2010

Nikt tutaj jasnowidzem nie jest:) Wjedż na kanał, poproś kumpla aby ruszał kierą prawo lewo a ty pod autem zaraz to wyczaisz:)
  • 0

#23 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:24, 08.09.2010

bylem w stacji kontroli pojazdow nie wiedza co to:) czytalem na forum mazdy ze u nich czesto lacznik stabilizatora stuka... czy sa w VIIgen jakies rzeczy ktore lubia sobie stukac?
  • 0

#24 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:14, 10.09.2010

bylem w stacji kontroli pojazdow nie wiedza co to:) czytalem na forum mazdy ze u nich czesto lacznik stabilizatora stuka... czy sa w VIIgen jakies rzeczy ktore lubia sobie stukac?

Poszarp się trochę z górnym wahaczem i zobacz, czy nie masz luzu na sworzniu. Tylko nie szarp się z samym wahaczem, ale z tym pionowym elementem zawieszenia (idącym od piasty) - lepiej wyczujesz luz.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#25 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:23, 10.09.2010

po weekendzie mam dostac amortyzatory to wtedy bede rozbieral wszystko to sobie poogladam co i jak. nie stuka mi nic podczas jazdy, luzu tez nie mam ale jak krece w miejscu prawo lewo to tak lekko stuka, cztalem gdzies ze jak wspomaganie hydrauliczne to minimalny luz na listwie musi byc i zawsze bedzie lekko stukac i ze jak podczas jazdy nie stuka toj est wszystko ok.
  • 0

#26 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 11.09.2010

Ale Mikołaj był z tym w ASO i jemu już nie puka podobno. Także chyba nie powinno tak być. Ja też się wybieram do puki mam gwarancję.
  • 0

#27 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:23, 11.09.2010

Wczoraj machnalem mocniej kierownica i uslyszalem pukniecie, ale nie bylo to tak samo jak wczesniej. Wtedy nie machalem nia tak ostro/mocno, a stukalo wyrazniej i glosniej (wystarczylo w granicach tej bezwladnosci, czy jak to nazwac), no i bylo stukniecie jak przejezdzalem przez garby zwalniajace. Generalnie skonczylo sie na wymianie magla. Po rozmowie w ASO, wymiana nie byla nastepstwem tego, ze pukalo na wylaczonym silniku (chociaz u mnie to bylo takie "bą bą bą" :-) ), ale to, ze mialem stuki na tych spowalniaczach, bo jak mi powiedziano, to ze moze stuknac na wylaczonym silniku nie jest usterka. Chociaz z drugiej strony, zanim zdecydowali sie wymienic mi ta maglownice cos tam regulowali (szukalem w ESM co tam mogli regulowac i znalazlem regulacje jakiejs prowadnicy czy listwy zebatej czy cos takiego) i pukanie przy machaniu kiera zniknelo, nie zniknelo natomiast to pukanie przy przejezdzaniu przez garby i wtedy wymienili.
Edit:
wlasnie zauwazylem, ze juz pisalem o tym w tym temacie, tzn odnosnie tej regulacji. Zdaje sie, ze wrc mial dokladnie taki sam przypadek i skonczylo sie wymiana. U nas wiec stukalo konkretnie.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#28 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:03, 11.09.2010

bo jak mi powiedziano, to ze moze stuknac na wylaczonym silniku nie jest usterka

dokladnie, mam nowa maglownice, i na wylaczonym silniku, i tylko wtedy, lekko stuka

Zdaje sie, ze wrc mial dokladnie taki sam przypadek i skonczylo sie wymiana.

tak, i metaliczny stukot zniknal, "uderzanie" w kierownice tez

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:08, 28.04.2011

Mi stuka na wyłączonym silniku i podczas jazdy po nierównościach. Jutro spróbuje podregulować prowadnicę listwy. Napisze jakie będą tego rezultaty. A zaczęło mi stukać po nierównościach przy 203 tys. km. dopiero.
  • 0

#30 Marcin20134

Marcin20134
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:WOT
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 28.04.2011

Mi stukało podczas jazdy i podczas postoju, i w końcu zdenerwowałem się i sobie zrobiłem. Oddawałem samochód żeby mi wymienili górny sworzeń i zapomnieli dokręcić na górnym sworzniu dwóch śrub co idą do karoserii.
A jak macie problem z maglownica to na niej jest śruba do usuwania luzów, trzeba ja dokręcić może pomoże.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq