Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Przyciski kluczyka

VIII kluczyk przyciski wytarte przyciski

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#46 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 13:14, 05.02.2018

Nie, u mnie wszystko działa jak fabryczne i zrobiłem dokładnie tak samo tj. przełożyłem górną ściankę obudowy elektroniki (tą z otworami na przyciski), silikonową uszczelkę (stara był zresztą popękana) i nowe przyciski a dolną część obudowy wziąłem oryginalną żeby zachować oryginalne oznaczenia (i tak jak mówiłem stara dolna część/oryginał pasuje idealnie od górnej nowej/zamiennika)..

Jedyna różnica że cały ten moduł po "naprawie" wchodzi w zewnętrzną obudowę kluczyka odrobinę ciaśniej niż oryginalny ale po włożeniu działa idealnie.


Tymczasem zabrałem się za renowację pierścienia pod gałką zmiany biegów. Stara farba idealnie zmyła się do gołego plastiku modelarskim zmywaczem do farb akrylowych firmy WAMOD (co tylko dowodzi że to farba a nie metalizowanie). Następnie plastik został przeszlifowany/nieco zmatowiony dla lepszej przyczepności i poszła na to modelarska akrylowa farba podkładowa. Podkład został dla wygładzenia lekko przeszlifowany. A dziś zapodam srebrny kolor a na to na wierzch clear 2K. Clear może zmienić nieco wygląd srebrnej farby ale bez tego nie ma szans na długą żywotność srebrnej farby.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:09, 05.02.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#47 marecki86

marecki86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Ex
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:24, 06.02.2018

a ja sie zbuntowalem i obdarłem go do czarnego:)

 

26fc55490357473dgen.jpg


  • 1

#48 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:45, 06.02.2018

A czy ktoś przekładał grot kluczyka? Nie chcę na siłę rozszabrować pilota i czegoś nie urwać. Zamówiłem cały nowy kluczyk i muszę też przełożyć grot.


  • 0

#49 Gołdziarz

Gołdziarz
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:WuWua
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:53, 07.02.2018

a ja sie zbuntowalem i obdarłem go do czarnego:)

 

26fc55490357473dgen.jpg

Marecki86, czy na panelach schowka to polerowane aluminium , folia? czy hydro grafika  i gdzie można to nabyć?


  • 0

#50 marecki86

marecki86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Ex
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:28, 07.02.2018

Kupilem folie 3M. Z tego co pamiętam to chyba byla to szczotkowana stal. Wystarczyło mi 0.5m i jeszcze sporo zostało ;-)

https://www.folia-sa...owana-stal.html

Sent from my MI 5 using Tapatalk
  • 1

#51 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:13, 08.02.2018

Sam oklejałeś czy dałeś jakimś specom od foliowania? Jak się zachowuje przy nakładaniu?


  • 0

#52 marecki86

marecki86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Ex
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:38, 08.02.2018

sam to okleilem przy pomocy suszarki do włosów. przyjemna praca i jak sie nie ma dwoch lewych rąk to da rade:) wydaje mi sie ze najwiecej zabay jest z demontażem elementow tunelu srodkowego ale przy pomocy manuala na hakp poszlo sprawnie. zastanawiam sie czy wiosną nie zrobic kolejnych elementow w ten desen.


  • 0

#53 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:52, 08.02.2018

A czy ktoś przekładał grot kluczyka? Nie chcę na siłę rozszabrować pilota i czegoś nie urwać. Zamówiłem cały nowy kluczyk i muszę też przełożyć grot.

 

Nie przekładaj, idź do punktu gdzie dorabiają i niech Ci dotną grot na wzór oryginalnego. Potem przełóż elektronikę i voila!


  • 0

#54 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:46, 08.02.2018

Też się zastanawiałem czy całej obudowy (tej zewnętrznej) nie wymienić (choćby dlatego że plastik się wybłyszczył i logo Hondy na spodzie się starło) ale przed zakupem próbowałem rozebrać kluczyk i poddałem się bojąc się że czegoś nie połamię. Widać tam jakieś śrubki ale chyba najpierw trzeba pokonać jakieś zatrzaski.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#55 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:43, 08.02.2018

Właśnie dzisiaj przełożyłem całe bebechy do nowego kluczyka. Korzystałem z filmu instruktażowego:

Trzeba uważać na 3 rzeczy:

1. Przy wyjmowaniu grotu pamiętać, że w nim jest immobilizer i nie można tego wywalić, taki mały szary walec;

2. Ostrożnie z wyjmowaniem grotu, bo jak wypadnie sprężynka napinająca, to jest trochę zabawy z założeniem;

3. Najbardziej newralgicznym elementem jest osłona mechanizmu zamykającego (ta z dziurą na bolec do otwierania) i trzeba uważać, żeby jej nie uszkodzić, bo zaczepy są delikatne.

Przełożenie elektroniki i przycisków jest proste. Ogólnie kluczyk działa i w porównaniu z poprzednim (którego ktoś cały czas używał) jest naprawdę ok. Trzeba też uważać na odkręcanie śrubek, bo są z delikatnego materiału, a jeśli kluczyk długo nie był otwierany albo wcale, to może być mały problem z odkręceniem. Śrubokręt musi być dokładnie dobrany, nie byle co pasujące.


  • 0

#56 ALANSZCZECIN

ALANSZCZECIN
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:39, 09.02.2018

Demontowałeś wszystkie te elementy? Schowek, popielka,zapalniczka?  Nie mogę zassać instrukcji bom nie klubowicz...

sam to okleilem przy pomocy suszarki do włosów. przyjemna praca i jak sie nie ma dwoch lewych rąk to da rade:) wydaje mi sie ze najwiecej zabay jest z demontażem elementow tunelu srodkowego ale przy pomocy manuala na hakp poszlo sprawnie. zastanawiam sie czy wiosną nie zrobic kolejnych elementow w ten desen.


  • 0

#57 marecki86

marecki86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Ex
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:54, 09.02.2018

tak wszystko sciagnalem... zostac klubowiczem, polecam, swietne materialy :)


  • 0

#58 ALANSZCZECIN

ALANSZCZECIN
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:18, 09.02.2018

tak wszystko sciagnalem... zostac klubowiczem, polecam, swietne materialy :)

Czyli wplacic 42 zl tak? I w cenie ramki do rejestracji swoja droga słabo wyglądające?


  • 0

#59 marecki86

marecki86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Ex
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:21, 09.02.2018

tutaj masz wszystko opisane:) 

 

http://www.accordklu...y-klubowe-2018/


  • 0

#60 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 30.03.2018

Jeśli oryginalne przyciski tak szybko się wycierają, to czy zamiennik nie będzie jeszcze delikatniejszy? Może przed zamontowaniem warto je zabezpieczyć bezbarwnym lakierem?

 

Co z literką H na pilocie? Literkę można kupić tu http://www.accordklu...ilota-kluczyka/, ale czy próbował ktoś przełożyć ją w kluczyku do VIII?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, kluczyk, przyciski, wytarte przyciski

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq