Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3// zgrzytanie - terkotanie silnika

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
211 odpowiedzi w tym temacie

#181 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:39, 21.12.2020

Koledzy po lekturze całego tematu dalej mam mętlik w głowie od jakiegoś czasu po dłuższym postoju odzywa mi się kółko VTC i  dzisiaj dzwoniłem do haparts no i okazuje się że, kółko z numerem 14310-R5A--305 jest do accorda 2.4 ale tylko na amerykański rynek, tam silniki mają inną moc. A do europejskiej wersji k24z3 poprawione kółko to 14310-R40-A02. Takie samo kółko montowali w USA do acury tsx która jest bliźniaczym autem do accorda z Europy. Jeśli się mylę niech wypowie się jakiś znawca tematu.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#182 xkriss

xkriss
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:27, 21.12.2020

Większość ludzi montuje 14310-r5a-305 do accordów 2.4 od 08 - 12. Ja sam też montowałem o podanym nr właśnie ze strony Haparts. Jest cichutko i wszystko pasuje. 

 

https://drive.google...yXRm4mBDRb/view


  • 0

#183 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:43, 21.12.2020

Kolego xkris z twojego biuletynu wyraźnie widać że, to koło jest zamiennikiem 14310-R44-A01 a w acordach 2.4 europa fabrycznie montowano 14310-R40-A01, może haparts wcześniej nie odrobił lekcji, bo dzisiaj po długiej rozmowie pan z haparts wyraźnie mówił że, do naszych aut koło z końcówką 305 się nie nadaje, i mieli już kilka reklamacji na te niby poprawione koła, i jeszcze dodam iż fachowiec z haparts do naszych aut poleca koło 14310-R40-A02 jest to podobno całkowicie przeprojektowane i już wolne od wad koło do wersji europa i na te koła nie mieli jeszcze zwrotów.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#184 xkriss

xkriss
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:39, 22.12.2020

Przeczytaj biuletyn jeszcze raz proszę. Jeśli nie pasuje to wszyscy jeździmy na złych częściach. Dodatkowo koło 14310-r5a-305 jest na haparts do k24z3.


  • 0

#185 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:35, 22.12.2020

xkris accord w wersji USA to zupełnie inne auto acura tsx to accord europa więc chyba twoja interpretacja  jest niewłaściwa, a w usa do acury właśnie wkładano poprawione koło z końcówką A02, a  dla niedowiarków, popatrzcie sobie na odblokowane koła 305 i A02 różnią się diametralnie, oczywiście auto będzie jeździć, będzie cicho przy rozruchu, ale kąt pracy vtc na tych kółkach jest różny. No i xkris nie obraź się ale na stronie haparts po spodem jest wyraźnie napisane że, owe koło z końcówką 305 jest do accord w wersji usa.

 

Numer katalogowy: 14310-R5A-305

_________________________________________________________________________________________

Kółko przeznaczone jest do następujących samochodów:

No właśnie. Jesteśmy firmą, którą tworzy zespół najlepszych w Polsce specjalistów, którzy o samochodach marki Honda wiedzą prawie wszystko. Nasz internetowy katalog powstał jednak z myślą o samochodach, które oferowane były wyłącznie na europejskim rynku. Przedmiotowe kółko oraz jego wadliwa wersja nie występowały w samochodach oferowanych w Europie. W związku z tym, prosimy wszystkich potencjalnych zainteresowanych zakupem o uprzedni kontakt z naszym działem handlowym – na podstawie numeru nadwozia samochodu (VIN), będziemy w stanie udzielić jednoznacznej odpowiedzi w kwestii zastosowania tego elementu i rozwiejemy wszystkie wątpliwości.


Użytkownik muloj edytował ten post 09:58, 23.12.2020

  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#186 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:55, 23.12.2020

Kolko vtc nie jest od vtec'a tylko od zmiennej fazy rozrządu. Także nie wprowadzajcie ludzi w błąd...
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#187 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:01, 23.12.2020

Młodylonek poprawiłem już literówke a temat o którym piszę dotyczy koła vtc, i to nie jest mój wymysł tylko cytat ze strony haparts. Oni sami twierdzą iż koło z końcówką 305 nie powinno być stosowane do europejskich accordów.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#188 xkriss

xkriss
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:25, 23.12.2020

No to nadal większość  z nas jeździ na złej części... co jest dla mnie raczej ciężkie do uwierzenia ;) skoro na Europę jest A02 to gdzie taki wynalazek kupić? (skoro na stronie Haparts nawet nie ma)

A biuletyn dokładnie mówi o ACCORD 08-12 a nie Acura... jest w pierwszym wierszu tabelki...

 

Dodatkowo skoro oferowane koło jest na rynek amerykański to czemu nie ma 100% info tylko trzeba dopytywać, plus jeśli są reklamacje to jakim prawem taki przedmiot nadal jest w sprzedaży? 

Widzę dużo zmiennych, które nie wyglądają logicznie. Ja mam 305 i jak się coś popsuje to dam znać na forum bo A02 

 

@mlodyolek ja cały czas mam na myśli koło zmiennych faz ;)


Użytkownik xkriss edytował ten post 18:26, 23.12.2020

  • 0

#189 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:46, 23.12.2020

Xkris accord usa  to zupełnie inny samochód niż accord europa ,to od pewnego czasu próbuje ci wytłumaczyć, koło A02 kupiłem wczoraj właśnie w haparts. I odnośnie sprzedaży koło A01 jest jeszcze w sprzedaży a wszyscy wiemy,że jest wadliwe.


Użytkownik muloj edytował ten post 18:48, 23.12.2020

  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#190 xkriss

xkriss
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:03, 23.12.2020

No ok. Rozumiem. Nadal pozostaje kilka pytań bez odpowiedzi. Szkoda że A02 można kupić u nich tylko telefonicznie...


  • 0

#191 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:09, 23.12.2020

 Xkris to nie tak jak myślisz, wszyscy żerują na niewiedzy laików, ja mam brachola w usa i na bieżąco wiem co i jak, po prostu pl jest traktowane jako kraj trzeciego świata, akcja na te koła była nawet na Ukrainie a u nas hondapoland jak zwykle zaszeregowała "jednostkowy przypadek".


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#192 xkriss

xkriss
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kwidzyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:10, 23.12.2020

Ok. Ostatnia rzecz. Ile zapłaciłeś za A02?


  • 0

#193 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:49, 23.12.2020

Dokładnie 672.00 pln.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#194 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive+AERO
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:01, 19.03.2021

Witam pod dłuższej przerwie.

Jak wiecie z tego wątku, w czerwcu 2020 roku, wymieniałem wadliwe koło VTC. Nowe koło VTC, o symbolu A02, zakupiłem w Haparts. Wymiana odbyła się w Honda Plaza w Warszawie. Po 8 miesiącach od wymiany i przejechaniu około 9 tyś. km, problem charakterystycznego zgrzytania przy odpalaniu zimnego silnika powrócił a zdarza się i tak, że nie chce odpalić. Dopiero ponowne przekręcenie kluczyka w stacyjce zapewnia odpalenie silnika ale i to ma miejsce po dłuższej chwili i słychać, iż silnik ma ciężko odpalić (długo kręci i tuż przed odpaleniem rusza powoli jak lokomotywa parowa).  I tu się zastanawiam, czy te koła są rzeczywiście pozbawione wady,  a może ASO coś spieprzyło przy montażu czy też przyczyną owego zgrzytu i sporadycznego problemu ze startem silnika jest co innego? Jakieś pomysły? 


  • 0

#195 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:12, 19.03.2021

Regulacja luzu zaworowego, jeśli wszystkie zawory ok to sprawdzić elektrykę. Dobrze że nie kupiłem tego kółka A02 a miałem już brać
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq