NEO NFS fajnie by było jak byś znalazł ten numer ... a kojarzysz mniej więcej ile ta przyjemność kosztuje ...
Jutro wykonam kontakt do kumpla i postaram się dowiedzieć ile zabulił
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:03, 30.05.2016
Napisano 15:00, 30.05.2016
Napisano 15:13, 30.05.2016
aha ..no to powiedzmy standard przy biciu w acco .Jest temat o wewnętrznych
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:14, 30.05.2016
Napisano 13:39, 10.06.2016
Koledzy drobo00 i Wlodar więc sprawa wygląda tak. Kolega też nawymieniał się sporo dopiero ten mechanik z Otwocka doszedł. A mianowicie wymienił wewnętrzny przegób półosi( tam tworzy się mini nadrzerka-praktycznie prawie nie zaóważalna i bagatelizowana) z tego co pamięta to zapłacił jakieś 350zeta z robotą.
drobo00 kontakt na WP ☺
A mógłbyś się jeszcze dowiedzieć z której strony ten przegub wymienił?
Ustalmy że prawa to ta dłuższa z podporą.
Pozdrawiam
Napisano 13:52, 10.06.2016
Napisano 16:55, 05.07.2016
Napisano 17:23, 05.07.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:33, 05.07.2016
Napisano 17:37, 05.07.2016
przekladalem przod na tyl i tez nic pierscienie nowe wszystko wyczyszczone . Moze podniesc cisnienie na 2.4? na zimowkach jest cisza sprobuje jeszcze od znajomego zalozyc kola na przod tylko u niego 16stki . Jezeli bedzie dobrze tzn ze cos jednak z moimi kolami jest nie tak . Probowalem nawet bez pierscienie sie przejechac wogole je zdiac ale bylo jeszcze gorzej .
Napisano 17:56, 05.07.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:09, 05.07.2016
Napisano 18:29, 05.07.2016
Ja obstawiam felgi (nawet jedna). Są nowe, że ta pewność, że to nie one?
A kiedyś będzie:
Napisano 19:36, 05.07.2016
Prawie na pewno to kwestia wyważenia.
Napisano 07:30, 06.07.2016
Taki jeden wybitny mechanik od geometrii kół powiedział mi, że w tym modelu najczęściej winowajcą są pierścienie centrujące. Cokolwiek założysz bez nich, a więc OEM felgi, czy stalówki problem ustanie, oczywiście po ustawieniu zbieżności. Ja u niego byłem jak miałem aftermarketowe alufelgi 17", gdzie doważał je na samochodzie, ale z biegiem czasu znów drgania powracały. Teraz mam wszystkie OEM felgi, bez tych pierścieni i jest dobrze
Napisano 08:36, 06.07.2016
Taki jeden wybitny mechanik od geometrii kół powiedział mi, że w tym modelu najczęściej winowajcą są pierścienie centrujące. Cokolwiek założysz bez nich, a więc OEM felgi, czy stalówki problem ustanie, oczywiście po ustawieniu zbieżności. Ja u niego byłem jak miałem aftermarketowe alufelgi 17", gdzie doważał je na samochodzie, ale z biegiem czasu znów drgania powracały. Teraz mam wszystkie OEM felgi, bez tych pierścieni i jest dobrze
Może masz racje. Ale, ja akurat robiłem przekładkę kół z aftermarketowych OZ Superleggera 18" na OEM 16" ma zimówkach i niestety drgania były nadal. Co prawda słabsze, ale to może miękki balon zimowej opony tłumił te drgania. Dziś oddaję auto na sprawdzenie kielichów przegubów wewnętrznych.
Napisano 14:08, 15.04.2017
Witajcie. To mój pierwszy post. Miałem podobny problem jak w temacie. Przestudiowałem cały wątek i już rwałem włosy z głowy. W moim przypadku rozwiązanie było prozaiczne. Poprzedni właściciel założył dystanse i to one wywoływały drgania. Po zdjęciu ich, a łatwo je przeoczyć, problem zniknął
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych