XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy przy 120 km/h
#496
Napisano 13:05, 23.12.2013
Faktycznie wiele osób problem drgań po prostu olewa, albo nie ma świadomości, bo jeżdżą na przykład tylko po mieście i rzadko przekraczają 100 km/h. Drgania najczęściej występują w przedziale 120 - 140 km/h, a nie każdy się do tej prędkości rozpędza:-)
A tutaj jeszcze ciekawy artykuł od kolegów z Vectry:
http://www.vectra-un...dy/drgania.html
Pozdrawiam
#497
Napisano 15:27, 23.12.2013
mało osób patrzy jak Wrc trzeźwo na ten samochód. sam kiedyś byłem w nim zakochany i nie widziałem lepszego do tego ładowałem worki pieniędzy w coś co cudem techniki nigdy nie było i nigdy nie będzie. teraz już przeżyłem fascynacje i inaczej patrze na samochody. ale mogę smiało powiedzieć ze nie patrząc na ten McPherson jest może najprostszym rozwiazaniem ale często najlepszym:) wiele super samochodów ma takie rozwiązanie. wiec po co robić coś innego skoro to wcale nie jest lepsze a tylko drozsze?
zreszta Honda to udowodniła w civicu UFO. gdy wszyscy zaczeli robić z tylu wielowahacz honda wróciła do belki! i co? czy CTR FN2 jest gorszy niż EP3? dlaczego wiele osób jeżdzących w rajdach twierdzi ze prowadzi się lepiej niż ep3? a tylko marudy na forach pisza ze jest gorsze? sama budowa zawieszenia to teoria liczy się zestrojenie, sztywność nadwozia jak i parametry takie jak rozstaw kol/osi...
#498
Napisano 21:20, 23.12.2013
Blackfly sam potwierdziłeś to ,że honda jak się za coś weźmie to zrobi to w większości lepiej niż inni .Civic miał wielowahacz od dawna ale nikt tego nie doceniał po za ludźmi w temacie..... za to podniecali się w Europie w swoich samochodach w śmiesznych testach i gazetach ile to miejsca w bagażniku i z tyłu i coś tam jeszcze...jaki to rodzinny itp. ,a Japonia to bee.
......się wqurwili i olali więc to (wielowahacz) i pokazali jak się to robi ...jak się robi przestrzeń w bagażniku(więcej niż w acco) ,na tylnym siedzeniu i jak się rozwiązuje rozkładanie siedzeń i robi przestrzeń bagażową ,a do tego prowadzi się lepiej niż większość z belką jak nie wszystkie ...gdzie tamci można powiedzieć zęby zjedli na belce ,a raczej połamali przez tyle lat .Niby proste rzeczy ale nikt na to jakoś nie wpadł przez wieki tutaj
....... ale to że belka jest lepsza niż wielowahacz w cywilnym samochodzie to już nadużycie Połączenie komfortu z dobrym prowadzeniem nie da się zrobić lepiej na belce niż na wielowahaczu.
Na belce po nierównościach tył chce "rzucać" całym samochodemw uproszczeniu (chce go przechylać .....można zrobić miękko ale o szybkiej jeździe i dobrym prowadzeniu można zapomnieć
Niższy i następnym etapem niż belka było by przyspawane piast do karoserii
Tak.. Wiele super samochodów ma McPherson ale jeszcze więcej ma wielowahacz i jak by McPherson był najlepszy to nikt by się nie bawił w coś bardziej skomplikowanego .
Dla mnie honda to żaden super samochód za to jest ponad średnią...więcej ma plusów niż minusów ,lepsza trwałość niezawodność ,lepiej przemyślana i rozwiązana budowa dająca dojście ,rozebranie i naprawę bez potrzeby wyprucia pół samochodu z 300 kluczami w zanadrzu i trzydziestoma różnymi częściami w zależności od miesiąca produkcji
...a co do drgań to faktem jest ,że różnie ludzie podchodzą do sprawy i niektórzy nie zwracają na to uwagi
co i tak nie zmienia faktu ,że acco zawsze było wrażliwe na niedoważenia ...to już ustalone i porównywane było na innym forum 10 lat temu
nie chce mi się o to teraz walczyć i udowadniać
są samochody dużo mniej wrażliwe jeśli chodzi o kierownicę ...buda już zaczyna latać ,a na kole kierownicy mało co czuć
#499
Napisano 22:41, 23.12.2013
Kolejna sprawa to nie liczy się zastosowana technologia bo można miec super sprzet ale jak jedno z drugim nie współgra to i tak nic z tego nie będzie.
Widzisz mi znowu od małego wmawiali jakie to japońskie samochody są super, a niemieckie daremne:P jak dla mnie każde z nich ma swoje plusy jak i minusy. Jak już wiele razy mówiłem honde rozkrecisz kluczami 10, 14 i 17 dla przykladu w bmw potrzebujesz 10, 13, 16, 17 i 18 a do tego kilka torxow jak i nasadek torx nie wiem jak to się nazywa:) jednak coś za coś w hondzie wiele elementów jest na 2 srubkach a tutaj na 5 może i lepiej dla serwisanta ale po latach się to odzywa... za to żeby wymienić głupi filtr powietrza w takim 320d trzeba troche tego odkręcić a w hondzie 4 srubki 8... o widzisz jeszcze 8ka czasem sie przydaje.
natomiast sprzęgło to prosta wymiana, 4h na spokojnie a robiłem to pierwszy raz. w hondzie trzeba zrzucac sanki itp itd więc dnia Ci braknie ale to pewnie przez FWD bo teraz bede robił tą sama czynnaść w grande punto i podejrzewam że będzie równie dużo jak w hondzie no poza sankami...
wracając do zawiasu to uważam ze ten z 7gena jest bardzo przeciętny bo ani to komfortowe (głośne) ani sportowe (miękkie), jedynie wytrzymałe, zaje*iscie wytrzymałe:)
#500
Napisano 00:05, 24.12.2013
wszystko możliwe ...prawdopodobnie jesteśmy z innych dekadWidzisz mi znowu od małego wmawiali jakie to japońskie samochody są super, a niemieckie daremne:P
#501
Napisano 23:16, 28.12.2013
#502
Napisano 17:03, 14.02.2014
Witam, posiada ktoś na sprzedaż prawą półoś z podporą do hondy VII gen, 2005r.
Występują u mnie drgania tak jak wcześniej pisaliście przez ponad 30 postów przy przyspieszaniu w przedziale 100-120 km/h. U mnie na 90 % jest to wina prawej półosi bo jest na niej luz.
#503
Napisano 13:21, 20.02.2014
MIałem drgania na letnich oponach przy takich prędkościach, zmieniłem na zimowe w zaufanym warsztacie, który prawidłowo wyważył koła i drgania totalnie ustąpiłłu...
#504
Napisano 09:56, 19.03.2014
Z mojego doświadczenia wynika, że takie drgania to praktycznie zawsze złe wyważenie Bez względu na to, co mówią w warsztacie - często nie chcą się przyznać do tego, ze zrobili coś nie tak
#505
Napisano 10:33, 21.03.2014
#506
Napisano 14:14, 21.03.2014
Albo lepią tak jak u mnie, na prawym przednim kole miałem przyklejone 80g w odważnikach ...
#507
Napisano 22:51, 05.11.2014
No ja dzisiaj zmieniłem koła na zimówki 16" i mam lekkie bicie ponad 100km/h.
Pojechałem na wyważanie i jeszcze gorzej !
Pojechałem na wyważanie do drugiego warsztatu i jest jak wcześniej lekkie bicie
Rozkalibrowane mają te wyważarki.
Jadę w piątek na doważanie kół na samochodzie do autobalans.pl do wawy
Gość mi doważył na aucie koła letnie 17" i przez cały sezon letni zapomniałem co to drgania kierownicy.
Mam nadzieje że z zimowymi kołami będzie tak samo - musi być !
Jednak te wyważarki stacjonarne to są *cenzura* warte.....najlepszą wyważarkę stacjonarną mają chyba w ASO Rogujski w wawie.
Tam zawsze było najlepiej. Ale najbardziej jestem zadowolony z doważania kół na samochodzie www.autobalans.pl
POLECAM !
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:56, 05.11.2014
#508
Napisano 23:12, 05.11.2014
Również polecam ASO Rogujski. Chyba jako jedyni wiedzieli co robia wyważając koła. W matraszku 2 lata temu mechanik bał się zdjąć koła
#509
Napisano 09:32, 06.11.2014
W roznych aso sa takie same wywazarki czy co aso to inna? Dzis zadzwonie do aso Szczecin i zapytam sie jaka maja to dam znac.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#510
Napisano 10:00, 06.11.2014
Czy w ASO Rogujski robią wyważanie na samochodzie też?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych