Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Co się dzieje z moim wspomaganiem????


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:03, 23.04.2010

Hello,mam taki problem:od kiedy mam Hankę czyli pól roku wydaje mi się,że ciężko chodzi mi kierownica to samo stwierdziło już parę osób.Napewno to nie pompa bo jest cichutka,płyn jest,koła standardowe,mechanik stwierdził,że to mogą być tuleje drążków bo one ponoć się zacierają i z czasem trzeba je wymieniać i to właśnie przez zacierające sie tuleje ciężko mi chodzi kierownica.Co sądzicie????
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:05, 23.04.2010

może to być też wina maglownicy, przekładni kierowniczej
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:40, 23.04.2010

może to być też wina maglownicy, przekładni kierowniczej

Tego nie brałem pod uwagę muszę to zbadać.
  • 0

#4 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:świętokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:49, 02.05.2010

a czy po zakręcie 90 stopni kierownica sama Ci ciągnie do położenia kół na wprost? Czy w położeniu takim jak ją zostawisz, czyli jeździł byś w kółko gdybyś nie odkręcił jej ręką?
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:44, 01.06.2010

agloco, ja mam taki problem z moja honda accord,kierownica nie wraca do swojej pozycji gdy skręcam do oporu,ale lekko skręcając wraca prawie zawsze,z tym że przeważnie w lewo nie odbija.W hondzie w aso diagnoza przekładnia kierownicza do wymiany koszt 6 tyś.Pomocy co mam robić,bo nie chce płacić takiej kwoty,a może w hondzie mnie naciągają i to nie przekładnia?
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:35, 02.06.2010

Zbieżność masz ustawioną? Nic nie wymieniałeś w zawiasie z przodu?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:29, 02.06.2010

nic nie ustawiałem nic nie wymieniałem,tylko po dokręceniu drążka w aso kierownica jest lekko krzywa,ale auto nie ściąga i nie stuka jedynie leciutko przy skręcie na postoju jakoś przeskakuje czy coś
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:30, 02.06.2010

agloco, ja mam taki problem z moja honda accord,kierownica nie wraca do swojej pozycji gdy skręcam do oporu,ale lekko skręcając wraca prawie zawsze,z tym że przeważnie w lewo nie odbija.W hondzie w aso diagnoza przekładnia kierownicza do wymiany koszt 6 tyś.Pomocy co mam robić,bo nie chce płacić takiej kwoty,a może w hondzie mnie naciągają i to nie przekładnia?


Zawsze możesz oddać na regeneracja - koszt ok 1000zł
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:58, 02.06.2010

w razie gdyby po wymianie/naprawie maglownicy objawy nie ustąpiły to do sprawdzenia jest jeszcze:
- zatarte dolne sworznie (to przy ciężko chodzącej kierownicy)
- zatarty przegub w kolumnie kierowniczej (to przy niepowracającej kierownicy i miejscowych oporach przy obrocie kierownicą)
  • 0
AK

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:35, 04.06.2010

to w takim razie mi napiszcie,czy regenerować przekładnie kierowniczą,czy lepiej kupić używaną,bo nowa za 6 kawałków w aso honda mnie nie interesuje. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
  • 0

#11 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:25, 09.06.2010

poczytaj ten wątek http://www.accordklu...der=asc&start=0
  • 0

#12 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 11.06.2010

Hello,mam taki problem:od kiedy mam Hankę czyli pól roku wydaje mi się,że ciężko chodzi mi kierownica to samo stwierdziło już parę osób.Napewno to nie pompa bo jest cichutka,płyn jest,koła standardowe,mechanik stwierdził,że to mogą być tuleje drążków bo one ponoć się zacierają i z czasem trzeba je wymieniać i to właśnie przez zacierające sie tuleje ciężko mi chodzi kierownica.Co sądzicie????


Moje podejrzenia są skierowane na zacierające się końcówki drążka kierowniczego. Wstrzyknij strzykawką z igła trochę oleju pod osłonę gumową i pojeździj. Jeśli nie będzie zmiany trzeba szukać gdzie indziej. U siebie też miałem taki sam przypadek chrobotało,trzeszczało a mechanicy mówili,że to przekładnia,ale po wstrzyknięciu oleju,jak ręką odjął. Może i u ciebie jest tak samo. Spróbuj to nic nie kosztuje.
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:20, 11.06.2010

jak ciezko chodzi kierownica to nie sa winne temu napewno końcówki
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#14 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:świętokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 15.07.2010

u mnie chodziła ciężko kierownica i nie odbijała po zakręcie - po wymianie dolnego sworznia znów poczułem, że mam wspomaganie
  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:31, 15.07.2010

vivaldi, kolego do lodzi firma dynamica ja tez niebawem wybieram sie na regeneracje. koszt regeneracji 550 montaz i demontaz okolo 200 no i koszt dojazdu w moim przypadku kolejne 200. uzywanej nie ma sensu kupowac bo kto wie na jaka trafisz zreszta w VIIgen te przekladnie jakies wadliwe sa. mi po 65 cieknie w aso mechanikor powiedzial ze czesto sie to zdarza ale szkoda kasy na nowa lepiej regenerowac.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq