Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z silnikiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:09, 17.04.2010

mam problem mianowicie nie chodzi rowno silnik drgania sa dosc wyczowalne bylem u mechanika i stwierdzil ze tylko na jednym cylindrze zle pali sprawdzil sprezanie to ponoc z jednego ucieka i aparat zaplonowy byl sprawdzony to tam niby wszystko w porzadku jest, przewody i swiece sa nowe.i teraz czy mogly sie gniazda wypalic zaworow czy to np kwestia regulacji i bedzie po problemie??auto ma przejechanie ok 160tys km jezdzi na gazie i benzynie
  • 0

#2 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 17.04.2010

Na benzynie i gazie jest tak samo?
  • 0

#3 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:50, 17.04.2010

Kolego,identyczny problem tu: http://www.accordklu...der=asc&start=0
ale rozwiązania nadal brak
  • 0

#4 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:07, 17.04.2010

tak tak na benzynie i na gazie to samo.no wlasnie chodzi o rozwiazanie

[ Dodano: 2010-04-17, 15:20 ]
poczytalem ten temat ktory podeslales ooo stary mam nadzieje ze u mnie nie bedzie takic cudow bo znajde jakas przepasc i zepchne auto chyba. w razie to gniazda zaworow wypalone to czy da sie to ocenic bez sciagania glowicy zeby sie w koszta nie wpedzac
  • 0

#5 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 17.04.2010

Jeżeli zawory są ustawione prawidłowo , a myslę że tak jest to brak kompresji może byuć spowodowany nadpaleniem gniazd lub samych zworów , ewentualnie uszkodzeniem pierścieni tłokowych. Obstawiam jednak , że mogą być nadpalone zawory.
  • 0

#6 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:42, 17.04.2010

a da sie to ocenic bez sciagania glowicy??
  • 0

#7 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 17.04.2010

Jeśli chodzi o pierścienie to mechanik zrobi próbę "olejową" i jeśli nastąpi znaczący wzrost ciśnienia to winne będą właśnie pierścienie , jeśli kompresja nadal będzie uciekać to zawory będą nadpalone .
Warto też przyjrzeć się uszczelce pod głowicą , może ubywa płynu chłodzącego , albo w zbiorniczku wyrównawczym jest olej ?ale to mechanik zauważyłby od razu.
  • 0

#8 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:44, 17.04.2010

nie nie ma nic takiego.zostaje tylko ta proba olejowa eentualnie te zawory
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq