XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Manual do Maglownicy??
#1
Napisano 19:16, 16.04.2010
Chodzi mi o objawy po jakich poznam iz jest ona na wykonczeniu.
Szukalem na forum czegos takiego i:
albo nie ma takiego tematu,
albo ja jakos go przeoczylem ;(
Jak by ktos mogl mi pomoc w tak dokladny sposob jak kolego ShulcCG8 z pompa wspomagania -
http://www.accordklu...opic.php?t=8851 bylbym wdzieczny
Z gory dzieki za wszelkie info.
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#2
Napisano 19:18, 16.04.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 19:43, 18.04.2010
-cieknie
-luzy na maglownicy
-stuki na wybojach
-drganie kierownicy
-cieżko ustawić zbieżnośc, przestawia się ona szybko
-"pływająca" kierownica, brak czucia kiery
-stuki przy skrecaniu
Aby ocenić czy maglownica jest do regeneracji natychmiastowej to musisz podjechać do jakiegoś warsztatu. Bo luz na maglu jest bardzo częsty w samochodach, ale nie jest on powodem do regeneracji (o ile to jest malutki luz)
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
#5
Napisano 15:01, 19.04.2010
Objawy
-cieknie
-luzy na maglownicy
-stuki na wybojach
-drganie kierownicy
-cieżko ustawić zbieżnośc, przestawia się ona szybko
-"pływająca" kierownica, brak czucia kiery
-stuki przy skrecaniu
Aby ocenić czy maglownica jest do regeneracji natychmiastowej to musisz podjechać do jakiegoś warsztatu. Bo luz na maglu jest bardzo częsty w samochodach, ale nie jest on powodem do regeneracji (o ile to jest malutki luz)
Kurde u mnie niema zadnych z tych objawow.
Podczas skrecania przy malej predkosci pompa wspomagania malo co z pod maski nie wyskoczy
Wszystkie oringi zostay wymienione plus lozysko.
Co wiec moze sie pierdzielic
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#7
Napisano 15:13, 19.04.2010
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#9
Napisano 17:56, 19.04.2010
no pewnie, ze możliwe, ale nie pytaj jak sie go odpowietrza bo nie wiem
To juz wiem bo znalazlem
Zacytuje kolege "Marco "
INSTRUKCJA ODPOWIETRZENIA UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICY
• Należy podnieść temperaturę płynu hydraulicznego do temperatury 60 C podczas pracy silnika.
• Obracaj kierownicą w lewo i prawo. Czynność tę należy powtórzyć, co najmniej 5 lub 6 razy. Unikaj przytrzymywania kierownicy do oporu na końcu suwu przekładni.
• Sprawdź poziom płynu.
• Sprawdź kolor płynu. Jeżeli jest brązowy, jasno czerwony, lub się pieni oznacza to, że w układzie nadal znajduje się powietrze. Wyłącz silnik, odczekaj, co najmniej 30 minut, a następnie podążaj zgodnie w procedurami zawartymi w punktach 1 i 2.
• Jeżeli w układzie pomimo odpowietrzania dalej znajduje się powietrze, to pompa wspomagania będzie charakteryzowała się głośną pracą, również na kierownicy odczujesz wibracje podczas prowadzenia pojazdu. W takich sytuacjach należy sprawdzić cały układ oraz usunąć powietrze, które być może znajduje się w przewodzie łączącym zbiornik olejowy z pompą. W tym celu należy powtórzyć czynności według instrukcji odpowietrzenia układu wspomagania.
• UWAGA
Jeżeli układ wspomagania kierownicy zostanie zatrzymany na 10-15 sekund na końcu skoku (suwu) przekładni kierowniczej to niektóre części mogą zostać uszkodzone z powodu wysokiej temperatury, lub wysokiego ciśnienia panującego w układzie. Dotyczy to zarówno przekładni kierowniczej jak i pompy wspomagania.
[ Dodano: 2009-06-01, 22:25 ]
Salamander napisał/a:
Wymienilem tylko plyn i odpowietrzylem w prosty sposób.Moze juz znacie skreca sie kolami do oporu w jedna strone i trzyma z minute pozniej w druga i tez trzyma wylecialy mi babelki a pompa przestala halasowac.Zobacze czy na dlugo to wystarczy czy ostatecznie nie skonczy sie wymiana tej pompy.narazie jest ok dlatego zamiast wymieniac pompe warto zaczac od wymiany plynu.pozdrawiam wszystkich
no to sobie kolega odpowietrzył, oby nie na amen.
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych