Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Manual do Maglownicy??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 janek1705

janek1705
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Rzeszów okolice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 16.04.2010

:B Witam tak jak w temacie - Potrzebuje opis w jaki sposob moge sprawdzic stan i w razie W przeprowadzic regeneracje Maglownicy.
Chodzi mi o objawy po jakich poznam iz jest ona na wykonczeniu.

Szukalem na forum czegos takiego i:
albo nie ma takiego tematu,
albo ja jakos go przeoczylem :-? ;(

Jak by ktos mogl mi pomoc w tak dokladny sposob jak kolego ShulcCG8 z pompa wspomagania -
http://www.accordklu...opic.php?t=8851 bylbym wdzieczny :!:

Z gory dzieki za wszelkie info.
  • 0
Moje wozidelko - http://www.accordklu...opic.php?t=3209

Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:18, 16.04.2010

Twoja generacja do VI, poprawiam.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:43, 18.04.2010

Objawy
-cieknie
-luzy na maglownicy
-stuki na wybojach
-drganie kierownicy
-cieżko ustawić zbieżnośc, przestawia się ona szybko
-"pływająca" kierownica, brak czucia kiery
-stuki przy skrecaniu

Aby ocenić czy maglownica jest do regeneracji natychmiastowej to musisz podjechać do jakiegoś warsztatu. Bo luz na maglu jest bardzo częsty w samochodach, ale nie jest on powodem do regeneracji (o ile to jest malutki luz)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:01, 18.04.2010

co myślicie o tym?
http://www.allegro.p...cord_98_01.html
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 janek1705

janek1705
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Rzeszów okolice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 19.04.2010

Objawy
-cieknie
-luzy na maglownicy
-stuki na wybojach
-drganie kierownicy
-cieżko ustawić zbieżnośc, przestawia się ona szybko
-"pływająca" kierownica, brak czucia kiery
-stuki przy skrecaniu

Aby ocenić czy maglownica jest do regeneracji natychmiastowej to musisz podjechać do jakiegoś warsztatu. Bo luz na maglu jest bardzo częsty w samochodach, ale nie jest on powodem do regeneracji (o ile to jest malutki luz)


Kurde u mnie niema zadnych z tych objawow.
Podczas skrecania przy malej predkosci pompa wspomagania malo co z pod maski nie wyskoczy :-(
Wszystkie oringi zostay wymienione plus lozysko.

Co wiec moze sie pierdzielic :?: :?: :?:
  • 0
Moje wozidelko - http://www.accordklu...opic.php?t=3209

Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:05, 19.04.2010

no to nie ma żadnego związku z maglownicą
Cos ktos spier... podczas regeneracji pompy wspomagania, niech poprawiają
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 janek1705

janek1705
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Rzeszów okolice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 19.04.2010

Jest mozliwe aby uklad byl w jakis sposob zapowietrzony :?:
  • 0
Moje wozidelko - http://www.accordklu...opic.php?t=3209

Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:15, 19.04.2010

no pewnie, ze możliwe, ale nie pytaj jak sie go odpowietrza bo nie wiem :)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 janek1705

janek1705
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Rzeszów okolice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 19.04.2010

no pewnie, ze możliwe, ale nie pytaj jak sie go odpowietrza bo nie wiem :)


To juz wiem bo znalazlem :mrgreen:

Zacytuje kolege "Marco "


INSTRUKCJA ODPOWIETRZENIA UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICY
• Należy podnieść temperaturę płynu hydraulicznego do temperatury 60 C podczas pracy silnika.
• Obracaj kierownicą w lewo i prawo. Czynność tę należy powtórzyć, co najmniej 5 lub 6 razy. Unikaj przytrzymywania kierownicy do oporu na końcu suwu przekładni.
• Sprawdź poziom płynu.
• Sprawdź kolor płynu. Jeżeli jest brązowy, jasno czerwony, lub się pieni oznacza to, że w układzie nadal znajduje się powietrze. Wyłącz silnik, odczekaj, co najmniej 30 minut, a następnie podążaj zgodnie w procedurami zawartymi w punktach 1 i 2.
• Jeżeli w układzie pomimo odpowietrzania dalej znajduje się powietrze, to pompa wspomagania będzie charakteryzowała się głośną pracą, również na kierownicy odczujesz wibracje podczas prowadzenia pojazdu. W takich sytuacjach należy sprawdzić cały układ oraz usunąć powietrze, które być może znajduje się w przewodzie łączącym zbiornik olejowy z pompą. W tym celu należy powtórzyć czynności według instrukcji odpowietrzenia układu wspomagania.

• UWAGA
Jeżeli układ wspomagania kierownicy zostanie zatrzymany na 10-15 sekund na końcu skoku (suwu) przekładni kierowniczej to niektóre części mogą zostać uszkodzone z powodu wysokiej temperatury, lub wysokiego ciśnienia panującego w układzie. Dotyczy to zarówno przekładni kierowniczej jak i pompy wspomagania.

[ Dodano: 2009-06-01, 22:25 ]
Salamander napisał/a:
Wymienilem tylko plyn i odpowietrzylem w prosty sposób.Moze juz znacie skreca sie kolami do oporu w jedna strone i trzyma z minute pozniej w druga i tez trzyma wylecialy mi babelki a pompa przestala halasowac.Zobacze czy na dlugo to wystarczy czy ostatecznie nie skonczy sie wymiana tej pompy.narazie jest ok dlatego zamiast wymieniac pompe warto zaczac od wymiany plynu.pozdrawiam wszystkich




no to sobie kolega odpowietrzył, oby nie na amen.
:db
  • 0
Moje wozidelko - http://www.accordklu...opic.php?t=3209

Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq