Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dziwny klekot w silniku


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:11, 12.11.2008

Witam ponownia wszystkich od pewnego czasu w mojej Hondzie zauwarzyłem że z silnika powizej 2500r/mp słychać klekot jak gdyby diesla !!A mam benzyne 2.0!!Powyżej 3000r/mp jest dobrze !!Sam nie wiem co to jest i mechanicy też

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:48, 23.12.2008

Siema ja wiem co to jest konczy sie panewka mialem to juz dwa razy nie ciekawa sprawa miesiac i po :-( silniku kupowalem z anglika juz dwa silniki.

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:11, 23.12.2008

Witam ponownia wszystkich od pewnego czasu w mojej Hondzie zauwarzyłem że z silnika powizej 2500r/mp słychać klekot jak gdyby diesla !!A mam benzyne 2.0!!Powyżej 3000r/mp jest dobrze !!Sam nie wiem co to jest i mechanicy też

a luzy zaworowe sprawdzane były?

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:39, 24.12.2008

Panowie ja w swojej VII też miałem taki klekot i w końcu pojechałem na regulację luzów.W VII na wejściu lub odwrotnie na wyjściu powinno być 0,21 i 0,25 a było? mechanior nie mógł włożyć blaszki miernika o grubości 0,10 mm.Teraz chodzi jak marzenie i powiem jeszcze jedno Seth nic mi nie klekocze i już nie nasłu*cenzura*ę.Koszt tej człej roboty oczywiście na całkowitym zimnym silniku wyniósł mnie 80 zł :mrgreen:

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:34, 24.12.2008

powiem jeszcze jedno Seth nic mi nie klekocze i już nie nasłuchuję.

:r spoko

A kolege Hondomaniaka95 zapraszam do lektury. Było bardzo obszernie opisane, poczytaj sobie to tylko 4 strony :mrgreen:

http://www.accordklu...topic.php?t=635

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 24.12.2008

Zacznij od sprawdzenia zaworów.
Uszkodzona panewka stuka w całym zakresie obrotów, z częstotliwością rosnącą wraz z nimi.

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:24, 27.12.2008

powizej 2500r/mp słychać klekot jak gdyby diesla

zacznij napierw od oslony kolektora, mocowaniu wydechu, oslony katalizatora, nieszczelnosci obudowy filtra powietrza.. rezonans przy tych obrotach dosc czesto wystepuje. Pozniej zajmij sie panewkami i zaworami..

#8 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 29.12.2008

daj sobie spokój z tym klekotaniem :-D poczytaj to co wysłał Seth i zastanów sie czy warto sie tym denerwować ?? :k :mrgreen: my na tym juz zęby zjedliśmy i ja nie mam zamiaru wracac juz do tego tematu :-D




IPB Skin By Virteq