XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 06:36, 24.06.2017
#2
Napisano 07:29, 24.06.2017
#3
Napisano 09:29, 24.06.2017
zrob diagnostyke klimy,jezeli ok. to malo gazu
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#4
Napisano 10:53, 24.06.2017
#5
Napisano 11:02, 24.06.2017
albo ci za malo dobil,albo nieszczelnosc
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#6
Napisano 12:07, 24.06.2017
Obecnie w Lexusie nic nie dobijam a chłodzi super cały czas. To samo z olejem silnikowym robię 16ty km i nawet 1mm nie ubywa na bagnecie gdzie do Hondy 1.5l ubywało łącznie.
#7
Napisano 13:19, 24.06.2017
mam k24 220 tys dolewam max 0,2 /10 tys
a klima lepiej jechac co dwa lata rzeby oliwy dodali
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#8
Napisano 13:37, 24.06.2017
Inna sprawa kto miałby uświadamiać o tym, że klimę trzeba regularnie serwisować (najlepiej co rok, góra 2 lata) - dla serwisu to lepiej jak klient przyjedzie rzadziej, ale zostawi sumarycznie sporo więcej, niż gdyby regularnie klimę czyścił/wymieniał czynnik/olej.
wysłane z fona
#9
Napisano 14:29, 24.06.2017
Dobrze mówisz.Co rok obsługa .Nawet przy sprawnej klimie czynnik ubywa.Jeszcze informacyjnie.Jak robicie obsługę klimy to zapytajcie jaki olej dają wam do czynnika?Wbrew pozorom ma to duże znaczenie jeśli chodzi o trwałość sprężarki.Honda zaleca specyficzny olej do układu SP10 (syntetyczny) zamienia się na PAG ISO 46.Zapytajcie co mają Ci od klimy.Najtańszy olej który nie zawsze powinien być stosowany(nie ma uniwersalnego oleju do wszystkich sprężarek) .Tylko mało kto o tym wie i nawet nie pyta co mu ,,zalewają,, wraz z czynnikiem.Niektóre oleje się nie mieszają i powodują rozwarstwienie się oleju w układzie co doprowadza do uszkodzenia sprężarki
Informacyjnie :
Accord 2.0/2.4 2008-2013 450 - 500 g oraz 180 -190 ml oleju (oryginalny olej SP10)
Accord Diesel 2008 -2013 450 - 500 g oraz 180 -190 ml oleju (oryginalny olej Dens Oil 8 ) też zamienia się na ISO 46
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 14:36, 24.06.2017
#10
Napisano 09:15, 04.07.2017
Gdy by było mało czynnika to dało by się wyczuć różnicę gołą ręką że kratka środkowa po stronie pasażera chłodzi wyraźnie lepiej od kratki środkowej po stronie kierowcy. Taka sytuacja jest z powodu umieszczenia wejścia rurek do klimatyzacji właśnie po stronie pasażera w grodzi, przez to najkrótszą drogą trafia najchłodniejsze powietrze. Z resztą czynnika będzie tak mało że nie "rozejdzie" się po całym układzie klimatyzacji, da to się też zauważyć po zaszronionych rurkach od AC właśnie w miejscu gdzie przechodzą rurki alu przez grodź silnika do wnętrza kabiny.
Gdy jest na odwrót i do tego grzeje obstawiam jakaś klapę sterującą zawieszoną//przyblokowaną.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych