XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jakie instalacje
#1
Napisano 05:37, 06.07.2008
#2
Napisano 18:23, 06.07.2008
Reduktor: Lortec
Zawór gazowy: Tomasetto
Zbiornik o pojemności 46l
Wielozawór: Tomasetto
Obudowa wielozaworu: Tomasetto
Zawór tankowania: Tomasetto
Przłącznik / Centralka: Stag-200
Układ elektroniczny: Stag-200
I generalnie jestem bardzo zadowolony, szczególnie jeżeli chodzi o koszty eksploatacji
Miałem drobne problemy z 'check'-iem, ale tak jak pisałem w jednym z wcześniejszych postów zginęły po znalezieniu odpowiedniej stacji.
Spadek mocy u mnie jest jednak widoczny, ale nie po to zakłada się gaz, żeby się ścigać
#3
Napisano 21:49, 25.07.2008
#4
Napisano 19:59, 27.07.2008
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:02, 28.07.2008
Kolego miałes problem z czekiem oraz spadek mocy gdyż Stag 200 montowany jest w instalacjach IIgeneracji, zmień na Staga300 i zapomnisz o problemie.
II generacja powiadasz...
sugerujesz że kolega ma odłączyć wtryskiwacze gazowe od tego staga200 i podłączyć silnik krokowy, wtedy będzie chodzić jak marzenie ?
U mnie wygląda to następująco:
I generalnie jestem bardzo zadowolony, szczególnie jeżeli chodzi o koszty eksploatacji
Miałem drobne problemy z 'check'-iem, ale tak jak pisałem w jednym z wcześniejszych postów zginęły po znalezieniu odpowiedniej stacji.
Spadek mocy u mnie jest jednak widoczny, ale nie po to zakłada się gaz, żeby się ścigać
check zapala się od sygnału z lambdy którego komputer nie daje rady skompensować zwiększając lub zmniejszając ilość wtryskiwanego paliwa. instalacja koniecznie do regulacji. To że się ostatnio nie zapala, nie oznacza że jest ok.
Pozdrawiam
#6
Napisano 10:14, 28.07.2008
Dziękuję za info!check zapala się od sygnału z lambdy którego komputer nie daje rady skompensować zwiększając lub zmniejszając ilość wtryskiwanego paliwa. instalacja koniecznie do regulacji. To że się ostatnio nie zapala, nie oznacza że jest ok.
Murphy's Accord <-Click
LPG:
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:56, 28.07.2008
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:14, 03.08.2008
widze ze super masz spalanie.jakiej firmy masz instalacje i czy nie masz nia problemow.
Instalacja BRC
Problemy - ciężko powiedzieć bo od niedawna dopiero jeżdże accordem.
Jedyny problem do kontrolka check - ale to normalne.
#9
Napisano 20:51, 08.08.2008
Źle myślisz jeżeli masz odpowiednie graty(parownik,dysze wtryskiwaczy i wtryskiwacze)to nie powinno być problemów.Ja w swojej Hani mam Staga 300 (nie patrzmy na firmę)i odpowiednio dobrane części gazowe do pojemności silnika.Zapomniałem o błędzie Cheek.Murphy na naszym spocie widział.
#10
Napisano 10:03, 09.08.2008
1. Reduktor TOMASETTO
2. Zawór gazowy: EVG-01
3. Wielozawór: TOMASETTO
4. Obudowa wilozaw.: TOMASETTO
5. Zawór tankow. TOMASETTO
6. Przełącznik/centralka: KME
7. Układ elektroniczny: KME
Na początku też miałem problemy z kontrolką check (przeważnie gdy gaz się kończył), potem to już cały czas się świecił i na luzie gasł co mnie bardzo denerwowało Jęździłem do gazownika, regulował było OK i za jakieś 3 mies jazdy znowu to samo, tak było z 2-3 razy po kolei aż w końcu pojechałem i powiedziałem że to bez sensu takie regulowanie co parę mies. bo co będzie jak się skończy gwarancja I wreszcie pomyśleli :> i wymienili mi chyba wtryskiwacze (takie nad silnikiem w plastikowych obudowach jak się otworzy maskę to tak tykają Jak narazie wszystko OK chceck się jeszcze ani razu nie zapalił.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#11
Napisano 19:55, 12.08.2008
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:04, 15.08.2008
#13
Napisano 13:29, 01.09.2008
#14
Napisano 18:28, 12.09.2008
spalanie w normie: miasto 12l z klimą , trasa 10l tez klima
Zawór tankowanie schowany pod klapką wlewu - niektórzy mówią ze sie wstydze ze jeżdże na gazie - ale tak nie jest, najważniejsze żeby bylo taniej! !
7gruby7
accor 1.8 2000r
LPG
#15
Napisano 20:11, 12.09.2008
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych