Są górne 555 ? Jaki nr ?
są górne też zmieniałem kupowałem w haparts
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 00:54, 19.08.2017
Są górne 555 ? Jaki nr ?
są górne też zmieniałem kupowałem w haparts
Napisano 17:23, 20.08.2017
Są górne 555 ? Jaki nr ?
51270-SR3-023, SB-6191 . Dostępne w Haparts, 83 zł/szt.
Napisano 11:04, 22.08.2017
Dorzucę swoje trzy grosze. Mnie też stukało coś z przodu, obstawiałem łączniki staba, jednak nikt nie potrafił dokładnie ustalić, co konkretnie, ponieważ niby było wszystko sztywne. I tak jeździłem przez kilka miesięcy z popukującym na drobnych nierównościach, przy niewielkich prędkościach zawieszeniu. Podczas urlopu zrobiłem też trochę km /wiele na strasznych drogach/, po powrocie Honda raz jeszcze na warsztat, bo stuki okazały się być bardziej wyraźne. Wynik badania - luz na łącznikach staba i na sworzniu górnym lewym. Dziś wymieniłem, zarówno łączniki /555/, jak rzecz jasna te sworznie górne /też 555/, no i prewencyjnie gumy staba na ori Hondy. Przejechałem 20 km, testuję nadal, ale jest zdecydowanie ciszej i na razie stuków, które tak bardzo mnie irytowały - brak, oczywiście zobaczymy dalej.
U mnie było podbnie, przebieg 183900 i pukanie podczas hamowania przy niewielkich prędkościach - 5-10 km/h -> 0 km/h i ruszaniu oraz manewrowaniu (szybkie ruchy lewo-prawo) przy niewilekich prędkościach; pierwsza weryfikacja - maglownica ; O Jako że miałem kupione dwa dolne sworznie '555' zostały one zainstalowane i podczas dalszej weryfikacji okazało się, że pukał górny lewy sworzeń, został wymieniony na '555', pukanie ustało, maglownica nie wydaje z siebie dźwięków, co najważniejsze układ jest suchy.
Napisano 21:01, 22.08.2017
Panowie u mnie też stuka prawa strona, górny sworzeń chodzi z oporem, nie ma wyczuwalnego luzu. Czy mimo tego może stukać? Czy te wasze stukające sworznie miały wyczuwalny luz i luźno chodziły?
Napisano 21:22, 22.08.2017
Napisano 07:29, 23.08.2017
Panowie u mnie też stuka prawa strona, górny sworzeń chodzi z oporem, nie ma wyczuwalnego luzu. Czy mimo tego może stukać? Czy te wasze stukające sworznie miały wyczuwalny luz i luźno chodziły?
U mnie pukało z prawej a z lewej był sworzeń górny do wymiany, trzeba przejrzeć PORZĄDNIE i poszarpać całe zawieszenie.
Napisano 07:46, 23.08.2017
miałem wyjęty wahacz górny i sworzeń ruszał się z oporem, nie latał. Stąd moje pytanie, czy sworznie które Wam stukały chodziły lekko czy ciężko, innymi słowy czy zdarzyło się w rzeczywistości że ciężko chodzący sworzeń stukał.
Mam jeszcze sworznie OEM i jeśli są sprawne nie chciałbym ich zmieniać na zamienniki. Mówimy oczywiście o górnych sworzniach.
Napisano 09:35, 23.08.2017
Napisano 10:24, 23.08.2017
masz może ten stary sworzeń?
Napisano 07:13, 26.08.2017
masz może ten stary sworzeń?
Niestety nie; polecam sprawdzić dwa razy sworznie górne.
Napisano 19:43, 26.08.2017
miałem je w ręce i chodzi ciężko.
Napisano 09:16, 29.08.2022
Witam,
Może komuś się przyda, ja w swojej VII walczyłem z pukaniem z przodu z prawej strony ponad 70 tys. km, sukcesywnie wymieniłem:
- sworznie górnych wahaczy (przód)
- sworznie zwrotnicy
- gumy stabilizatora (przód)
- łączniki stabilizatora (przód)
- gumy stabilizatora (tył)
- łączniki stabilizatora (tył)
- poduszka prawy przedni McPearson (komplet)
- amortyzatory przednie (Bilstein)
- łączniki stabilizatora (przód) - Lemforder
- łączniki stabilizatora (tyl) - Lemforder
- gumy stabilizatora (przód) - OEM
- gumy stabilizatora (tył) - OEM
- sworznie zwrotnicy - 555
- tuleje wahaczy przednich dolnych (komplet 3 szt. na wahacz) - OEM
- poduszka lewy przedni McPearson (komplet)
- gumy poduszek amortyzatorów (przód) - OEM
- poduszka prawy przedni McPearson (guma pod sprężyną).
Po wymianie powyższego pukanie dochodzące z prawej strony nie ustało w żadnym przypadku. Walkę wygrałem dopiero po wymianie tulejki górnego mocowania amortyzatora - OEM (nr katalogowy: 51728-SB0-004).
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych