XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z ustawieniem zbieżności Accord VIII
#1
Napisano 20:46, 30.04.2017
Przy przeglądzie technicznym tego auta już w Polsce diagnosta stwierdził, że tak dobrej zbieżności osi tylnej (przedniej też, ale głównie poruszył temat osi tylnej), już dawno w Acco VIII nie widział.
Chodziło mu o to, że jeśli któreś z tylnych kół w acco VIII wpadnie w dużą dziurę przy większej prędkości, to jest już po ptakach i zawsze będzie kosiło już opony tylne od tego momentu niezależnie od tego, że nawet wymieniło by się wszystkie elementy zawieszenia z tyłu.
Chodziło mu o jakąś belkę, która jest stałym elementem podwozia i która przy takim wpadnięciu w dużą dziurę z większą prędkością, krzywi się nieodwracalnie.
Ktoś coś słyszał o tym?
#2
Napisano 21:55, 30.04.2017
#4
Napisano 07:01, 01.05.2017
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 07:52, 01.05.2017
Ale fakt faktem, że wspomniany diagnosta był w szoku na plus widząc geometrię przodu oraz tyłu tego akurat acco.
Belka w cudzysłowiu odnośnie wyżej wymienionego, chodzi o stały element nadwozia, do którego mocuje się elementy zawieszenia.
Po części jestem uwierzyć w słowa diagnosty gdyż jakość dróg, po których w moim regionie się jeździ, do których niestety zalicza się jeszcze Olsztyn z częścią swojej infrastruktury, może załatwić każde auto, szczególnie te, które mają zawieszenia wielowachaczowe lub obniżone.
Teraz trochę sprawa ucichła, ale swego czasu miasto Olsztyn wypłaciło sporo odszkodowań właścicielom aut za rozerwane opony, pokrzywione felgi, urwane elementy zawieszenia, itd...
#6
Napisano 09:01, 01.05.2017
#7
Napisano 10:35, 01.05.2017
Belka w cudzysłowiu odnośnie wyżej wymienionego, chodzi o stały element nadwozia, do którego mocuje się elementy zawieszenia.
Nadal nie wiem o co chodzi - może o sanki się, ale przecież one są demontowane
#8
Napisano 16:46, 01.05.2017
Chyba że, rama pomocnicza to wspomniane przez Was wyżej sanki, które ewentualnie możnaby wymienić, gdyby uległy skrzywieniu...
#9
Napisano 01:01, 02.05.2017
Jaka dziura musi być by sanki wykrzywiło? No bez jaj.. moze od szybkiej jazdy podłóżnice schodzą sie do siebie xD a zderzek przemieszcza się na klape bagażnika...
Chciał zabłysnąc i trochę przekoloryzował
#10
Napisano 07:06, 02.05.2017
Ciekawy magik.. zmień diagnoste ;-)bajer moze dobry,ale zaraz powie Ci, ze nowe odkrycie arabskich uczonych mowi ze ziemia jest plaska.. i to już nieodwracalie
Jaka dziura musi być by sanki wykrzywiło? No bez jaj.. moze od szybkiej jazdy podłóżnice schodzą sie do siebie xD a zderzek przemieszcza się na klape bagażnika...
Chciał zabłysnąc i trochę przekoloryzował
To nie żaden mój diagnosta tylko diagnosta, który robił pierwszy przegląd po sprowadzeniu acco z DE mojemu koledze.
Porządna dziura, których wprawdzie jest coraz mniej, ale jednak nie brakuje ich w moim regionie, na której pękają i krzywia się felgi oraz gną elementy zawieszenia, raczej jest w stanie uszkodzić i stały element auta, na dodatek takiego, które zostało jeszcze obniżone.
Myślę, że nie chodziło tu diagnoscie o zablysniecie, a raczej przedstawienie realnego ryzyka i skutków związanych z wpadnieciem w taką lochę.
Ja bym jednak nie zaryzykował jazdy z prędkością np. 60 km/h po nawierzchni, na której występują dziury głębokie na wysokość 20-30 cm i głębsze, szczególnie obniżonym oraz utwardzonym autem, bo poważne kłopoty z geometrią będą zagwarantowane i pewnie Wy też takiego eksperymentu byście się nie podjęli...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Zawieszenie
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , wczoraj, 20:31 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych