Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rozgrzany silnik czasem nie zaskakuje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 04.04.2010

Panowie i Panie oczywiśćie (żeby nie było, że jestem szowinistą ;-) ).

Mam taki prolblem:
Jak silnik jest zimny hania odpala bez żadnego zająknięcia, kłopoty zaczynają sie dopiero jak silnik jest rozgrzany. A dokładniej jak pojade gdzieś zostawie auto na jakiś czas powiedzmy 30 minut i próbuje odpalić to czasem zaskakuje jakby wszystko było ok ale obroty spadają i auto gaśnie, potem trzeba chwile odczekać i zapala bez problemu. Największą zagadką jest to, że nie zawsze sie tak dzieje, czasem zapala odrazu.
Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Czy możliwe, że to pompa paliwa(słyszałem, że w tym modelu często nawala)?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#2 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:29, 04.04.2010

Może to bez sensowne, chodź nic nie kosztuje więc może warto spróbować. Konkretnie, miałem identyczny przypadek jak opisujesz w A4 1.8T. Wymieniłem czujnik temp, czyściłem przepustnice i co nie tylko ale brak rezultatu. W końcu elektryk powiedział żeby na noc klemy z aku pozdejmował i... pomogło :-)
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:59, 06.04.2010

A wymieniałeś już filtr paliwa?
Działo się to też przed wymianą?
  • 0

#4 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:18, 06.04.2010

Jeszcze nie. W tym tygodniu wymienie, ale myśle, że to nie przez filtr, ponieważ jak silnik jest zimny to odpala bez problemu.
Spróbuje jeszcze tak jak shaar pisał zdjąc klemy na noc.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:11, 26.04.2010

Kolego pomogło?

Ogólnie mam podobny przypadek i dziś mi mechanik powiedział z albo pompa paliwa jest przytarta i jak sie zagrzeje to ją stopuje, albo kat zapchany.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:59, 03.05.2010

sprawdz co to main relay i gdzie sie znajduje.potem go wyciagnij.odśwież wszystkie luty i ciesz nie że problem zniknął :)
  • 0

#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:22, 04.05.2010

Kolego pomogło?

Ogólnie mam podobny przypadek i dziś mi mechanik powiedział z albo pompa paliwa jest przytarta i jak sie zagrzeje to ją stopuje, albo kat zapchany.


Klemy nie pomogły. dwa dni stał bez akkumulatora i po rozgrzaniu znowu nie chciał zaskoczyć tak jak powinien. Z filtrem jeszce sie nie uporałem bo to grubsza sprawa i bez piły albo szlifierki sie nie obejdzie.

Co do main realy to jest to przekaźnik i wątpie żeby jego przeczyszczenie pomogło ponieważ na zimnym silnku odpala na dotyk a na rozgrzanym świruje.

Kolejne podejżenie (po konsultacji ze znajomym) padło na czujnik temp. Jak znajde troche czasu to sie za niego zabiore.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:15, 04.05.2010

Seraphin, nie watp w ten przekaznik, poszukaj na forum, bylo o tym. Auto pali bez problemu na zimno, a na cieplo problem, tak samo jak jest goraco poprostu. Problem dotyczy tez Civicow.
Nie chodzi o czyszczenie, tylko poprawienie lutow.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:35, 04.05.2010

Najprościej posłuchać "cyknięcia" ppp po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku, a potem sprawdź czy jest "cyknięcie" na rozgrzanym
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:56, 04.05.2010

Bankowo przekaznik.
  • 0

#11 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 04.05.2010

No to w takim razie do roboty.
Z tego co wypatrzyłem w manualu to jest to przekaźnik główny PGM-FI. Dobrze myśle?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#12 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:14, 04.05.2010

Przekaźnik pompy paliwa powinien być w środku gdzieś pod deską
  • 0

#13 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 05.05.2010

Chciałem sie do niego dobrać ale pojawiła sie pewna komplikacja. Rozeebrałem deske i namierzyłem go ale nie moge go wyjąć. Może wie ktoś czy trzyma sie on na jakiś zaczepach czy jest poprostu wcisakny i trzeba użyć więcej siły?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#14 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:28, 05.05.2010

U mnie był na takich zaczepach po obu stronach,trzeba było go wypchnąc do góry.Łatwo nie było i ułamał się jeden zaczep ale obecnie trzyma się bez problemu.
  • 0

#15 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:36, 05.05.2010

Nie wiem jak w accordzie ale u mnie w concerto był przykręcony
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq