Skocz do zawartości


RODO w HAKP

brak mocy na niskich obrotach pomocy!!!!!! accord 22 icdti


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:19, 03.04.2010

Witam wszystkich, mam problem z accordem 22 icdti 2004 a mianowicie na wolnych obrotach jest strasznie słaby dopiero jak dochodzi do 2,5 tys i wł sie turbina to jest ok . Byłem w serwisie i stwierdzili ze zawór EGR jest przytkany . przeczyścili go ale problem jest dalej i teraz nie wiem co mam zrobic czy oddac im raz jeszcze ??
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 03.04.2010

tak oddaj przy okazji wymienią ci pół samochodu za co Ty zapłacisz a za 15 razem znajdą przyczynę zamulenia oczywiście do tej pory zostawisz w ASO XXXX PLN :mrgreen:
  • 0
F1

#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:06, 03.04.2010

Zadnych bledow Ci nie zglasza? Moze jest problem ze sterowaniem dlugoscia kolektora dolotowego, lub lopatek kierunkowych turbiny.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:23, 04.04.2010

no też tak myślę ale żadnych błędów nie pokazuje bylem w stolicy w serwisie i tam stwierdzili ze niby byl błąd Egr ale czek sie nie swiecił a skasowali mnie 400 pln
słyszałem również o czymś takim jak filtr cząstek stałych ale nie wiem czy w moim to jest i czy takie mogą być objawy
autko chodzi super powyżej tych 2,5 ale wkurzające sa te niskie obroty wlokę sie jak .....

[ Dodano: 2010-04-04, 08:25 ]
i jeszcze jedno jak możecie kogoś polecic do tej usterki to bede wdzięczny ja mieszkam w Gliwicach a pracuje w Warszawie wiec najlepiej w tych okolicach
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:30, 22.04.2010

Witam mam identzczny problem z tym samym pojazdem jak mozesz to napisz cokolwiek bedziesz mial naprawione i ile to kosztowalo bo ja dopiero w Polsce bede w lipcu moze wrzesniu i wtedy bede go naprawial bo tu (UK) jest tosamo w ASO wymieniaja pokolei dopoki nie znajda usterki mam juz nowe turbo i wtryski, a mechanika znajacego sie konkretnie w tych silnikach to ciezko znalezc.

[ Dodano: 2010-04-22, 22:06 ]
Na moje pytanie na forum dostalem taka opd:
"Spróbuj odłączyć taki gumowy wężyk od góry turbiny, steruje on poprzez podciśnienie zmienną geometrią łopatek turbiny. Da się to zrobić od strony maski silnika jak zajrzysz za silnik. Ja kiedyś odłączałem ten wężyk i jeździłem wtedy autem to tak właśnie się podobnie zachowywało jak opisujesz. Sprawdź czy po odłączeniu będzie jakaś różnica. Jeżeli nie będzie to oznacza, że albo wężyk jest nieszczelny do elektrozaworu sterującego turbiną, albo z samym zaworem jest coś nie tak (jest to takie coś z wystającą nasadką do odprowadzania ciepła jak się zdejmie pokrywę silnika, dochodzi do niego ten gumowy wężyk od turbiny)."

[ Dodano: 2010-04-22, 22:08 ]
Po odlaczeniu tego wezyka ten "kop" po 2500 obr zniknal a poza tym to nic sie nie zmienilo
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq