XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Krzywa kierownica po ustawianiu zbieżności
#1
Napisano 20:18, 01.04.2010
Wiem , ze moge ja przestawic na wieloklinie, ale czy przesuniecie o 1 zabek nie spowoduje, ze bedzie wygladacv tak: ?
Czy musze odlaczac airbaga? Czy odlaczac akumulator podczas odlaczania airbaga?
#2
Napisano 20:21, 01.04.2010
#3
Napisano 20:24, 01.04.2010
wiec niech Ci to poprawia.
pzdr
#4
Napisano 20:27, 01.04.2010
moze Ci zaproponowali żebyś sobie sam przestawił na prosto ?
#5
Napisano 20:38, 01.04.2010
W żadnym przypadku,dobry (jak Koledzy już wspomnieli) mechanik powinien tak ustawić,aby kierownica była prosto,a zbieżność poprawnie w granicach błędu.Wiem , ze moge ja przestawic na wieloklinie
#6
Napisano 21:05, 01.04.2010
Wjezdzalem sobie na stacji diagnostycznej na plyte pomiarowa i potem krecilem drazkiem kierowniczym z jednej strony, tak aby pomiar byl w normie.
#7
Napisano 21:09, 01.04.2010
#8
Napisano 14:51, 02.04.2010
#9
Napisano 15:09, 05.04.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych