Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Krzywa kierownica po ustawianiu zbieżności


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:18, 01.04.2010

Poprawilem sobie zbieznosc w aucie a co za tym idzie skrzywila mi sie kierownica w prawa strone i wyglada tak w czasie jazdy:
Dołączona grafika
Wiem , ze moge ja przestawic na wieloklinie, ale czy przesuniecie o 1 zabek nie spowoduje, ze bedzie wygladacv tak: ?
Dołączona grafika
Czy musze odlaczac airbaga? Czy odlaczac akumulator podczas odlaczania airbaga?
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 01.04.2010

wróć niech ci ustawią na wprost :mrgreen: do kiepskiego zakładu trafiłeś...
  • 0
F1

#3 Marcinoo

Marcinoo
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Jaktorów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 01.04.2010

mi jak ustawial zbieznosc to ustawil kiere prosto i ja zablokowal takim smiesznym ustrojstwem. i dopiero ustawial zbieznosc, zaytalem czemu tak?? a on do mnie ze musi miec punkt odniesienia.


wiec niech Ci to poprawia.


pzdr
  • 0
Drive Or Die

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:27, 01.04.2010

dziwie się że wyjechałeś z tego warsztatu z taką manianą :))
moze Ci zaproponowali żebyś sobie sam przestawił na prosto ?
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:38, 01.04.2010

Wiem , ze moge ja przestawic na wieloklinie

W żadnym przypadku,dobry (jak Koledzy już wspomnieli) mechanik powinien tak ustawić,aby kierownica była prosto,a zbieżność poprawnie w granicach błędu.
  • 0

#6 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:05, 01.04.2010

Wstyd sie przyznac, ale sam tak sobie zrobilem :oops:
Wjezdzalem sobie na stacji diagnostycznej na plyte pomiarowa i potem krecilem drazkiem kierowniczym z jednej strony, tak aby pomiar byl w normie.
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#7 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 01.04.2010

jezu.... trzeba się było nie przyznawać :r to kawał "fachowej" roboty odwaliłeś :r
  • 0
F1

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:51, 02.04.2010

Człowiek uczy się na błędach. Popraw i gitara
  • 0

#9 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:09, 05.04.2010

tak można ustawiać w furmance. Generalna zasada: kierownica na wprost i zwiększa się lub zmiejsza zbieżność na obu drążkach tzn.: lewy i prawy.
  • 0


 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq