Witam
Parę dni temu zamontowałem do swojego Tourera hak holowniczy Westfalia. Pozostała mi do wpięcia wiązka haka. Kupiłem uniwersalną z modułem którą trzeba zasilić z "+" akumulatora. Gdzieś w necie czytałem że Accorda można podpiąć normalnie jak kiedyś bezpośrednio pod przewody świateł.
No i mam dylemat.
Łatwiej jest wpiąć się bezpośrednio pod żarówki i zrezygnować z modułu. Rezygnacja z modułu powoduję że nie muszę przedostawać się przez cały samochód do akumulatora lub do skrzynki bezpieczników i tam szukać jakiegoś "+" który jest niewykorzystywany.
Ten scenariusz jest o wiele prościejszy do wykonania ale nie wiem czy nie zaszkodzi instalacji w aucie.
Może ktoś doradzi kto montował hak u siebie.
1. Jeśli montował zwykła wiązkę to gdzie jest najłatwiej się wpiąć ? Gdzie schodzą się wszystkie przewody i najmniej trzeba ściągać tapicerkę w Kombi?
2. Jeśli montował z modułem to skąd brał "+" do zasilenia modułu? I czy łatwo było ściągnąć te plastiki przy progach aby dojść do przodu auta.
W przypadku montażu wiązki z modułem przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł że "+" można by wziąć z gniazda zapalniczki którą mam w bagażniku na lewym boczku ale tu się zastanawiam czy po podłączeniu do tego gniazda np. Lodówki nie będzie zakłóceń modułu?
Artur