XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pisk maglownicy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:47, 27.03.2010
może juz ktos miał taki przypadek: przy skrętach kierownicą czasami maglownica potrafi piszczeć i jednocześnie tworzy się przy tym opór w kierownicy
#2
Napisano 00:22, 28.03.2010
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#3
Napisano 16:04, 28.03.2010
Może to poprostu pasek na aleterantorze dostaje obciążenie?
w Oplu kiedyś tak miałem, że przy skrętach mocnych piszczało... i było to kółko od alternatora
wydaje mi się, że w maglownicy to raczej nic piszczeć nie będzie, już szybciej łożysko chyba :> Nie wiem, nie znam się:P
http://www.accordklu...opic.php?t=6139
_____________________________
Stag 300+, MagicJety i ZavoliZetaN
#4
Napisano 20:59, 28.03.2010
#5
Napisano 13:11, 29.03.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:41, 01.04.2010
#7
Napisano 23:52, 02.04.2010
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:24, 07.04.2010
#9
Napisano 21:31, 07.04.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:43, 20.04.2010
z tego co mi wiadomo nie pomoze nasmarowanie, najlepiej jest wymienic. mechanik mowil ze nasmarowanie pomoze na jakies 2 tygodnie a pisk wroci znow.
pozdro
#11
Napisano 10:08, 20.04.2010
Jeśli piszczy z maglownicy to moze tam na pierscieniach uszczelniających coś sie dzieje...
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#12
Napisano 22:19, 20.04.2010
Mam już mocno za mało płynu. Bardzo dawno nie zaglądałem do zbiorniczka a od zawsze przekładnia się odrobinę pociła w miejscu gdzie kończy się wałek napędzający listwę (tj. w punkcie najbliżej jezdni). Widocznie ubyło już za dużo albo cieknie bardziej lub gdzieś indziej. Muszę obejrzeć i dolać płynu bo kiedyś w zbiorniczku przy włączonym silniku było widać takie wzniesienie na powierzchni płynu i się nie pienił a teraz widzę gdzie płyn się wlewa na powierzchnię (bo powierzchnia znacznie opadła) i się w dodatku pieni.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13
Napisano 07:15, 21.04.2010
jak na postoju to raczej bym obstawiał, że wyje Ci pompka paliwa.Ostatnio zauważyłem, że u mnie na postoju wyraźnie słychać w środku takie ciche przerywane zawodzące "uuuuuuuuu". Najlepiej z wnętrza auta, pod maską bardzo słabo, chyba że się słucha za silnikiem, dobrze słychać spod auta. Prawdopodobnie przekładnia zawodzi ale wiem chyba dlaczego.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#14
Napisano 07:30, 21.04.2010
Pompa paliwa to nie jest gdyż ona pracuje też przez jakiś czas po włączeniu zapłonu a przed włączeniem silnika i wtedy też bym to słyszał. U mnie zresztą od zawsze cicho piszczy i dobrze wiem jaki to jest dźwięk. Silnik musi pracować a ten dźwięk dochodzi wyraźnie z przodu auta. Nie jest to też pompa płynu wspomagania gdyż ona jest na samym wierzchu po podniesieniu maski i namierzyć dźwięk z niej byłoby bardzo łatwo.
Natomiast co do rzeczonego pisku z przekładni to miałem kiedyś takie zjawisko w Fiacie - piszczała po dokręceniu do skrajnych położeń kierownicy ale tam było to normalne zjawisko związane z otwieraniem się jakiegoś tam zaworu nadciśnieniowego - było to opisane w instrukcji i nie zalecali pozostawiania kierownicy w tych położeniach przez dłuższy czas. Ani w tej ani w obecnej Hondzie nic takiego jednak nie występuje.
[ Dodano: 2010-04-21, 13:01 ]
Okazuje się, że to jest trochę inaczej - po ciemku nie widziałem dobrze. Na zimnym silniku poziom płynu jest OK (połowa między min i max) a w zbiorniczku jest spokój i nie ma tego dźwięku.
Po przejechaniu paru kilometrów widać przez ściankę zbiorniczka, że poziom płynu jest powyżej max a w zbiorniczku płyn buzuje i pojawia się to ciche jakby jęczenie z przekładni.
Ki diabeł ?
[ Dodano: 2010-04-23, 20:41 ]
Mam podejrzenie że będę musiał się wycofać z tego co napisałem. Dokładniejsze próby lokalizowania tego dźwięku prowadzą w kierunku pompy paliwa...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych