I mnie dopadł ten sam problem i też tylne prawe koło się grzeje. Stało się to po intensywnym myciu.
Wszystkie felgi zimne a te jedna ciepła po dotknięciu ręką.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 19:05, 12.03.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 16:21, 12.03.2017
I mnie dopadł ten sam problem i też tylne prawe koło się grzeje. Stało się to po intensywnym myciu.
Wszystkie felgi zimne a te jedna ciepła po dotknięciu ręką.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 19:05, 12.03.2017
Napisano 17:05, 12.03.2017
Napisano 11:51, 13.03.2017
Hej!
Zaległy update jak skończył się mój problem. Po podniesieniu samochodu i pokręceniu kołami od razu potwierdziło się, że jest problem z obuma tylnymi kołami.
Kolejna wizyta w serwisie zakończyła się:
- regeneracją obu zacisków (zamiast wymiany)
- wymianą obu tarcz i klocków (zdążyłem na nich zrobić może 2k kilometrów)
Tak wyglądały tarcze i klocki:
Użytkownik pmeus edytował ten post 11:52, 13.03.2017
Napisano 12:19, 13.03.2017
To Ty nie masz tarczo bębnów ? Myślałem że wszystkie 8 gen mają tarczo bębny ale jak widać wersja np Elegance nie ma. Tobie zacinał się po prostu mechanizm ręcznego ( nie odbijał ). Problem znany i powszechny w 7 gen, też go miałem w 7 gen i wymieniałem zaciski na regenerowane.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 12:21, 13.03.2017
Napisano 16:06, 13.03.2017
¯\_(ツ)_/¯
Użytkownik pmeus edytował ten post 16:06, 13.03.2017
Napisano 21:37, 15.03.2017
U mnie "stały" klocki zarówno z jednej i drugiej strony. Szczególnie wewnętrzny - ciężko było nawet zacisk zdjąć. Nazbierało się trochę syfu na prowadnicach klocków.
Prowadnice zacisku nie były zapieczone ale zauważyłem że przy zdjętej gumce prowadnica lżej chodzi. Po założeniu gumki prowadnica chodzi wyraźnie ciężej. Tak ma być czy gumki do wymiany ? Zacisk na prowadnicy mogę przesuwać jednym palcem w jedno i drugą stronę.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:40, 15.03.2017
Napisano 22:00, 15.03.2017
To Ty nie masz tarczo bębnów ? Myślałem że wszystkie 8 gen mają tarczo bębny ale jak widać wersja np Elegance nie ma.
Potwierdzam - Elegance ma z tyłu tarcze.
Jeśli chodzi o gumki z na prowadnicach to nie powinny one powodować wyraźnie większego oporu - może powinieneś zastosować odpowiedniejszy smar.
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 22:23, 15.03.2017
Jeśli chodzi o gumki z na prowadnicach to nie powinny one powodować wyraźnie większego oporu - może powinieneś zastosować odpowiedniejszy smar.
Używam smaru ATE Plastitube - http://www.petrostar...5ml,p1499198298
Np w 7 gen były inne gumki one było mocowane do jarzma w rowku na zewnątrz. W 8 gen rowek jest wewnątrz i gumka wchodzi do otworu ( jest rowek wewnątrz otworu ). To trochę ogranicza ruch samej prowadnicy, ale dzięki temu szczelność jest większa.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:24, 15.03.2017
Napisano 12:15, 24.03.2017
2 tygodnie temu wymienilem klocki (ebc green) plus tarcze zimmerman na tyl. Niestety, ale nagrzewaja sie tarcze z tylu mocniej niz z przodu. Zwlaszcza prawa strona. Przy moim automacie czuc opory toczenia. Felgi nie sa gorace.
Wydaje mi sie, ze moim bledem bylo uzycie wlasnie ATE plastitube do prowadnic. Powinien byc smar tez ATE, ale Bremszylinder, ktory zamowilem i uzyje w ten weekend. Ten jest do komponentow hydraulicznych.
Mozecie mi powiedziec jak dlugo docieraja sie u Was klocki EBC green na tyle? Ja przejachalem 400 km przez 2 tygdnie na nich. Zauwazylem tez, ze pokryte sa ta zielona farba, ktora nie jest nalozona rownomiernie, troche je podszlifowalem i przesmarowalem pozniej Plastitube, ale moze sie blokuja na balszkach prowadzocych i trzeba nad nimi troche jeszcze poprocowac.
Czy smarujecie takze przy wymianie tloczek ? tzn czy wysuwacie go, aby nie wypadl i nakladacie na przyklad ATE Bremszylinder ? Wysuwa sie i chowa bez oporow. ale zastanawiam sie czy nie przesmarowac.
dzieki
Napisano 12:20, 24.03.2017
2 tygodnie temu wymienilem klocki (ebc green) plus tarcze zimmerman na tyl. Niestety, ale nagrzewaja sie tarcze z tylu mocniej niz z przodu. Zwlaszcza prawa strona. Przy moim automacie czuc opory toczenia. Felgi nie sa gorace.
Wydaje mi sie, ze moim bledem bylo uzycie wlasnie ATE plastitube do prowadnic. Powinien byc smar tez ATE, ale Bremszylinder, ktory zamowilem i uzyje w ten weekend. Ten jest do komponentow hydraulicznych.
Mozecie mi powiedziec jak dlugo docieraja sie u Was klocki EBC green na tyle? Ja przejachalem 400 km przez 2 tygdnie na nich. Zauwazylem tez, ze pokryte sa ta zielona farba, ktora nie jest nalozona rownomiernie, troche je podszlifowalem i przesmarowalem pozniej Plastitube, ale moze sie blokuja na balszkach prowadzocych i trzeba nad nimi troche jeszcze poprocowac.
Czy smarujecie takze przy wymianie tloczek ? tzn czy wysuwacie go, aby nie wypadl i nakladacie na przyklad ATE Bremszylinder ? Wysuwa sie i chowa bez oporow. ale zastanawiam sie czy nie przesmarowac.
dzieki
ATE Plastitube raczej nie jest przeszkodą bo zawsze używam go do prowadnic w hamulcach i było ok.
Masz z tyłu tarczo bębny. Musisz upewnić się że to na pewno zacisk Ci blokuje a nie szczęki. Zdejmij zacisk i sprawdź.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 12:20, 24.03.2017
Napisano 13:32, 24.03.2017
ATE Plastitube raczej nie jest przeszkodą bo zawsze używam go do prowadnic w hamulcach i było ok.
Masz z tyłu tarczo bębny. Musisz upewnić się że to na pewno zacisk Ci blokuje a nie szczęki. Zdejmij zacisk i sprawdź.
Wlasnie nie wiem jak to jest z tym ATE Plastitube do konca. W poprzednich autach tez uzywalem. Ale pisza ze moze rozpuszczac uszczelki. Co do szczenek to sprawdzalem, nic nie blokowalo.
Zauwazylem jak auto dluzej postoi bez uzywania hamulcow to jedzie na luzie, bez oporow. Do czasu uzycia hamulca. Tak jakby nie dokonca odbijalo po uzyciu.
Napisano 13:56, 24.03.2017
Jak wrzucisz na luz i zwolnisz ręczny to jak pchasz auto to czujesz opór że hamulce blokują ?
Napisano 14:10, 24.03.2017
Nie probowalem tego. Musze sprawdzic.
Napisano 21:26, 02.04.2017
Napisano 22:11, 02.04.2017
Panowie układ hamulcowy nie jest bezobsługowy
Co jakiś czas trzeba niektóre elementy rozebrać wyczyścić i nasmarować.Prowadnice, ślizgi .Pod osłonę tłoczka dać trochę smaru ATE teflonowego do montażu elementów wewnętrznych układu hamulcowego.Ja to robię zawsze przy zmianie kół. Czyszczę wszystko przed zimą i po zimie. Elementy styczne klocka z jarzmem smaruję specjalnym smarem.Osobiście stosuję różne preparaty (różnych producentów) BOSCH, FORCH ,WURTH takimI jak w zamieszczonym linku.Nigdy nie miałem problemów z zaciskami.Stosuje to u siebie i u innych
https://sklep.interc...superfit-200-ml
https://www.forch.pl...f4-acf057dc588c
https://www.forch.pl...f4-acf057dc588c
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych