XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana silnika 2.0i VTEC F20B6 na ... jaki?
#16
Napisano 17:37, 31.08.2010
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#17
Napisano 18:04, 31.08.2010
#18
Napisano 21:24, 31.08.2010
koszt dość duży
masa części-poza H22A7 reszt serii H jest z preludy, więc trza trochę części
czas na ogarnięcie SWAPa
i dobrego magika od elektryki, i to naprawde dobrego.
Zauważyłem ze niektórych kręci RECARO itp, za miałem załozenie wypas z wersji ES i H22 pod maską i tak mam i jest OK.
pół ośki jeśli masz wersję z automatem, musza być nowe twoja długa półoś nie posiada podpory z łożyskiem
mocowania- przedewszystkim muśisz mieć łapę od strony rozrządu, tą co jest przy bloku (oprócz H22A7) preluda ma inny rozstaw śrub.
jak kupisz swapa musi być kompletny, przedewszystkim komp-kluczyk-transponder, biega o kompatybilność immobilajzera, seryjny nie zabangla, immo w pralce jest inny-więcej kabloteki/inna wtyczka przy kompie
wydajniejsza pompa paliwa
półoski z pralki pasuja do accorda
alternator musi być tylko od H22A7, od pralki nie moze być, będzie ładować ale nie zgaśnie kontrolka, accord nie posiada multipleksu jak preluda.
Jeśli zostawisz czarne zegary od automatu, po wrzuceniu wstecznego zaświeca sie R, bez ingerencji w kablotekę.
Jakby co służe pomocą.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#19
Napisano 19:24, 03.09.2011
Czy do zrobienia SWAPa jest potrzeba zdemontowania deski rozdzielczej ? Czy jest konieczność ingerowania w kostki od licznika (wskaźników) ?
Czy silnik H22A5 jest na OBD2 czy 1.
Co jest potrzebne do przekładki na A5 lub A8 ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych