Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:17, 05.01.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2,2 ictdi Błąd P1057 gdzie szukać przyczyny
#16
Napisano 18:12, 05.01.2017
#17
Napisano 18:44, 05.01.2017
Styki popryskane ustrojstwem do stykow i poczekam do jutra rano, ale chyba czujnik trzeba bedzie podmienic bo gdy naciskam na wtyczkę to silnik inaczej zaczyna pracowac. Przewody wygladaja ok nie pozaginane ogolnie po wymontowaniu tej rynienki plastikowej co nie było prostym zadaniem przewody raczej nie będą przyczyną. Rano test.Pozdrawiam
Ps. Pozyczylem tester "Mega macs 42" i tam pokazuje wartosci rzeczywiste pompy dopiero po odpaleniu.
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 18:58, 05.01.2017
#18
Napisano 18:53, 05.01.2017
Już patrzyłeś ciągłość przewodów?Jaką masz pewność że na całej długości są dobre?
Błąd obwodu to jest błąd obwodu, do tego tutaj kolega miał tylko jeden numer kodu dlatego mogłem bez filozofowania naprowadzić gdzie szukać rozwiązania
Dla mnie to jest koniec wątku.
No patrz a błąd ,,głównego przekaźnika,, w grupie VAG TDI PD to nie błąd przekaźnika bo go tam nie ma.Błąd taki generuje inny element co nie ma nic wspólnego z przekaźnikiem. To takie oczywiste Ale pewnie Ty to już wiesz Panie ,,Pejot,,
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 20:48, 05.01.2017
#19
Napisano 11:30, 06.01.2017
Wiec tak auto odpalilo na starym zaworze bez problemu,ale przy wymianie na ten co dostalem do sprawozdania zauwazylem ze ma inne uszczelnienia i ogólnie czulem ze nie podpasuje. Zamontowalem go ale auto dawkowalo obroty od 1000- 1500 . Kilka sek pochodzilo i postanowiłem zamontować ponownie stary czujnik. Póki co wszystko działa ale rozglądam sie za jakimis nowym zaworem. Na allegro sprzedaja uzywki jako nowki za 350 wiec raczej się nie skuszę.
Obwód sprawdzony ( wiązka przy silniku ) , wszystkie przewody sa tak upakowane że aż dziwne aby coś miało się przetrzeć lub ułamać
Znalazłem zamiennik 0 928 400 687 w rozsądnych pieniądzach ok 400
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 12:03, 06.01.2017
#20
Napisano 13:46, 06.01.2017
To że upakowane to niczym nie świadczy.Rozumiem że ciągłość przewodów patrzyłeś po odłączeniu wtyczki od sterownika.Pomiędzy odpowiednimi pinami we wtyczce od sterownika a wtyczką od zaworu
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 13:47, 06.01.2017
#21
Napisano 16:14, 06.01.2017
Udalo się a oto winny :
ZŁĄCZE WTYK WTYCZKA BOSCH 1928403874 BDK
http://img01.allegro...7/14/6121171447
Ze styków śmierdziało spalonym plastikiem. To była ostatnia rzecz o jakiej bym pomyślał , taka solidna wtyczka a niestykala.
Teraz można kablami ruszać (choć to na razie taka prowizorka- poizolowane izolacja termokurczliwą) i silnik chodzi równo.
Szok taka pierdoła .... ale człowiek zawsze czegoś sie uczy . Tak jak pisałem wcześniej : Rzeczy oczywiste wcale takie być nie muszą
Teraz bedą obwąchiwał wtyczke w przypadku usterek . Miłego dnia
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 16:17, 06.01.2017
#22
Napisano 16:58, 06.01.2017
A dasz wiarę że w prawie nowym VW Crafter zgniła wiązka elektryczna (w osłonie) i wyrzucało nielogiczne błędy .Też wszystko wyglądało ładnie .Nigdy nic nie jest oczywiste.Generowany błąd to tylko wskazówka a nie lek na ,,chorobę,,
W końcu sprawdzałeś ciągłość od strony wtyczki sterownika?
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 17:17, 06.01.2017
#23
Napisano 17:32, 06.01.2017
Tak sprawdzałem . Troche bylo gimnastyki ale udało się , nic nie wskazywalo na to bo pomiar miernikiem dawal przejscie. W mierniku te bolce na przewodach sa nieco grubsze od tego co jest w zaworze i byl styk . Dopiero wpadlem na to jak zalozylem na wtyczke ten zapasowy zawór i ruszalem kablem . Kilka ruchow i na wlaczonym zaplonie wywala błąd. Kilka razy zrobilem ta operacje i nie mialem watpliwosci ze to wtyczka . Bingo.
oto zdjecia
https://drive.google...iew?usp=sharing
upalił sie styk na tym grubym zólto czarnym przewodzie
https://drive.google...iew?usp=sharing
Ps . Skutecznie udało mi się za każdym razem odczytac i skasowac blad na pomoca ELM na Bluetooth i programu Skan Master ze sklepu Play (tylko ten potrafił skasować błąd)
Ps2. Wniosek jest następujący blad P1057 moze sie pokazywac w przypadku niełaczenia zaworu CR przy pompie lub gdy jest uszkodzony sam zawór albo wtyczka odpieta. Blad sam nie znika, trzeba będzie kasowac testerem.
Pozdrawiam
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 20:44, 06.01.2017
#24
Napisano 18:10, 06.01.2017
Jeśli końcówki multimetru masz za ,,grube,, żeby zmieścić w piny to możesz to zrobić domowym sposobem.Zwykły spinacz biurowy załatwia sprawę W warsztacie pozostaje jeszcze oscyloskop.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:10, 06.01.2017
#25
Napisano 18:21, 06.01.2017
Dzięki chłopaki za zainteresowanie i chęć pomocy
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 18:24, 06.01.2017
#26
Napisano 18:45, 06.01.2017
Dobry diagnoskop ma funkcję oscyloskopu.Zakup około 15 -20 tyś abonament roczny w zależności od potrzeb (dostęp do danych ESI) 5 nawet 10 tyś .Domu nie trzeba sprzedać ale wydatek jest.Przy jednej marce np Honda diagnoskop nie jest dużym wydatkiem.Przy naprawach wszystkich marek musisz mieć wile diagnoskopów.Star diagnoza . VCDS .OPCOM.VCDS itd i aktualizacje .To wszystko legal
Oby jeździł długo bez problemów
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:47, 06.01.2017
#27
Napisano 16:21, 07.01.2017
Odchodząc troche od tematu to ten zawór to dobry pomysł na dodatkowe zabezpieczenie przeciw złodziejom. Noszę sie z zamiarem dokupić czegoś takiego jak breloczek który aktywuje załączanie dwóch wybranych obwodów.
Pozdr.
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 16:21, 07.01.2017
#28
Napisano 17:47, 07.01.2017
#29
Napisano 18:44, 07.01.2017
#30
Napisano 20:47, 24.01.2018
Udalo się a oto winny :
ZŁĄCZE WTYK WTYCZKA BOSCH 1928403874 BDK
http://img01.allegro...7/14/6121171447
Ze styków śmierdziało spalonym plastikiem. To była ostatnia rzecz o jakiej bym pomyślał , taka solidna wtyczka a niestykala.
Teraz można kablami ruszać (choć to na razie taka prowizorka- poizolowane izolacja termokurczliwą) i silnik chodzi równo.
Szok taka pierdoła .... ale człowiek zawsze czegoś sie uczy . Tak jak pisałem wcześniej : Rzeczy oczywiste wcale takie być nie muszą
Teraz bedą obwąchiwał wtyczke w przypadku usterek . Miłego dnia
czy to ta wtyczka co wchodzi w regulator ciśnienia paliwa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, P1057
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych