XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Obroty raz jeszcze
#1
Napisano 18:07, 23.03.2010
Pomoże ktoś rozwiązać zagadkę?
Cały czas nie mogę dojść do perfekcji z wolnymi obrotami. Po resecie ECU jest spokój.. ale na dwa dni, później znów spadają prawie do zera i dopiero się podnoszą na pierwszą kreskę pod tysiącem. Teraz odkryłem (całkiem przypadkiem ) że po zdjęciu węża zaznaczonego na rysunku obroty są idealne - wskazówka spada do tysiąca i później lekko wolniej do 750
Zasysa tym przewodem jakieś powietrze. gdy zatkam palcem końcówkę gdzie był nałożony obroty spadają i silnik drży. Po odetkaniu wracają na 750. Nie mogę znaleść w manualu gdzie prowadzi ten przewód.
Sprawdzałem też na włączonym silniku: wypinałem wtyczkę od krokowego i samochód nie gaśnie, ale obrotomierz opada do 0 - silnik chodzi tak jakby miał zaraz zgasnąć ale trzyma się jakoś. Odpalenie samochodu z odpiętą już wcześniej wtyczką -> przegazowanie i wtedy gaśnie.
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:49, 23.03.2010
#3
Napisano 23:38, 23.03.2010
sprawdzanie EVAP masz w 62SN723-PL na str. 11-62
#4
Napisano 07:59, 24.03.2010
[ Dodano: 2010-04-12, 23:06 ]
Większego zainteresowania brak, ale rozprawiłem się z tym - mam nadzieję raz na zawsze
Wyregulowałem srubą wolne obroty z odpiętym krokowym dokładnie tak jak w manualu i od trzech tygodni spokój. Mam nadzieję, że na zawsze bo zwykle prześladowało mnie to już po 2 dniach od resetu a tu trzy tygodnie i wskazówka nie opadła nawet raz poniżej pierwszej kreski pod tysiącem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych