Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wentylator nie dziala na dwoch biegach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:00, 22.03.2010

Witam.Jak w temacie.Dwa pierwsze biegi nie dzialaja - 3 i 4 dzialaja.
W seriwise,na szybkiego, powidziano mi, ze trzeba opornice wymienic, stad pytanie, gdzie to jest ? i czy podejmowac sie samemu wymiany ? a moze jakies inne wskazowki ?
  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:13, 22.03.2010

przeszukaj dokładnie dział - Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie lub Układ Elektryczny
o ile pamiętam był ten temat poruszany
  • 0

#3 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:32, 22.03.2010

Klimatyzacja/Wentylacja/Ogrzewanie przejrzalem, sprobuje w elektrycznym
  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:42, 22.03.2010

Na 100% rezystory! Rezystory są w Hondach zazwyczaj w górnej części nagrzewnicy.Nagrzewnica znajduje się za schowkiem tym umieszczonym na kokpicie przed siedzeniem pasażera. Poznasz po kablach podłączonych do płytki o kształcie przypominającym prostokąt. Przepaleniu ulega najczęściej I i II zakres bo są wykonane z najcieńszego drutu. Przyczyną przepalania się jest zacinanie się lub zacieranie na osi wentylatora dmuchawy który jednocześnie chłodzi te oporniki.Trudności sprawia tylko ich wlutowanie ponieważ zastosowano twardy lut na płytce.
  • 0

#5 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 22.03.2010

Ok, rozumiem wiec, zeby sie tam dostac nalezy wymontowac schowek podobnie jak podczas wymiany filtra przeciwpylkowego ?
  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:38, 22.03.2010

Dokładnie tak,musisz dostać się do sterownika nagrzewnicy.
  • 0

#7 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:08, 22.03.2010

Ok, dzieki, jutro sie za to wezme.
A jeszcze jedno...ten drut -opornik, to jakis konkretny ? w elektryku trzeba zakupic ?
  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:18, 23.03.2010

Jak się tam dostaniesz to zobaczysz,bez przesady najwyżej utniesz z jakiejś wiązki spod kierownicy-kabelków tam dużo :mrgreen:
  • 0

#9 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:34, 23.03.2010

Ok, wybiore ten najbrzydszhy :P

[ Dodano: 2010-03-23, 14:10 ]
Gilnus, dzieki za pomoc, wentylator zrobiony, chociaz nie do konca, bo pierwszy bieg jest drugim a drugi pierwszym ;) moze warto przewody w kostce pozamieniac ?

Aha, no i u mnie dostep do plytki jest latwejszy, tzn. nie trzeba demontowac schowka.
  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#10 Janusz.G

Janusz.G
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Olsztyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 15.08.2011

Panowie mam ten sam problem ale nie mogę zlokalizować tej puszki czy jak
to się zwie, gdzie są te rezystory,może mnie nakierujecie która to dokładnie
jest.
  • 0

#11 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:24, 15.08.2011

jeżeli masz klimatronik (a chyba w tej wersji masz) to może nie być tej opornicy tylko regulacja jest w samym silniku nawiewu i raczej tak łatwo się tego nie naprawisz. Możliwe, że trzeba będzie wymienić silnik wentylatora od takiej samej wersji
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#12 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:33, 15.08.2011

Z tego co sie orientuje to masz zwykła klime manulana i rezystor znajduje sie przy wentylatorze na dole, przykręcony na dwóch śrubkach "BLOWER RESISTOR". Jak masz climatronik to regulacje masz w panelu climatronika.
Może to Ci pomoże
Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us
Myślę ze sam powinnes sobie z tym poradzić to naprawić a raczej proponuje kupić używkę i zamienić.
  • 0

#13 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 17.08.2011

Przy klimatroniku ten element nazywa się POWER TRANSISTOR.
Na rysunku element nr 6 jest od klimatronika a nr 7 od manualnej klimy. Nie są ze sobą zamienne! Zwróć na to uwagę bo czasem sprzedawcy nie wiedzą co mają.

Dołączona grafika
  • 0

#14 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:29, 18.08.2011

PS. czy w wersji LS był montowany climatronik ? Bo z tego co mi wiadomo to montowane było tylko w wersji ES ?
  • 0

#15 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 18.08.2011

Też mi się wydaje, że klimatronik był dopiero w wersji ES.
  • 0

----------

MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq