Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Swap sprzęgła od nowego type s'a w dieslu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:09, 28.01.2011

a ja powiem tak - pierwsze uślizgi zauważyłem ok 20kkm temu
do dziś jeżdżę i zauważam że następuje pogorszenie - ale bez problemu wciąż mogę przyspieszać...

a mam 167 kucy - więc i sprzęgło bardziej dostaje...
natomiast przy przyspieszaniu i tak zawsze wrzucam III bieg - a od 3krpm nie puszcza...

więc bezproblemowo jeżdżę dalej i pewnie poczekam do maja/czerwca i wtedy założę nowe...


samochód ma 140kkm, chip zrobiony przy 90kkm

wiec jak komuś z chipem puszcza, to niech nauczy się jeździć (czyli nie pałować na 2k rpm) - można spokojnie sporo km pojeździć
a ja męczę trochę to sprzęgło...
  • 0

#32 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:21, 28.01.2011

auto straszna kaszana, bo juz na forum civic wyczytałem ze u większości do wymiany byl takze dwumas (przebiegi mniej jak 100 tys. km...), wiec 6 kola popłynę, boże co ja za g.... kupiłem


Niby jeden z lepszych na rynku, strach sie bac co u innych sie dzieje :-)
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#33 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:52, 28.01.2011

wrc, z wymiana niecale 3 klocki

ale urwal :mrgreen: , no to 3ymajmy kciuki ze dwumas zdrowy :mrgreen: , poki co nie gazuje ostro i sie nie slizga, ale wiem ze dni sprzegla w tym juz sa policzone :k
wg. bazy wyskoczyl mi numer 22105-PGE-315, a wiec niby ten wzmocniony, wiec az taki mocny to on nie jest...

Ale wyskoczył Ci numer tego dostępnego obecnie, a nie tego, które masz zamontowane.

3 klocki z wymianą to lekka przesada - w dwójce się spokojnie powinieneś zamknąć (poza ASO :mrgreen: ).
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#34 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 28.01.2011

w temacie sprzegla moge Was troszke oswiecic bo mam w tu troche doswiadczen w moim civiku ictdi ale najpierw chcialem sie przywitac jako nowy uzytkownik tego forum, wiec witam!
moje sprzeglo zaczelo sie slizgac przy 99kkm (koniec 2008). wymienilem je i tak jak piszecie tarcza nie wykazywala objawow zuzycia za to kolo dwumasowe mialo juz dosyc wiec czekal mnie dodatkowy wydatek...
po wymianie sprzegla i dwumasy zrobilem program i na nowym zestawie wyszlo ze przy 180KM/400Nm wystapil mini uslizg, wiec poszedl soft na niecale 170/390
32000km pozniej sprzeglo znow zaczelo sie slizgac -->seryjny soft -->to samo --> decyzja o wymianie
w miedzyczasie honda wypuscila nowy zestaw ze wzmocnionym dociskiem (jak juz ktos zauwazyl problemem nie jest tarcza) do civika po lifcie (2009). to sprzeglo zastapilo tez te w accordach. zwlasdzcza w uk ludzie mieli robione wymiany sprzeiel na gwarancji, u nas mniej bo te samochody z tytm silnikiem sa dosc rzadkie.
ja jezdze na tym nowym zestawie od stycznia 2010 i daje rade na ciut mocniejszym programie
sprzeglo od nowego accorda typeS i-dtec niestety nie bedzie pasowac. wygladaja tak samo, mocowania pasuja ale maja inna wysokosc
swoja droga podziwiam tych ktorzy tak dlugo potrafia jezdzic z uslizgiem sprzegla

To ja się dopytam. Accord VIII idtec z czerwca 2009. Pierwsze uślizgi sprzęgła przy 64 tys. km. Wymienione na gwarancji przy 70 tys. km - padł docisk. Serwis wspomniał, że nowo założony ma inny numer katalogowy. Czyli mogę wyjść z założenia, ze jest wzmocniony? Czy też nastawić się na nową wymianę przy 140 tys. km? :-(
Jak dla mnie to koniec mitu o niepsującym się aucie, bo produkowanym w Japonii.
  • 0

#35 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:33, 07.02.2011

czyli ten zestaw wzmocniony z końcówką 315 pasuje na bank do wersji z przed FL?
  • 0

#36 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:15, 07.02.2011

czyli ten zestaw wzmocniony z końcówką 315 pasuje na bank do wersji z przed FL?

Tak - ja mam taki u siebie + łożysko sprzęgła 22810-PPT-003.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#37 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:42, 07.02.2011

czyli ten zestaw wzmocniony z końcówką 315 pasuje na bank do wersji z przed FL?

Tak - ja mam taki u siebie + łożysko sprzęgła 22810-PPT-003.

rozumiem lepo że wymieniałeś już sprzęgło? ile dawałeś za komplet?
  • 0

#38 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:27, 07.02.2011

tommylee, na f-rze mam 1172 pln (tarcza i docisk) + 211 pln (łożysko) - ceny ze stycznia ubiegłego roku
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#39 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:54, 10.02.2011

a tak z ciekawości, czy sprzęgło z nowego CRV 2,2 i-dtec jest takie jak nowym accordzie?
  • 0

#40 matjas86

matjas86
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Kraków/Edinburgh
  • Silnik:2.2
  • Wersja:GT,EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:29, 12.04.2015

Witam . Dzisiaj pojawil sie u mnie ten sam problem . Hania ma wirusa na 180KM/400Nm . Wszystko bylo oki az do dzisiaj .... na 4 biegu przy wcisnieciu gazu od 1900 obrotow do 2300 wystepuje delikatny uslizg i przy 2400 wszystko wraca do normy .  Domyslam sie ze nie unikne zmiany sprzegla ale chodzi glownie o to czy od Typ S 180 kucy podchodzi caly komplet ...bo z tego co obadalem ten zestaw od Typ S wytrzyma znacznie wiecej .  Co o tym sadzicie ?


  • 0

#41 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:09, 13.04.2015

U Ciebie w aucie zestaw z type s podejdzie bez zadnej przerobki, wiec nie ma co sie zastanawiac. 


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#42 esiek91

esiek91
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 11.01.2016

U Ciebie w aucie zestaw z type s podejdzie bez zadnej przerobki, wiec nie ma co sie zastanawiac. 

 

 

Nurtuje mnie pewne pytanie bo VII gen i VIII mają ten sam numer katalogowy sprzegła dla wersji 140 i 150 KM, skoro tak by było to pod type s powinno podejść do VII gena

czytałem gdzieś na forum ze należy stoczyć docisk sprzęgła i też podejdzie.

 

Sam stoję  przed wymianą sprzęgła i szukam najlepszego rozwiązania


  • 0

#43 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:46, 12.01.2016

Podejdzie do VII tylko tak jak pisesz docisk trzeba lekko stoczyc, tarcza jest taka sama.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq