XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap sprzęgła od nowego type s'a w dieslu
#31
Napisano 00:09, 28.01.2011
do dziś jeżdżę i zauważam że następuje pogorszenie - ale bez problemu wciąż mogę przyspieszać...
a mam 167 kucy - więc i sprzęgło bardziej dostaje...
natomiast przy przyspieszaniu i tak zawsze wrzucam III bieg - a od 3krpm nie puszcza...
więc bezproblemowo jeżdżę dalej i pewnie poczekam do maja/czerwca i wtedy założę nowe...
samochód ma 140kkm, chip zrobiony przy 90kkm
wiec jak komuś z chipem puszcza, to niech nauczy się jeździć (czyli nie pałować na 2k rpm) - można spokojnie sporo km pojeździć
a ja męczę trochę to sprzęgło...
#32
Napisano 15:21, 28.01.2011
auto straszna kaszana, bo juz na forum civic wyczytałem ze u większości do wymiany byl takze dwumas (przebiegi mniej jak 100 tys. km...), wiec 6 kola popłynę, boże co ja za g.... kupiłem
Niby jeden z lepszych na rynku, strach sie bac co u innych sie dzieje
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#33
Napisano 18:52, 28.01.2011
Ale wyskoczył Ci numer tego dostępnego obecnie, a nie tego, które masz zamontowane.ale urwal , no to 3ymajmy kciuki ze dwumas zdrowy , poki co nie gazuje ostro i sie nie slizga, ale wiem ze dni sprzegla w tym juz sa policzonewrc, z wymiana niecale 3 klocki
wg. bazy wyskoczyl mi numer 22105-PGE-315, a wiec niby ten wzmocniony, wiec az taki mocny to on nie jest...
3 klocki z wymianą to lekka przesada - w dwójce się spokojnie powinieneś zamknąć (poza ASO ).
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#34
Napisano 21:01, 28.01.2011
To ja się dopytam. Accord VIII idtec z czerwca 2009. Pierwsze uślizgi sprzęgła przy 64 tys. km. Wymienione na gwarancji przy 70 tys. km - padł docisk. Serwis wspomniał, że nowo założony ma inny numer katalogowy. Czyli mogę wyjść z założenia, ze jest wzmocniony? Czy też nastawić się na nową wymianę przy 140 tys. km?w temacie sprzegla moge Was troszke oswiecic bo mam w tu troche doswiadczen w moim civiku ictdi ale najpierw chcialem sie przywitac jako nowy uzytkownik tego forum, wiec witam!
moje sprzeglo zaczelo sie slizgac przy 99kkm (koniec 2008). wymienilem je i tak jak piszecie tarcza nie wykazywala objawow zuzycia za to kolo dwumasowe mialo juz dosyc wiec czekal mnie dodatkowy wydatek...
po wymianie sprzegla i dwumasy zrobilem program i na nowym zestawie wyszlo ze przy 180KM/400Nm wystapil mini uslizg, wiec poszedl soft na niecale 170/390
32000km pozniej sprzeglo znow zaczelo sie slizgac -->seryjny soft -->to samo --> decyzja o wymianie
w miedzyczasie honda wypuscila nowy zestaw ze wzmocnionym dociskiem (jak juz ktos zauwazyl problemem nie jest tarcza) do civika po lifcie (2009). to sprzeglo zastapilo tez te w accordach. zwlasdzcza w uk ludzie mieli robione wymiany sprzeiel na gwarancji, u nas mniej bo te samochody z tytm silnikiem sa dosc rzadkie.
ja jezdze na tym nowym zestawie od stycznia 2010 i daje rade na ciut mocniejszym programie
sprzeglo od nowego accorda typeS i-dtec niestety nie bedzie pasowac. wygladaja tak samo, mocowania pasuja ale maja inna wysokosc
swoja droga podziwiam tych ktorzy tak dlugo potrafia jezdzic z uslizgiem sprzegla
Jak dla mnie to koniec mitu o niepsującym się aucie, bo produkowanym w Japonii.
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:33, 07.02.2011
#36
Napisano 18:15, 07.02.2011
Tak - ja mam taki u siebie + łożysko sprzęgła 22810-PPT-003.czyli ten zestaw wzmocniony z końcówką 315 pasuje na bank do wersji z przed FL?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:42, 07.02.2011
rozumiem lepo że wymieniałeś już sprzęgło? ile dawałeś za komplet?Tak - ja mam taki u siebie + łożysko sprzęgła 22810-PPT-003.czyli ten zestaw wzmocniony z końcówką 315 pasuje na bank do wersji z przed FL?
#38
Napisano 22:27, 07.02.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:54, 10.02.2011
#40
Napisano 23:29, 12.04.2015
Witam . Dzisiaj pojawil sie u mnie ten sam problem . Hania ma wirusa na 180KM/400Nm . Wszystko bylo oki az do dzisiaj .... na 4 biegu przy wcisnieciu gazu od 1900 obrotow do 2300 wystepuje delikatny uslizg i przy 2400 wszystko wraca do normy . Domyslam sie ze nie unikne zmiany sprzegla ale chodzi glownie o to czy od Typ S 180 kucy podchodzi caly komplet ...bo z tego co obadalem ten zestaw od Typ S wytrzyma znacznie wiecej . Co o tym sadzicie ?
#41
Napisano 07:09, 13.04.2015
U Ciebie w aucie zestaw z type s podejdzie bez zadnej przerobki, wiec nie ma co sie zastanawiac.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#42
Napisano 22:29, 11.01.2016
U Ciebie w aucie zestaw z type s podejdzie bez zadnej przerobki, wiec nie ma co sie zastanawiac.
Nurtuje mnie pewne pytanie bo VII gen i VIII mają ten sam numer katalogowy sprzegła dla wersji 140 i 150 KM, skoro tak by było to pod type s powinno podejść do VII gena
czytałem gdzieś na forum ze należy stoczyć docisk sprzęgła i też podejdzie.
Sam stoję przed wymianą sprzęgła i szukam najlepszego rozwiązania
#43
Napisano 06:46, 12.01.2016
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych