Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord '99 problem z obrotami jałowymi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:27, 21.03.2010

Witam, posiadam Accorda z 99 roku z instalacją lpg i problem z obrotami silnika na biegu jałowym.\
Sprawa wygląda tak, że podczas jazdy w korku obroty nie spadaja do wartosci ok 700-800 tylko utrzymują się na poziomie ok 1500-2000 i czym dłużej jadę w korku obroty są coraz wyższe co w efekcie doprowadza do wzrostu temperatury płynu chłodniczego. Gdzie szukać usterki ?
Dziękuje i pozdrawiam, jerry.
  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:41, 21.03.2010

1. powiedz czy te problemy są na samym LPG czy i na Bnzynie i LPG
2. kiedy regulowałeś zawory i czy robiles reset komputera i ustawiales wolne obroty
I zacznij od przeczyszczenia przepustnicy link poniżej
http://www.accordklu...topic.php?t=883
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:46, 21.03.2010

witam,
ad1. na początku tylko benzyna, w tej chwili i na benzynie i na lpg,
ad.2 zawory regulowane ok 4 tys km temu, nie robiłem resetu poniweaż mam sondę lambda do wymiany(instalacja lpg II-iej generacji).
W piątek samochód ląduje w warsztacie i mam nadzieję że załatwią sprawę, sugerowali brak płynu w układie chłodzenia ale w zbiorniczku wyrównawczym nie ubywa i jest w połowie pomiędzy mina max.
pozdrawaim
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:07, 21.03.2010

która sonda do wymiany i skąd wiesz ze to sonda ??? pali ci się check?? dziwne z tym płynem dla mnie jest powiem szczerze... jak coś na zimnym odkręć korek od chłodnicy i obserwuj czy masz płyn na wysokość korka czy niżej jak się samochód trochę nagrzeje.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:12, 05.04.2010

Znajomy mechanik od hondy powiedział mi, że z jego doświadczenia wynika (pracuje w ASO) że 90% problemów z obrotami - czy to z zawieszaniem się na np. 1500 czy falowaniem w hondzie to wina zapchanego EGR. W drugiej kolejności dopiero krokowy (przepustnice obejrzał czyszcząć egr i była w miarę czysta jeszcze). I że zawsze jak coś się dzieje z obrotami w hondzie to on najpierw czyści EGR i właśnie w 90% przypadków pomaga.

To samo było u mnie - czyszczenie, przedmuchanie, nowa uszczelka i problem z falowaniem zniknął. Nawiasem ogladałem ten egr przed czyszczeniem - usrany był jak święta ziemia. Do tego jeszcze dostałem oryginalny filtr powietrza hondy.

Dodam jeszcze że świerzo po wyczyszczeniu problem jakby nie zniknął. Kolega BiPi może potwierdzić bo byliśmy na tej wycieczce razem. Odpaliłem, zrobiłem adaptację, potem się już zawijam do domu i zonk. Zawiesiły się. Ale wystarczyło że przejechałem ze 20 km i po problemie.

Dzisiaj zabrałem acco w trasę do sierpca i z powrotem - zero problemów i auto jakby zrywniejsze trochę.

Tak więc potwierdzam i polecam - problem z obrotami = z reguły EGR.
  • 0

#6 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 07.04.2010

dziwne z tym płynem dla mnie jest powiem szczerze... jak coś na zimnym odkręć korek od chłodnicy i obserwuj czy masz płyn na wysokość korka czy niżej jak się samochód trochę nagrzeje.

Silniczek krokowy chodzi na płynie, ja bym zaczal od sprawdzenia przewodów podcisnienia na kolektorku czy aby wszystkie przewody sa na miejscu i są całe.
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq