XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord '99 problem z obrotami jałowymi
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:27, 21.03.2010
Sprawa wygląda tak, że podczas jazdy w korku obroty nie spadaja do wartosci ok 700-800 tylko utrzymują się na poziomie ok 1500-2000 i czym dłużej jadę w korku obroty są coraz wyższe co w efekcie doprowadza do wzrostu temperatury płynu chłodniczego. Gdzie szukać usterki ?
Dziękuje i pozdrawiam, jerry.
#2
Napisano 20:41, 21.03.2010
2. kiedy regulowałeś zawory i czy robiles reset komputera i ustawiales wolne obroty
I zacznij od przeczyszczenia przepustnicy link poniżej
http://www.accordklu...topic.php?t=883
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:46, 21.03.2010
ad1. na początku tylko benzyna, w tej chwili i na benzynie i na lpg,
ad.2 zawory regulowane ok 4 tys km temu, nie robiłem resetu poniweaż mam sondę lambda do wymiany(instalacja lpg II-iej generacji).
W piątek samochód ląduje w warsztacie i mam nadzieję że załatwią sprawę, sugerowali brak płynu w układie chłodzenia ale w zbiorniczku wyrównawczym nie ubywa i jest w połowie pomiędzy mina max.
pozdrawaim
#4
Napisano 21:07, 21.03.2010
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:12, 05.04.2010
To samo było u mnie - czyszczenie, przedmuchanie, nowa uszczelka i problem z falowaniem zniknął. Nawiasem ogladałem ten egr przed czyszczeniem - usrany był jak święta ziemia. Do tego jeszcze dostałem oryginalny filtr powietrza hondy.
Dodam jeszcze że świerzo po wyczyszczeniu problem jakby nie zniknął. Kolega BiPi może potwierdzić bo byliśmy na tej wycieczce razem. Odpaliłem, zrobiłem adaptację, potem się już zawijam do domu i zonk. Zawiesiły się. Ale wystarczyło że przejechałem ze 20 km i po problemie.
Dzisiaj zabrałem acco w trasę do sierpca i z powrotem - zero problemów i auto jakby zrywniejsze trochę.
Tak więc potwierdzam i polecam - problem z obrotami = z reguły EGR.
#6
Napisano 11:40, 07.04.2010
Silniczek krokowy chodzi na płynie, ja bym zaczal od sprawdzenia przewodów podcisnienia na kolektorku czy aby wszystkie przewody sa na miejscu i są całe.dziwne z tym płynem dla mnie jest powiem szczerze... jak coś na zimnym odkręć korek od chłodnicy i obserwuj czy masz płyn na wysokość korka czy niżej jak się samochód trochę nagrzeje.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych