XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
co sie psuje - Maglownica czy pompa wspomagania??
#1
Napisano 23:32, 16.03.2010
Oto moje autko - http://www.accordklu...opic.php?t=3209
SILNIK:F18B2
Przy jezdzie powoli cos mruczy pod maska i nie jest to silnik ;(
Dzwiek ten narasta wraz z skrecaniem w jedna strone letkko a w 2ga bardziej.
Najgorzej jest gdy przyjdzie mi skrecac przy malej predkosci.
Wowczas w okolicy pompy trzeszczy i kiera chodzi ciezko.
Zostal wymieniony plyn i jest jakby kapke lepiej ale nadal czasami czuje wiekszy opor przy skrecaniu i mruczenie z okolic pompy wspomagania :-/
Czy to pompa wspomagania - bo na nowym plynie jakby bylo kapke lpiej
Czy tez maglownica bo sa odczuwalne opory przy skrecaniu zwlaszcza w jedna strone
Z gory dzieki za wszelkie info.
Jezeli w zlym dziale pisze to prosze wszechmocnych o przeniesienie go do odpowiedniego dzialu.
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#2
Napisano 18:51, 17.03.2010
#3
Napisano 22:55, 17.03.2010
Nowy plyn na poczatku sie troszku pienil.
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#4
Napisano 00:11, 19.03.2010
Zaczynało się cicho, ale po dwuch tygodniach już było szkoda męczyć Hanie. Tak więc...skoro płyn nie ucieka, a tylko pieni się olej i szumi pompa, postanowiłem zdemontować ją. Widocznie jakaś uszczelka przepuszcza olej pod ciśnieniem do zbiorniczka.
Rozebrałem, zamówiłem w ASO uszczelki, w sklepie kupiłem łożysko i wszystko wymieniłem.
Zostało napisać opis ze zdjęciami i jutro zamontować pompę.
Mam nadzieje, że to pomoże.
#5
Napisano 10:27, 19.03.2010
Miałem tak samo.
Zaczynało się cicho, ale po dwuch tygodniach już było szkoda męczyć Hanie. Tak więc...skoro płyn nie ucieka, a tylko pieni się olej i szumi pompa, postanowiłem zdemontować ją. Widocznie jakaś uszczelka przepuszcza olej pod ciśnieniem do zbiorniczka.
Rozebrałem, zamówiłem w ASO uszczelki, w sklepie kupiłem łożysko i wszystko wymieniłem.
Zostało napisać opis ze zdjęciami i jutro zamontować pompę.
Mam nadzieje, że to pomoże.
A odczowales opor na kierownicy
Ja mam czasami takie odczucie zwlaszcza w jedna strone :-/
Zamontuj wszystko u siebie i daj znac jak ci to wyszlo.
Bo jak to tylko jakas uszczelka to nie bede na darmo calej pompy kupowal.
Ps; Takie pytanko w razie czegos:
Pompa wspomagania i maglownica podejdzie od angola
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#6
Napisano 02:20, 21.03.2010
U mnie cały układ działał bez zarzutów, poza tym o czym wspomniałem powyżej, dla tego stwierdziłem że wystarczy wymienić tylko uszczelki w pompie.
Wczoraj zamontowałem, odpaliłem i jeździłem - gitara
Moim zdaniem, jeżeli olej nie ubywa, to możesz zdemontować pompę i zbadać uszczelki. Moi wszystkie byli już zesztywniałe, jak plastik. I problem ujawnił się po siarczystych mrozach i wymianie paska rozrządu.
Małowiarygodne że masz gdzieś, poza pompą, nieszczelność układu i przy tym nie ubywa olej. Zacinać się może też przesz zużyte zęby magłowicy, ale to nie będize na poziomie odczucia, a raczej dość wyraźne odczucie .
Nie wiem napewno co do anglika, ale logicznie to magłowice nie da się zamontować. No chyba anglik będzie miał kierownicę po lewej. Pompa raczej beż problemów zamontujesz. Ale lepiej jeżeli na to pytanie da odpowiedź ktoś, kto ma doświadczenie takich wymian.
#7
Napisano 10:27, 21.03.2010
Mam tylko takie pytanko jeszcze :
Czy sam wymieniales te uszczelki czy pojechales na serwis
Dzwonilem do firmy ktora sie tym zajmuje i powiedzieli mi
"Przywiesc wyciagnieta pompe i po 2 godzinach i 160zl bedzie gotowa"
A jak by sie dalo to samemu zrobic to bez straty czasu i jezdzenia ogarnelo by sie pare innych *cenzura*ek przy aucie
Dzieki za odpowiec poprzednia i przyszla hehe
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#8
Napisano 10:45, 21.03.2010
Będę niedługo robił, to wrzucę manuala.
#9
Napisano 10:48, 21.03.2010
Czy sam wymieniales te uszczelki czy pojechales na serwis
Rozebrałem, zamówiłem w ASO uszczelki, w sklepie kupiłem łożysko i wszystko wymieniłem.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 13:15, 21.03.2010
Łozysko 112zł (to same NSK w sklepie 13zł) . Ja wymieniłem też łożysko, skoro już rozebrałem wszystko.
#11
Napisano 14:32, 21.03.2010
Można bez problemu samemu ogarnąć.
Będę niedługo robił, to wrzucę manuala.
Wrzucaj jak napredzej
Dodam tylko że koszt uszczelek w ASO - 96zł
Łozysko 112zł (to same NSK w sklepie 13zł) . Ja wymieniłem też łożysko, skoro już rozebrałem wszystko.
Czy te uszczelki i lozysko maja jakas ceche (nr)
Czy musze najpierw to wyjac i z tym dopiero jechac dobierac
Dzieki i pozdrawiam
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#12
Napisano 19:39, 21.03.2010
Nie da się ustalić jaka uszczelka puszcza i bez sensu wymieniać jedną uszczelkę przy takim nakładzie pracy, skoro masz możliwość wymienić wszystkie i mieć spokój na lata. Szkoda pracy jak po zamontowaniu pompy spowrotem bedzie pompa szumieć.
Manual tutaj
http://www.accordklu...opic.php?t=8968
Dodatkowe zdjęcia z samochodu wieczorem dorzucę.
Pozdrawiam.
#13
Napisano 23:14, 21.03.2010
Napewno podziele sie wrazeniami z operacj nad pompa mojego Acc co dzieki pojasnieniu ShulcCG8
Bedziie napewno o wiele ulatwione za co raz jeszcze dzieki
Pozdrawiam.
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
#14
Napisano 01:29, 22.03.2010
No i życzę powodzenia
#15
Napisano 23:15, 23.03.2010
:-/
Niestety czesci z ASO bede mial dopiero jutro.
A ty swieta i Dup.....
Musze sie meczyc z tymi odglosami do przyszlego tygodnia ;(
Fcuk
[ Dodano: 2010-04-08, 18:58 ]
No i nadszedl ten dzien w koncu :->
Prace z opisem "ShulcCG8" poszly jak po masle, dziecko by sobie poradzilo
Dodam tylko ze moga sie roznic nr lozyska
Podczas jazdy kiera lata jak newka, bez oporow i chyrczenia.
Napewno jest lepiej.
Niestety mimo przeprowadzenia zabiegu nie dokonca wszystko wyszlo jak mialo byc
A mianowicie:
1-Plyn
Przedtem - wypluwalo,
Teraz - wszystko w porzadku
2-chyrczenie podczas skrecania przy malej predkosci
Przedtem - masakra jak by kogos zazynano,
Teraz - wszystko w porzadku
3-chyrczenie podczas skrecania przy bardzo malej predkosci lub w miejscu
Przedtem - Tak jak w pkt 2
Teraz - Bez zmian
Pojecia nie mam o co lata, podjade na serwis moze oni cos wymysla.
Ewidentnie ten parszywy odglos dochodzi z pompy, tak jak by nie dawala rady.
Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje, nie zabierze nam ich nikt!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych