XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda accord VII 2.0 vtec remont silnika
#1
Napisano 13:42, 31.10.2016
#2
Napisano 13:51, 31.10.2016
Jeśli coś się tłucze i zjada duże ilości oleju to duże ryzyko że zatarty któryś z cylindrów lub cylindry ewentualnie panewki albo sworzeń tłoka. Obejrzyj świece zapłonowe zobacz czy któraś nie jest bardziej okopcona od innych. Remont raczej ciężka i droga sprawa lepiej chyba szukać słupka.
Aha i silnik to masz raczej K20A6 a nie K20B6
Użytkownik pawel84j edytował ten post 13:53, 31.10.2016
#3
Napisano 14:37, 31.10.2016
#4
Napisano 15:04, 31.10.2016
Najprawdopodobniej porysowana kładź cylindra, w związku z tym nie ma dobrego uszczelnienia pierścień cylinder i przepuszcza olej dlatego świeca okopcona. Przy jakich okolicznościach pojawiło ci się to stukanie ?
#5
Napisano 18:29, 31.10.2016
#6
Napisano 18:46, 31.10.2016
jaki błąd pokazał check ? czy próbowałeś zmienić świece na tym cylindrze gdzie jest okopcona ? Czy masz LPG ? Na którym biegu miałeś tę prędkość ? Najlepiej jakbyś podjechał do kogoś z endoskopem i zobaczył ten 4 cylinder od środka przez otwór od świecy. Jeszcze możesz zapalić przy ściągniętym pasku wielorowkowym aby wykluczyć osprzęt. Jaki olej zalany (marka, lepkość) jaki był poziom oleju ? Wybacz że tyle pytań ale było już kilka przypadków na forum ze stukającym silnikiem, i chcę ustalić przyczynę.
Czy dźwięk jest jak na tym filmiku ?
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:22, 31.10.2016
#7
Napisano 21:08, 31.10.2016
#8
Napisano 07:33, 01.11.2016
Remont:
najbardziej optymistyczna wersja zatarty na jednym cylidrze: tulejowanie jednego cylindra 300-400 zł, nowy tłok i pierścienie 400-500 zł, nowa uszczelka pod głowicę 200-300 zł, planowanie głowicy i sprawdzenie ~100 zł dodatkowo koszty pracy mechanika.
Pesymistyczna werskja: Przy wprasowywaniu jednej tuleji ponieważ jest to blok aluminiowy może zagiąć ściankę z cylindra obok więc może być wymagane tulejowanie wszystkich cylindrów tu musiałbyś pogadać z firmą która się tym zajmuje. wtedy pasowałoby wymienić przynajmniej pierścienie na pozostałych tłokach.
Dodatkowo sprawdzenie stanu panewek. Przy zdejmowaniu głowicy pomiar szpilek, niektórzy piszą że na starych by nie składali to też koszt pewnie ponad 200 zł.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 07:39, 01.11.2016
#9
Napisano 07:59, 01.11.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#10
Napisano 15:04, 06.11.2016
A czy ktoś miałby taki słupek bo jednak w mojej hani poszedł 4 cylinder?
#11
Napisano 17:28, 06.11.2016
Szukaj k20z2 - nowsza jednostka to może nie będzie tak zmęczona życiem
#12
Napisano 17:34, 06.11.2016
Kolega z forum rozbiera Accorda. Mia go po dachowaniu. Ja biore bude bo anglka przekladam, ty kupsilnik Jego numer tel 512 osiem dwa, zero, cztery dwa siedem.
#13
Napisano 19:50, 06.11.2016
Najlepiej jak koledzy wspomnieli, szukać słupka z gwarancją rozruchową. Koszt pewnie około 2 tysięcy plus wymiana ok 500zł
Moja Honda http://www.accordklu...7-sport-rafiii/
#14
Napisano 17:56, 07.11.2016
No właśnie znalazłem k20z2 tylko ze grubo ponad 2000zł z gwarancja na 2 miesiące.
#15
Napisano 18:00, 07.11.2016
Lepiej wsadzić 2.4. Pod skrzynie 5 pasuje, na kompie od 2.0 działa wyśmienicie
Stuka na zimnym i na cieplym silniku?
Kolega z forum rozbiera Accorda. Mia go po dachowaniu. Ja biore bude bo anglka przekladam, ty kupsilnik Jego numer tel 512 osiem dwa, zero, cztery dwa siedem.
Zapomnij. Ten Accord już dawno jeździ Spalanie oleju 1l/500km przy pedale non stop w podłodze
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Remont silnika
VI
Mechanik →
Silniki →
Branie oleju po remoncie silnika.Napisany przez szczepek108 , 02 Mar 2019 VI, remont silnika, ubytek oleju |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych