Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

gwizd na wyższych obrotach

VIII gwizdanie gwizd

Najlepsza odpowiedź frajcik , 12:08, 16.02.2017

te TSB szły na stany, bo wertowałem temat w k24z3 usdm ale silniki są te same więc problem raczej jest analogiczny

 

załączam ci tsb@balans oraz moge ci wrzucic jeszcze drugi temat który mozesz sprawdzić, ale raczej masz to wykluczone czyli oring pompy wspomy

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:19, 10.02.2017

łańcuch był mocno rozciągnięty??


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 10.02.2017

Nie pamiętam dokładnie o ile ale nie dużo. Można było jeszcze spokojnie jeździć.  Fazy rozrządu były zachowane żadnych "check".

Gdybym wiedział to co teraz to nie wymieniał bym jeszcze.


  • 0

#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:29, 10.02.2017

koszt ok. 1.500zł??


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#19 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:24, 10.02.2017

Dlaczego napinacz został stary !!!!!! To jak strzał w kolano .Nie zostawia się starego napinacza po takim przebiegu a wymienia tylko łańcuch .Pewny to byś był jak byś wymienił newralgiczne elementy.Ślizgi jeszcze mogę zrozumieć że po weryfikacji jeszcze się nadawały ale że napinacz stary .Dla mnie to mało profesjonalne i nie zrozumiałe.Jesteś pewny na 100 % że działa poprawnie i jest dobry?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:28, 10.02.2017

  • 0

#20 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:44, 10.02.2017

Dlaczego napinacz został stary !!!!!! To jak strzał w kolano .Nie zostawia się starego napinacza po takim przebiegu a wymienia tylko łańcuch .Pewny to byś był jak byś wymienił newralgiczne elementy.Ślizgi jeszcze mogę zrozumieć że po weryfikacji jeszcze się nadawały ale że napinacz stary .Dla mnie to mało profesjonalne i nie zrozumiałe.Jesteś pewny na 100 % że działa poprawnie i jest dobry?

 

W OSA Motors robiłem warsztat polecany tutaj na forum. Skoro mówili że dobry to im zaufałem. Żebym wiedział że tak będzie to bym wymienił.


koszt ok. 1.500zł ??

 

Łańcuchy jakieś 500zł OEM Honda. Wymiana około 1 tys zł.


  • 0

#21 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:00, 10.02.2017

Czyli dobrze trafiłem..Dużo Cię za robociznę skasowali..😑
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#22 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:08, 10.02.2017

Czyli dobrze trafiłem..Dużo Cię za robociznę skasowali..

 

Czy ja wiem....za mniej niż 800zł nikt nie chciał robić :)

Ale ja dodatkowo robiłem inne pierdoły także nie wyszło źle.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:09, 10.02.2017

  • 0

#23 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:11, 10.02.2017

A to zmienia postać rzeczy jak robiłeś coś jeszcze 👍
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#24 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:46, 11.02.2017

Chyba kojarzę ten świst.

U mnie też to słychać i zastanawiam się co to jest. Słychać go na wyższych obrotach podczas jazdy, na postoju nie próbowałem.
Po zakupie myślałem że to praca Vtec, ale za wcześnie go słychać, coś koło 4k rpm (tak +/-).

Ja bym obstawiał na coś w stylu skrzynia biegów. Niedługo planuję wymienić olej w skrzyni, choć wątpię żeby to pomogło.

Na razie jakoś się tym nie przejmuję, nie chce wymienić pół samochodu póki nie będzie pewności co to.

 

Ostatnio jadąc drugim autem (Carisma 1.6) przysłu*cenzura*ąc się też słychać identyczny świst, lecz cichszy i również na wyższych obrotach (podczas wyprzedzania).

 

Btw. tylko że u mnie świst występuje w K24A3 z 7gen.


  • 0

#25 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:57, 11.02.2017

W hondzie nie znajdziesz przyczyny usterki. Jednak to jest prawda, jak coś nie domaga to sprzedać jak najszybciej i pozbyć się tego gowna. Chyba ze ktoś lubi siedzieć ciagle u mechanika zamiast jeździć.

Ja do Hondy już nie wracam można zamknąć temat.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:58, 11.02.2017

  • 0

#26 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:01, 12.02.2017

Nie myśl że z innymi autami będziesz miał lepiej :)

Będzie w Twoim przypadku ,,zmienił stryjek siekierkę na kijek,, :)


  • 0

#27 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:11, 12.02.2017

święte słowa...


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#28 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:10, 16.02.2017

teń gwizd o którym piszecie to łożyska wałków balansowych w pompie oleju, całkiem częsta przypadłość k24z3

honda wypuscila TSB na ten temat

mozna z tym jeździć i nic się nie stanie, jednak wiadomo dźwięk może irytować :)


  • 0

#29 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:24, 16.02.2017

teń gwizd o którym piszecie to łożyska wałków balansowych w pompie oleju, całkiem częsta przypadłość k24z3

honda wypuscila TSB na ten temat

mozna z tym jeździć i nic się nie stanie, jednak wiadomo dźwięk może irytować :)

 

Dzięki sprawdzę to. Skoro to dość powszechny temat to dlaczego byłem w dwóch Honda ASO i nic o tym nie mówili ? Coś dużo tych wad ma te K24Z3...za dużo. Miałeś z tym styczność od strony praktycznej ? Fakt jazda z tym gwizdaniem do przyjemnych nie należy bez radia na da się jeździć.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:26, 16.02.2017

  • 0

#30 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:08, 16.02.2017   Najlepsza odpowiedź

te TSB szły na stany, bo wertowałem temat w k24z3 usdm ale silniki są te same więc problem raczej jest analogiczny

 

załączam ci tsb@balans oraz moge ci wrzucic jeszcze drugi temat który mozesz sprawdzić, ale raczej masz to wykluczone czyli oring pompy wspomy

Załączone pliki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, gwizdanie, gwizd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq