XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
traci moc przy pedale gazu w podłodze
#16
Napisano 11:51, 02.04.2010
Do zobaczenia na trasie.
#17
Napisano 16:47, 02.04.2010
ALE
Bez względu na prędkość, obroty i dany bieg, przyśpieszając płynnie, delikatnie manewrując gazem taka sytuacja pojawia się dużo później tzn jak już obroty są wysokie powyżej 5 tys, pedał gazu przekroczył połowę to dopiero wtedy pojawia się utrata mocy.
PS Taka sytuacja dzieje się od 2 biegu i to ten bieg jest dla mnie miarodajny i nie żebym się czepiał czy marudził, ale tak nie było wcześniej, wtedy bez względu na rodzaj paliwa auto darło do przodu aż miło.
Ale tak jak napisałem wyżej, problem chyba będzie w gazie, gdzie przy załączeniu vteca pewnie jest za uboga mieszanka, chociaż gazownik zapewniał kilkakrotnie że u niego jest wszytsko dobrze.
Dodam jeszcze że ciśnienie oleju przy zaworze vtec miałem jakieś 5 atm
[ Dodano: 2010-04-08, 20:00 ]
Wyjaśniam że przyczyną mojej "usterki" były zawory i gaz. Po wyregulowaniu zaworów silnik zaczął lepiej pracować na beznynie, a po wyregulowaniu instalacji gazowej auto przyśpiesza już w pełnym zakresie obrotów, bez utraty mocy przy 4 tys obr. ALE oczywiście tak łatwo nie było, gazownik na początku próbował ustawić gaz w zakładzie, ale nie dało to rezultatów, silnik zaczął kichać i prychać, dopiero po podłączeniu laptopa i przejechaniu się po mieście (wiem wiem że tak trzeba było od razu, ale wytłumacz to fachowcowi na początku to się obrazi) auto zaczęło jechac tak jak trzeba.
To jest stan na 1 dzień po naprawie, muszę jeszcze sprawdzić hondę na trasie.
PS Dodam jeszcze że w między czasie przeczyśliłem EGR i przepustnicę i naprawdę dało to rezultat, pomimo tego, że czyszczenie usterki nie usunęło, odczułem dużą zmianę w pracy silnika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych