Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

traci moc przy pedale gazu w podłodze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:09, 15.03.2010

Witam
Od jakiegoś czasu walczę ze spadkiem mocy przy ciepłym silniku, im cieplejszy tym objawy większe. I zauważyłem dziś (a przynajmniej tak mi się wydaje) że jak powoli dodaje gazu to auto ładnie przyśpiesza, a jak wcisnę gaz do dechy to przy ok 3 tys. obr. auto traci moc. Dzieje się tak na benzynie i gazie, komp nie wyrzuca błędu. Miał ktoś taki rzypadek?
I 2 pytanko, jeśli nie ma błędu check engine jest możliwość że jakiś czujnik, sonda nie działa poprawnie?
Pozdrawiam
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:22, 15.03.2010

Być może czujnik położenia przepustnicy.Czujnik daje sygnał o tym ile jest otwarta przepustnica, a urządzenie sterujące dostosowuje ilość paliwa, która musi zostać podana.U ciebie najprawdopodobniej ten sygnał jest dawany później, dopiero gdy dodasz więcej gazu.Wychodzi na to, ze czujnik nie daje sygnału w początkowej fazie obrotu.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:33, 15.03.2010

jezdzilem wieloma japońcami i z tego co zauważyłem nie powinno się dawac odrazu do dechy poniewaz auto dostaje za duzo benzyny/gazu i przez to sie dławi i muli je powinno powoli sie dodawac gaz w niemieckich autach takich jak vw czy bmw mozesz depnac do spodu bo tam jest inny zakres reakcji a tu tak nie możesz no chyba ze wszystkie auta jakimi jedzilem i obecne mam coś zepsute i powinno odchodzic przy pełnym gazie to ja też mam taki problem i prosze o pomoc ;-)
  • 0

#4 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:41, 15.03.2010

Tylko, że wcześniej nie miałem takiego objawu, na zimnym silniku też nie ma, wtedy auto rwie do przodu aż miło i czuć te koniki pod maską. Przeważnie nie jeżdżę tak, ale są sytuacje kiedy trzeba depnąć, uciec, albo wyprzedzić. No i oczywiście nie mówię o sytuacji że na 3, albo 4 deptam do spodu przy 1500 obr
Glinuś, czyli jest możliwość że czujnik nie działa poprawnie, a komp nie wyrzuca błędu? Ale wtedy mogła by być zła mieszanka i lambda zasygnalizowała kłopot?[/quote]
  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:45, 15.03.2010

A jak u Ciebie z wymianą filtra paliwa ?
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:45, 15.03.2010

A świece i przewody kiedy wymienione,a tak właściwie to przyczyn tego stanu może być dużo i "gdybać" możemy bez końca.
  • 0

#7 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:51, 15.03.2010

Kable, świece, kopułka, palec, filtr powietrza wymienione na nowe niedawno, zawory ustawione, katalizator sprawdzony, na gazie dzieje się to samo więc pomijam filtr paliwa, olej też wymieniłem dla pewności, nie wyrzuca żadnego błędu więc podłączenie pod kompa nic nie da, tak powiedzieli w hondzie, no i zapomniałem dodać EGR oraz przepustnica wyczyszczona
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:35, 15.03.2010

To pozostaje sprawdzenie tego czujnika położenia przepustnicy.
  • 0

#9 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:10, 15.03.2010

Sprawdzę, ale nawet nie brałem tego pod uwagę, bardziej myślałem o sondzie, MAP Sensorze albo czujniku temperatury płynu chłodzącego, o czyś związanym z temperaturą silnika.
  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:40, 15.03.2010

Sprawdzę, ale nawet nie brałem tego pod uwagę, bardziej myślałem o sondzie, MAP Sensorze albo czujniku temperatury płynu chłodzącego, o czyś związanym z temperaturą silnika.

Mury widzę że KruQ jest z Rzeszowa może zgodziłby się podmienić na próbę te czujniki
  • 0

#11 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:49, 15.03.2010

Dobra propozycja, zapytam. Najbardziej realne to MAP Sensor bo jego można łatwo podmienić, reszta to już dłuższa robota.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:51, 31.03.2010

mury: I jak? Namierzyłeś problem?

Pytam, bo mam dokładnie te same objawy, a auto mam dopiero dwa tygodnie i do tej pory nie byłem pewny, czy to przypadkiem nie są moje urojenia jakieś :)
  • 0

#13 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:12, 01.04.2010

witam
niestety nie znalazłem rozwiązania, ale wiem na pewno że to nie czujnik przepustnicy, bo go sprawdziłem, oddałem auto do regulacji zaworów, będą regulowane już 3 raz, raz ja (ustawiłem za ciasno i się przyznaję, wtedy wogóle nie jechało) raz inny mechanik (ale wydaje mi się że za bardzo klekocze, nie było tak wcześniej) i teraz jeszcze inny, zauważyłem jeszcze na trasie gdzie można było się rozpędzić i sprawdzić przyśpieszenie że na bęzynie ta uciążliwość jest mało zauważalna, a na gazie to nie dało się wyprzedzać, następnym krokiem będzie oddanie auta do gaziarza niech sprawdza, potem epc sensor, sonda lambda, ect sensor może komputer, a potem to sprzedam i kupie inne

szukam rozwiązania już od kilku miesięcy, przeglądnąłem wszystkie możliwe fora i problemu nie znalazłem, zacząłem już zazdrościć tym którym check engine pokazuje jakie mają problemy i śmieję się, że nie wiedzą co z tym zrobić ;-)
Pozdrawiam
PS Jak znajdę rozwiązanie na pewno napiszę
  • 0

#14 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:52, 02.04.2010

Ja powiem tak, jeśli przy 2tys. obrotów depniesz w podłogę to przyspieszenia nie odczujesz napewno nie przy tym silniku. I deptanie pedału w podłogę przy tych obrotach jest bezsensowne.
Bo z tego co piszesz to zrozumiałem że przy 3 tys traci moc. Czyli co? PRzestaje przyspieszać? Na którym biegu ty to sprawdzasz? Bo jeśli na 4 to o jakimkolwiek przyspieszeniu przy 2 tys nie ma mowy. Na 2 to zaczyna jako tako ciągnąć, na 3 to też nie bardzo jedzie przy tych obrotach.
Czy wciśnie się gaz do podłogi czy do połowy to efekt przy 2-3k obrotów jest ten sam, nie masz tylu Nm aby to ciągneło od dołu.
Wyjaśnij co to znaczy traci moc przy 3k obrotów?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#15 Yogas

Yogas
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:44, 02.04.2010

Ja powiem tak, jeśli przy 2tys. obrotów depniesz w podłogę to przyspieszenia nie odczujesz napewno nie przy tym silniku. I deptanie pedału w podłogę przy tych obrotach jest bezsensowne.
Bo z tego co piszesz to zrozumiałem że przy 3 tys traci moc. Czyli co? PRzestaje przyspieszać? Na którym biegu ty to sprawdzasz? Bo jeśli na 4 to o jakimkolwiek przyspieszeniu przy 2 tys nie ma mowy. Na 2 to zaczyna jako tako ciągnąć, na 3 to też nie bardzo jedzie przy tych obrotach.
Czy wciśnie się gaz do podłogi czy do połowy to efekt przy 2-3k obrotów jest ten sam, nie masz tylu Nm aby to ciągneło od dołu.
Wyjaśnij co to znaczy traci moc przy 3k obrotów?


Dobrze prawisz. Mury rozpedz do 120, wrzuc trojke i wcisnij do podlogi i napisz czy traci moc do 140km/h
  • 0

Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq