Skocz do zawartości


RODO w HAKP

czy to może być kopułka?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:47, 15.03.2010

witajcie:)

Sytuacja wygląda następująco: autko pali bezproblemowo nawet w najwieksze mrozy gdy jednak postoi jeden dzien i jest roznica temperatur np w nocy -10 a w dzien +10 albo nie daj boze deszcz lub snieg to juz nie chce palic. Z tego co wiem to takie objawy wystepuja gdy wilgoc sie pod kopulka zbiera. Auto generalnie stalo 1,5 roku w garazu jezdzone raz na 3 miechy. Jezdze nim regularnie dopiero od 2 miesiecy i taka sytuacja zdarza sie drugi raz (za pierwszym razem odpalil po 3 dniach ale deszczu ani sniegu nie bylo). Podejrzewam ze czeka mnie wymiana swiec zaplonowych i kabli. A co wy o tym sadzicie?

ps. jezli czeka mnie ta wymiana to jakiej firmy częsci polecacie do mojego modelu (F20Z1)?
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:11, 15.03.2010

ogolnie najlepiej zainwestować w osprzęt NGK albo Denso - może i kosztują troszkę więcej, ale i jakość znacząco lepsza.
  • 0

#3 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 15.03.2010

hej. ja również ostatnio wymieniałem u siebie kopułkę i palec aparatu zapłonowego, przewody oraz świece. Podobnie jak przedmówca polecałbym przewody NGK - mimo że nie są najtańsze (ja niestety kupiłem przewody innej firmy za 130 zł i mimo że nie ma z nimi problemów to teraz dochodzę do wniosku że dla świętego spokoju lepiej było kupić NGK). Jak będziesz zmieniać kopułkę proponuje od razu zmienić palec aparatu zapłonowego - w moim przypadki koszt kopułki to 94 zł a palca 30 zł. Świece naturalnie NGK - cena 11,40 za szt. ;-)
  • 0

#4 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:21, 15.03.2010

witajcie:)

Sytuacja wygląda następująco: autko pali bezproblemowo nawet w najwieksze mrozy gdy jednak postoi jeden dzien i jest roznica temperatur np w nocy -10 a w dzien +10 albo nie daj boze deszcz lub snieg to juz nie chce palic. Z tego co wiem to takie objawy wystepuja gdy wilgoc sie pod kopulka zbiera. Auto generalnie stalo 1,5 roku w garazu jezdzone raz na 3 miechy. Jezdze nim regularnie dopiero od 2 miesiecy i taka sytuacja zdarza sie drugi raz (za pierwszym razem odpalil po 3 dniach ale deszczu ani sniegu nie bylo). Podejrzewam ze czeka mnie wymiana swiec zaplonowych i kabli. A co wy o tym sadzicie?

ps. jezli czeka mnie ta wymiana to jakiej firmy częsci polecacie do mojego modelu (F20Z1)?


Każdy dobry mechanik stwierdzi co się nadaje do wymiany.
Jeśli będziesz jednak wymieniać kopułkę to wiadomo, że palec również obowiązkowo.
Przewody zapłonowe można sprawdzić odpowiednim testerem - jeśli będą przebicia to wiadomo, że do wymiany.
Świece również łatwo zdiagnozować czy wymagają wymiany.

Od siebie polecam przewody NGK, kopułka i palec wedle uznania ;-)
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:23, 15.03.2010

Dzięki za pomoc :) hanka po południu niebywale odpalila zatem jutro jedziemy do mechanika :)

[ Dodano: 2010-03-17, 19:36 ]
w piatek bedą części..cena kabli jednak zaporowa ngk do mojego silnika ok 300pln kosztuja a i na allegro nie taniej...wzielam wiec seiwa mialam zamiar wziąć boscha ale sprzedawca generalnie odradzał i do tego ngk swieczki i powinno hulac do tego kopułke (58pln) i palec (23pln) jakiejs japonskiej firmy. Skad tak wysoka cena kabli z ngk?do innych aut ceny sa niewiele ponad 100 zeta...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq