Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

check o co chodzi prosze o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 13.03.2010

Witam
Mam problem z pojawiajaca sie co jakies 40km od skasowania kontrolka check,zawsze na gazie na samej benzynie jeszcze nie sprawdzałem,bład odczytany jako zla badz mala cyrkulacja spalin,czyscilem ten zawor egr ale to nic nie pomoglo co moze byc przyczyna tego bledu.
  • 0
Power of dreams

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:50, 13.03.2010

ben, sprawdź na benzynie czy nie pojawia się check i podaj nam jakie masz podzespoły instalacji.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:02, 13.03.2010

Odwieczny temat w naszych Acco przy źle dobranych podzespołach instalacji gazowych lub gazowników z "Drut Team"
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 22:53, 13.03.2010

Witam
Mam problem z pojawiajaca sie co jakies 40km od skasowania kontrolka check,zawsze na gazie na samej benzynie jeszcze nie sprawdzałem,bład odczytany jako zla badz mala cyrkulacja spalin,czyscilem ten zawor egr ale to nic nie pomoglo co moze byc przyczyna tego bledu.



Dawaj na spota jak cos jutro... Może jutro bede na spocie a jak masz Staga to podepne i popatrzymy
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:50, 14.03.2010

Wrzucasz w opcji "szukaj"-check i wyskakuje wiele tematów z tym związanych np:
http://www.accordklu...highlight=check
W związku z powyższym jaki jest sens powielania tematów.Każdy myśli,że jego problem jest inny-indywidualny,a prawda jest taka,że dobry gazownik,dobra instalacja i po kłopocie.
Poczytajmy również to:
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
Poszukaj również w Zakładach Polecanych dobrego gazownika-z Grójca nie masz daleko do W-wy.
  • 0

#6 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 14.03.2010

Ale check nie dotyczy ubogiej mieszanki,jak mam problem wielu forumowiczow u mnie mieszanka została ustawiona na hamownii,a check dotyczy czegos innego i chcialbym sie dowiedziec czego moze dotyczyc,jutro pojezdze na benzynie i sprawdze czy check sie pojawi.
  • 0
Power of dreams

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:52, 14.03.2010

Napisz w końcu jakie masz podzespoły instalki.Może coś się stało z układem wydechowym.Czekamy na relację z przejazdu na pb.
  • 0

#8 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 15.03.2010

podzespoly az wstyd sie przyzac ale jak chcecie to
Wtryski-red valtek
reduktor-at09 alaska tomasetto
komp-zenit
Ale do tej pory bylo ok
Teraz wiem ze to szmelc najtanszy ale wtedy nie bylem na forum i taki kit mi wcisneli
Mysle nad wymiana tego szmelcu na polecany przez was.
A na benzynie zrobilem ok 50 km i bylo ok przełączyłem na gaz i zrobilem ok 10 km i znowu check.
  • 0
Power of dreams

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:55, 15.03.2010

podzespoly az wstyd sie przyzac ale jak chcecie to
Wtryski-red valtek
reduktor-at09 alaska tomasetto
komp-zenit
Ale do tej pory bylo ok
Teraz wiem ze to szmelc najtanszy ale wtedy nie bylem na forum i taki kit mi wcisneli
Mysle nad wymiana tego szmelcu na polecany przez was.
A na benzynie zrobilem ok 50 km i bylo ok przełączyłem na gaz i zrobilem ok 10 km i znowu check.

:k :k :k :k :k :k :k alaska nadaje sie do opla astry 1,4 a nie do accorda.
to juz masz odpowiedz na swoje pytanie czemu masz chceck
  • 0

#10 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:38, 15.03.2010

ben, na pierwszy ogień wymień wtryskiwacze -> MagicJet lub droższe Matrix 544
następnie reduktor, zerknij do naszego FAQ w tym dziale i będziesz wiedział jaki,
no i oczywiście elektronika na np. Stag

Możesz wszystko wymienić w jednym czasie o ile finanse pozwolą lub w kolejności tak jak napisałem.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:46, 15.03.2010

Ale do tej pory bylo ok

Zawsze tak jest,a później się wszystko komplikuje.Ja miałem przez 1 miesiąc Zavoli,Valteki i też się cieszyłem,a później walka i szukanie odpowiedniego gazownika.Podjedź do Marka na Modlińską (po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym-Zakłady Polecane) powołaj się na forum,a on już Tobie ogarnie instalkę.
Ps.w przypadku jakichkolwiek problemów proszę do mnie na PW-ogarniemy temat-szkoda silnika w Twoim Acco.
  • 0

#12 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 18.03.2010

Panowie zaślepiłem ten zawór EGR i check przestał się zapalać jak na razie,ale i tak zmienie te podzespoły,zaczne od reduktora bo po zmianie nie trzeba chyba nic konfigurować w kompie,a ten zenit może zostać czy raczej nie?
  • 0
Power of dreams

#13 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:16, 18.03.2010

ben, trzeba, w nowym reduktorze musisz ustawić ciśnienie i od nowa zebrać mapy.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:50, 19.03.2010

kolego lepiej zainwestować raz a konkretnie. założyć porządny sprzęt i mieć święty spokój z checkiem i innymi bzdetami. potem co 10-15tys km zmiana filterków i dzida dalej.
  • 0

#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:19, 19.03.2010

Zenit to sterownik bez dobrze działających funkcji korygujących prace od zmiennych temperatur i ciśnienia gazu,aczkolwiek chodzi on z np.Matrixami i reduktorem Zavoli.To na początek mogę Tobie zasugerować.Z biegiem czasu wymień sterownik.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq