Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jak to sciagnac raz jeszcze;)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:15, 12.03.2010

Bijcie i gryzcie ale za nic w swiecie nie moge sobie z tym poradzic.

Musze wymienic podswietlenie zegarow/nawiewu itp bo sie popalilo we wiekszosci, probuje sie dostac do nich od podlokietnika ale zatrzylalem sie bardzo szybko.
Na zdjeciu czerwone kropki to srubki, ktore odkrecilem.
Zielonym kwadratem zaznaczylem miejsce, ktore wydaje mi sie "trzyma" ta cala czesc w taki sposob, ze nie moge jej wyciagnac.
Dołączona grafika
Czy da sie w jakis sposob wyciagnac ta czesc gdzie jest podnoszenie szyb bo wydaje mi sie, ze to wlasnie kable, ktore tam sa trzymaja to wszystko.

Cala czesc z podlokietnikiem wlacznie chodzi mi na wszystkie strony ale nie moge jej wyciagnac, moze ktos bedzie taki dobry i poradzi jak sie do tego dobrac;)
  • 0

#2 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:45, 12.03.2010

zatrzask-spinka jest od przodu - musisz pociągnąć za przednie przełączniki otwierania szyb lub od przodu podważyć ten panel. Pod panelem jest jeszcze jeden wkręt trzymający konsolę środkową!
  • 0
AK

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:49, 12.03.2010

dzieki, jutro bede walczyl z tym;)
  • 0

#4 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:00, 12.03.2010

Chyba w V było tak samo jak w VI i jak przesuniesz fotele na maxa do przodu to powinny się ukazać jeszcze dwie boczne śruby. Na wysokości podłokietnika. A może się mylę, ale sprawdzi :-)
  • 0

#5 szo

szo
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:żory
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 13.03.2010

Dokladnie jak przesuniesz fotele maksymalnie do przodu to masz jeszcze dwie srubki oprócz niej w popielniczce zapewne masz kolejna ..powodzenia
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:22, 13.03.2010

dzisiaj jestem troszke dalej ale znow utknalem w martwym punkcie:)
doszedlem tutaj:
Dołączona grafika

i mam problem zeby wyciagnac ten panel
Dołączona grafika

nie moge go na zewnatrz wyciagnac(tylko troszke wyszedl-tak jak na zdjeciu), trzyma sie to na jakims takim kablu bialym, ktory nie sposob wyciagnac
macie jakis pomysl?

kolejna sprawa to w jaki sposob wyciagnac zegary? nie widze tam srubek, czy to wszystko jest na zatrzaskach?
nie chcialbym czegos urwac;)
  • 0

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:46, 13.03.2010

trzyma sie to na jakims takim kablu bialym

Linki od nawiewów.Musisz pokombinować,aby je odczepić od pokręteł.Licznik ma 2 śruby u góry odkręcasz (na dole są zatrzaski wystarczy pociągnąć ) i wyjmujesz tą czarną ramkę razem z przyciskami i razem z 2 wtyczkami po obydwu stronach, właśnie od tych przycisków - odpinasz je. Następnie zobaczysz po 3 wkręty bo obydwu stronach (dwie które trzymają szkło, i cztery które trzymają obudowę zegarów) - odkręcasz wszystkie. Wyciągasz zegary (opuść sobie kierownice), odpinasz wszystkie wtyczki.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:40, 13.03.2010

a te linki sa wkrecane czy jakos inaczej mocowane?

i sprawa kolejna gdzie sa te sruby na zegarach bo za cholere nie moge ich zlokalizowac
Dołączona grafika
  • 0

#9 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:11, 14.03.2010

wojtekk - tym sposobem to Ci z tydzień zejdzie, zanim te żarówki wymienisz... Nie łatwiej by ci było ściągnąć manuala (w 62SN700-PL masz wszystko oprócz diesla) i robić według instrukcji, a tu pytać tylko o to, co nie jasne w manualu?

linka ma na końcu dziurkę, która jest nałożona na bolec w panelu ogrzewania
panel ogrzewania powinien na tyle się wyciągnąć, aby można było odczepić linki i kable

przy rozkręcaniu zegarów to na którym etapie jesteś? Na tym co na zdjęciu? Jeśli tak, to dwa wkręty są od wewnątrz na górze po obu stronach ramki zegarów (ramka zegarów to ten plastik z przyciskami tylnego światła przeciwmgielnego i ogrzewania tylnej szyby). Potem musisz szarpnąć do siebie dolną część ramki, odczepić kable od w/w przycisków i masz dostęp do wkrętów zegarów.
  • 0
AK

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:10, 14.03.2010

wojtekk - tym sposobem to Ci z tydzień zejdzie, zanim te żarówki wymienisz... Nie łatwiej by ci było ściągnąć manuala (w 62SN700-PL masz wszystko oprócz diesla) i robić według instrukcji, a tu pytać tylko o to, co nie jasne w manualu?


problem w tym, ze mi trzeba do diesla
zaraz ide szukac tych wkretow, co prawda nie do konca rozumie gdzie "wewnatrz" mam ich szukac ale moze uda sie je zlokalizowac, dzieki

[ Dodano: 2010-03-14, 12:12 ]
panel udalo sie wyciagnac, znalazlem 3 zaroweczki do wymiany, chyba wiecej ich nie ma;)

teraz zegary....
powiedzcie mi prosze czy to chodzi o ta srube pod kierownica(na zdjeciu).


Dołączona grafika


edit:
kurcze czytam jeszcze raz i jeszcze mniej wiem niz wiedzialem
"od wewnatrz na gorze" czyli gdzie?
"od wewnatrz" pod palsitkami? naprawde nic tam nie widze;)
  • 0

#11 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:14, 14.03.2010

wojtekk - ty testujesz naszą cierpliwość czy :glupek: ?

przecież nie wymieniasz żarówek w silniku tylko w zegarach! A te są takie same, no może z wyjątkiem kontrolki świec żarowych...



a jeśli chodzi o wkręty ramki zegarów: pokaż środkowy palec liczbie 200 - czubek palca wskaże na prawy wkręt. Analogicznie po lewej stronie z liczbą 2. Jaśniej tego chyba nie można napisać...
  • 0
AK

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:18, 14.03.2010

czekaj ide do auta, jak to juz raz rozkrece to bede madrzejszy;P

[ Dodano: 2010-03-14, 12:47 ]
znalazlem ale uwierzcie, ze ich nie widzialem(wiem, ze trudno) :-D

przy zakupie nie dzialal abs jednak nie swiecila sie kontrolka i od teraz wiadomo dlaczego sie nei swiecila(zarowke ktos wykrecil-nie wiem jak mozna stosowac takie tandetne sztuczki przeciez naprawde trudno jest nie zauwazyc, ze abs nie dziala).

jeszcze jedna sprawa, czy za podswietlenie odpowiadaja te dwie wyciagniete zarowki?

Dołączona grafika

czy moze trzeba cos jeszcze wykrecac i glabiej tego szukac?
  • 0

#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:37, 14.03.2010

Jeżeli masz wątpliwości wystarczy,że ponownie podłączysz kostki do licznika i włączysz światła,a drugą ręką możesz wykręcając żarówki sprawdzić,które nie świecą bądź są już wyeksploatowane.Wydaje się,że tylko te dwie żarówki.
  • 0

#14 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:23, 14.03.2010

wojtekk - widzisz te 2 kabelki idące ze środkowej oprawki żarówki? One zasilają górną listwę, w której są dwie żarówki.

i tak, jak pisałem ściągnij sobie manuale przynajmniej 62SN700-PL, 62SN723-PL i accord diesel (nie znam numerka)
poza tym EPC 16.0 jest już w necie
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq