Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zapłon? kable? swiece? a moze cos innego


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:52, 08.03.2010

witam. wymienilem dzis wtrysk pb na 1 garze i teraz a w momencie odpiecia kostki od wtrtsku silnik wyraznie spowalnia i gasnie(wczesniej nie bylo zadnej reakcji). delikatne drgania wciaz sa i jeszcze jedno. zarowno na gazie i na pb jak kiedy odepne kabel wysokiego napiecia od 1 gara silnik chodzi jak chodzil, nic sie nie zmienia w pracy silnika. iskra jest na 100% swieca tez jest dobra bo zamienialem ja z 4 garem. czy to miec jakis zwiazek z rozrzadem bo wydaje mi sie ze pasek jest za bardzo naprezony bo wyje i moze cos jest nie tak z zaplonem. prosze o pomoc
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:07, 08.03.2010

Nie wiem czy ci to w jakiś sposób pomoże, ale kumpel miał podobnie w innym aucie - kia. Była prawie niewyczuwalna różnica w pracy silnika po odpięciu kabli z tych cylindrów. Okazało się, że ma walniętą uszczelkę pod głowicą.
Sprawdź kompresję, ale na początek podaj kilka informacji - kiedy wymieniałeś kable, w jakim stanie jest kopułka i palec.
Czy świeca z 1 cylindra ma jakiś nalot - brązowy?
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:05, 09.03.2010

kable sprawdzane swiece tez ok. uszczelka byla robiona pare tygodni temu przy wymianie zaworow.
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:21, 09.03.2010

To wbijaj na warsztat gdzie robili niech sprawdzajÄ… kompresjÄ™.
Przy wymianie uszczelki i zaworów planowali głowicę, czy na oko poskładali?
Bo jeśli nie planowali, to niech teraz na własny koszt poprawiają.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:45, 10.03.2010

na bank planowali glowice.
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:23, 10.03.2010

Ja będę obstawiał coś z uszczelką pod głowicą.
A gniazda zaworowe docierali przy wymianie zaworów? Bo może nie być kompresji na gniazdach.

Sprawdzałeś kompresję po zrobieniu głowicy? Tak profilaktycznie mógłbyś jeszcze raz sprawdzić nawet i porównać wyniki.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:22, 10.03.2010

uszczelka byla zmieniana przy znmianie zaworow. dzis jade do znajomego on ma przyrzad do sprawdzania kompresji. zrobie to dla swietego spokoju.

[ Dodano: 2010-03-11, 02:54 ]
dzis zauwazylem cos bardzo dziwnego a mianowicie, kiedy silnik pracuje na gazie odlaczenie kostki od pierwszego wtrysku paliwa powoduje mocne drgania poczym silnik gasnie. jednak gdy odlacze wtrysk gazu na 1 gar slychac tylko delikatną zmiane pracy silnika ale naprawde niewielka. kiedy silnik pracuje na benzynie odłaczenie wtrysku paliwa nie powoduje zadnej reakcji ze strony silnika. o co tu chodzi??
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq