XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:42, 26.08.2016
Założyłem jamexy -30 do mojego cl7 sedan. Od samego początku tył tłucze przy najechaniu na studzienke czy inną małą dziurę. Przejrzałem forum i doszedłem do wniosku, że amortyzatory są zużyte.
Oddalem auto do mechanika żeby zaradził coś na mój problem i skończyło się, że mam spowrotwm z tyłu ori springi (auto stoi jak konkord).
Facet twierdzi, że amortyzatory są jeszcze dobre (cytat: "amortyzatory w tych autach praktycznie sie nie zużywają") i jedyny sposób żeby obniżyć auto to wymiana na amory sportowe o krótszym skoku.
Z tego co wyczytałem na forum wiele osób używa oemowych, czy innych amorkow o pełnym skoku razem z krótkimi sprężynami i nie ma problemów.
Czy mógłby mi ktoś doradzić jakie amortyzatory wybrać, aby wyeliminowac dobijane? Blstein b6 raczej odpada z powodu ceny, bo okazało się przy okazji, że sprzęgło i tylne łożyska też mam do wymiany ;( $$.
#2
Napisano 17:48, 26.08.2016
Może zacznijmy od tego gdzie ci tłucze przód tył ? Nie wiem jak w jamexach ale proponowałbym sprawdzić czy są dedykowane pod 2.2/2.4. Możliwe ,że zakupiłeś do 2.0 bp gdzie silnik jest lżejszy.
#3
Napisano 18:13, 26.08.2016
#4
Napisano 18:56, 28.08.2016
#5
Napisano 22:28, 28.08.2016
#6
Napisano 05:09, 29.08.2016
#7
Napisano 08:44, 29.08.2016
to na orginalnych springach nic ci nie tlucze z tylu rozumiem?
#8
Napisano 08:56, 29.08.2016
Po wymianie tylnich sprężyn na ori, odnoszę wrażenie, że przód też się nieco podniósł, ale może tylko mi sie wydaje.
#9
Napisano 09:54, 29.08.2016
#10
Napisano 10:46, 29.08.2016
Nie wiem czy to wina sprężyn czy amorow, moze ktoś na u sibie jamexy?
#11
Napisano 22:14, 29.08.2016
To musiał ktoś coś zmotać przy montażu,bo filozofii nie ma i nie może nic trzaskać!
Sprawdzałeś odbojniki w jakim są stanie,o ile w ogóle są?
Wątpię aby to była wina amora,skoro na serii jest ok.
#12
Napisano 08:52, 30.08.2016
Widziałem w internecie na zdjeciach taką oslone na górne zwoje, wyglada to jak przewód naciągnięty na sprężynę. Zastanawiam się czy takim wynalazkiem da rade podnieść auto o 10mm, może przy okazji rozwiąże to problem stukania.
#13
Napisano 11:11, 30.08.2016
Użytkownik rem1k edytował ten post 11:12, 30.08.2016
#14
Napisano 12:15, 30.08.2016
No wiec, zapakowałem bagażnik tak, że prawie cala opona sie schowala w nadolu (troche mnie poniosło, ale wolałem mieć pewność) i żadnych podejrzanych dźwięków z zawieszenia nie usłyszałem. Rozumiem, że to wyklucza wadliwy amortyzator.
Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać przyczyny tych styków, chyba sobie podaruje obniżanie, bo zaczyna mi brakować cierpliwości.
Użytkownik inc0gnito edytował ten post 17:42, 30.08.2016
#15
Napisano 20:28, 30.08.2016
Albo poszukaj gościa co zna się na temacie.
Co do gumy,to wiem o czym mówisz,są to środki dorazne,ale ten 1cm,może podniesie jak wkręcisz mocno w górę sprężyny.
Kolega wcześniej pisał o innej gumie,taki jakby wężyk naciągany,a ty zapewne o takim pierścieniu przeciętym w pół.
A spotkałem też kiedyś przypadek że właśnie sprężyna nie miała tego wężyka i powodowała hałasy,można to zastąpić zwykłym wężykiem paliwowym naciąganym na ciepło.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych