Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymiana pierścieni czy dolewki Accord VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
329 odpowiedzi w tym temacie

#91 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:40, 06.08.2017

A przetarłeś wskaźnik przed sprawdzeniem? Jeśli tak to góra oleju na wskaźniki pokazuje prawdziwy stan. Chyba, że wskaźnik zabrudził się przy ponownym wkładaniu i wyjmowaniu.

Co do checka to moim zdaniem nie ma się czym martwić. Ja po zakupie pojechałem w trasę ok 900km, check zapalił mi się po ok 100km, nie wiedziałem jaki mam olej więc nic nie kupowałem na dolewkę, sprawdzałem tylko na wskaźniku jaki jest stan i zrobiłem ok 800km po pierwszym pojawieniu się komunikatu. Tak jak ktoś pisał, zapalał się dopiero po jakimś czasie, a nie od razu po uruchomieniu silnika
  • 0

#92 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:49, 06.08.2017

Jeśli jest za niski stan lub niski stan to lepiej kupić i dolać cokolwiek niż jechać
Nic się nie "zwarzy"..wyjdzie wypadkowa dwóch olei ....a poźniej wymienić na docelowy.
  • 0
                       

#93 beton

beton
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:silesia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 09.08.2017

Witam wszystkich.

Będę musiał chyba pomóc rozwinąć wątek.

Jutro sprawdzę jaki mam kod silnika (2012 rejestracja, full wersja z cmbs, AAC, 2.4L kombi executive, skóry, bajery itp. ale przy 200 km/h na niemieckiej... to myślę, że 1L/1000 mi pali oleju. Rury mam czarne.

Od pierwszego właściciela z salonu w Polsce kupiłem. Zalewany MOBIL1 5-w50 (dalej nie wiem czy to dobrze). Teraz mam najechane ok. 130 kkm. 24 kkm mojego autorstwa.

W mieście wyraźnie mniej. Mam ciężką nogę, ale powozić też się lubię turystycznie i z dziećmi.

Spalanie średnie rzędu 10,5 l/100 km.

Po przeczytaniu tych siedmiu stron i kilku gdzie indziej mam totalny mentlik. Co robić? Coś na szybko.

Jutro muszę zmienić olej i wysłać samochód z rodziną na ok. 500 km w jedną stronę. Potem się będę martwił.

Z góry dzięki za odpowiedź i na bank tu wrócę z moim przypadkiem. To jest przynajmniej niewygodne w dłuższej trasie.

Ostatnio jechałem autostradą 400 km w jedną stronę z prędkością średnią ok 190 km/h. Miałem trzy dolewki. Jechałem z dziećmi z powrotem tą samą drogą; tempomat na 150 km/h i zero dolewek po drodze.

Piszę tak od czapy, bo nie mierzę tego zużycia zbyt dokładnie, ale jest to dokuczliwe i niepokojące, po super usterkowym poprzednim, mocniejszym samochodzie.

Lubię bardzo ten samochód i ładny się trafił, ale czuję jakiś chichot losu po A4b6 12.2004 1,8t po złym chipie (jak się okazało). Dramat był, to z niemiec uciekłem do Japonii,

a tu też problemy.

Na temat a4b6 1,8t coś wiem i nie było tanio. Miałem ją przez 7 lat i przez 6 było źle.

Z drugiej strony HA przy 200 km/h jest dużo bardziej nerwowa i wymagająca uwagi niż Audi z 2004 r.

Sprawdzałem amory itp. Są ok. Zawieszenie 100% na plus dla Accorda jeśli chodzi o wytrzymałość, ale na autostradzie czuć różnicę.

 

Pozdrawiam i dzięki.


  • 0

#94 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:18, 09.08.2017

U mnie po 14000 km zjadł 0.5litra 5W30 i mega mnie zaciekawiło i zaniepokoiło to co opisujecie..


  • 0

#95 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:33, 09.08.2017

Beton masz MT czy AT ?
  • 0

#96 beton

beton
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:silesia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 09.08.2017

U mnie po 14000 km zjadł 0.5litra 5W30 i mega mnie zaciekawiło i zaniepokoiło to co opisujecie..

Twój przypadek to chyba off-topic, albo 1000 km chciałeś napisać.


Beton masz MT czy AT ?

manual. Cała piękna itd.

Dzięki za tempo, bo nie spodziewałem się odpowiedzi przez jakiś czas.


  • 0

#97 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:17, 10.08.2017

Twój przypadek to chyba off-topic, albo 1000 km chciałeś napisać.

 

Mówię jak jest, na 14tys km (które zrobiłem w niecały rok od momentu kupna) pojawiła się kontrolka odnośnie oleju - brakowało 0.5litra, dlatego dziwie się czytając ten temat.


  • 0

#98 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:14, 11.08.2017

Jutro sprawdzę jaki mam kod silnika (2012 rejestracja, full wersja z cmbs, AAC, 2.4L kombi executive, skóry, bajery itp. ale przy 200 km/h na niemieckiej... to myślę, że 1L/1000 mi pali oleju. Rury mam czarne.

Od pierwszego właściciela z salonu w Polsce kupiłem. Zalewany MOBIL1 5-w50 (dalej nie wiem czy to dobrze). Teraz mam najechane ok. 130 kkm. 24 kkm mojego autorstwa.

W mieście wyraźnie mniej. Mam ciężką nogę, ale powozić też się lubię turystycznie i z dziećmi.

Spalanie średnie rzędu 10,5 l/100 km.

Po przeczytaniu tych siedmiu stron i kilku gdzie indziej mam totalny mentlik. Co robić? Coś na szybko.

Jutro muszę zmienić olej i wysłać samochód z rodziną na ok. 500 km w jedną stronę. Potem się będę martwił.

Z góry dzięki za odpowiedź i na bank tu wrócę z moim przypadkiem. To jest przynajmniej niewygodne w dłuższej trasie.

Ostatnio jechałem autostradą 400 km w jedną stronę z prędkością średnią ok 190 km/h. Miałem trzy dolewki. Jechałem z dziećmi z powrotem tą samą drogą; tempomat na 150 km/h i zero dolewek po drodze.

Piszę tak od czapy, bo nie mierzę tego zużycia zbyt dokładnie, ale jest to dokuczliwe i niepokojące, po super usterkowym poprzednim, mocniejszym samochodzie.

 

 

Witaj w klubie posiadaczy K24Z3 ze znacznym zużyciem oleju :-/


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#99 beton

beton
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:silesia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 11.08.2017

Witaj w klubie posiadaczy K24Z3 ze znacznym zużyciem oleju :-/

Dzięki za ciepłe przywitanie w tak zacnym gronie, heheh.

Napisz mi Przyjacielu, jak się układa Twoja historia z tym problemem.

Ja jestem dość rozczarowany, bo szukając samochodu kierowałem się bezawaryjnośćią.

Mój poprzedni samochód też w rankingach brylował, ale ja zawsze mam wiatr w pysk.

Pozdrawiam wszystkich


  • 0

#100 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:26, 12.08.2017

Problem znany w K24Z3 i kliku kolegów z forum ma taką przypadłość, w tym ja. Znacznie szerzej znany i opisywany na forach amerykańskich, Honda miała tam o to nawet pozew zbiorowy i jest tam w efekcie przedłużona gwarancja (u nas nie ma) ale i tak dopóki pobór oleju nie przekracza limitu z instrukcji obsługi (w USA to jest kwarta na 1000mil czyli znacznie mniej niż litr na 1000 w Europie) to i tak nawet tam Honda palcem nie kiwnie.

Jakie masz to zużycie oleju ? Nie wiem jak to rozumieć "Ostatnio jechałem autostradą 400 km w jedną stronę z prędkością średnią ok 190 km/h. Miałem trzy dolewki. Jechałem z dziećmi z powrotem tą samą drogą; tempomat na 150 km/h i zero dolewek po drodze."

 

Ja mam auto od roku, zrobiłem 20kkm, "problem" był od samego początku a z instrukcji serwisowej wynika że już od pierwszego przeglądu coś było nie tak. Ja jeżdżę mało po mieście, głównie trasy i obecnie zużycie na poziomie 0,4l/1000km (5W40).


Użytkownik klosz007 edytował ten post 11:26, 12.08.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#101 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:14, 20.08.2017

Szanowni Koledzy, jestem przed kupnem wymarzonego od lat Accorda VIII gen właśnie 2.4. Generalnie pojawia się co raz więcej poliftów z 2011 na które mnie już stać, ale jak przeczytałem ten wątek, to jestem skłonny poczekać jeszcze ten rok czy dwa i kupić rocznik < 2012

 

Pytanie tylko ( bo przewinęło się to przez temat ) czy od rocznika 2012 problem zniwelowano ? 

 

Jestem bardzo wrażliwy na branie oleju bo od lat jeżdżę z bańką oleju w bagażniku i nie chcę tego więcej. Jak pomyślę, że mam w aucie za grubo ponad 50 tyś wozić bańkę z olejem to masakra. 

 

Z drugiej strony, branie oleju nie jest moim zdaniem wadą, a jedynie urokiem danego auta. 0,2l/ 1000 km był bym w stanie zaakceptować :) 


  • 0

#102 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 20.08.2017

Póki co moje k24z3 z 2010 manual daje radę. Zrobiłem właśnie 30k mil i od wymiany do wymiany. Motul 0w30 a5/b5.
Spróbuje następnym razem 0w20
Czy ubywa od wymiany do wymiany ? Pewnie tak, przy wymianie jest stan w skali, ale nie zeby wywalało kontrolki itp. Nie jeżdzę mega szybko bo mandaty teraz drogi w UK. Raczej relaksuje sie słuchając muzyki. A jak lepszy kawałek to poganiam. :-)
  • 0

#103 Ollsen

Ollsen
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201 + Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:08, 20.08.2017

Też posiadam K24Z3  2009r i nie mam problemu z braniem oleju. W półtorej roku zrobiłem 35kk przy tym 3 wymiany, ostatnia 2 dni temu i od wymiany do wymiany wcina od 0,7 do 1l na 11-12kk. 


  • 0

#104 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:04, 20.08.2017

Przy każdej wypowiedzi powinno być opisane czy ma AT czy MT i jaka jest jego styl jazdy. Styl jazdy i rodzaj skrzyni ma największy wpływ na zużycie oleju.

Ja mam MT i ak jadę emerycko to spali np tylko 100 ml na 1000 km ale jak jadę non stop około 180 km/h to spali nawet 500 ml na 1000 km i nie wierze ze manual K24Z3 bierze < 100 ml na 1000 km przy jeździe w granicach 180 km/h. Ktoś kto pisze ze nie bierze przy takiej prędkości to znaczy ze nigdy nie jechał z taka prędkością dłużej niż kilka km.


Teraz np wróciłem z wyjazdu wakacyjnego gdzie jazda głównie po autostradach ale prędkość mała bo tylko do około 140km/h czasami tylko wskakiwalo 180 km/h na chwile i na 5000 km dolslem 1 litr czyli jakieś 200ml na 1000 km.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:09, 20.08.2017

  • 0

#105 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:33, 20.08.2017

Też mi ciężko w to uwierzyć, że powyżej 150 km/h na trasie 1000 km K24Z3 MT spali < 100 ml ...  MT miasto z kilkoma obwodnicami gdzie mam cięższą nogę pobór 200-300 ml /1000 km ...  trasa over 150 km/h z 400ml na bank chociaż ciężko mi to potwierdzić bo na ten moment robiłem takie trasy powyżej 1000km - 2krotnie i to od razu po zakupie gdzie nie sprawdzałem poboru dokładnie a po prostu dolałem oleju i nie pamiętam dokładnie ile.

 

Jedno wiem na 100% u mnie w autku jak się rozgrzeje silnik na trasie (prędkość 130-150 km/h) nawet takiej krótszej z 100-200km to ostrzeżenie o niskim poziomie oleju potrafi wyskoczyć dość szybko o ile nie mam na maxa dolane oleju (wg bagnetu) ale po ponownym uruchomieniu silnika ostrzeżenie znika (stan oleju 3/4 na bagnecie) i w mieście spokojnie sobie mogę z 1000 km jeszcze robić. U mnie tej czujnik jest bardzo czuły na trasie.  

Przeglądając ten temat i kilka innych ... jedna rzecz rzuciła mi się w oczy (chociaż to może być przypadek) że mniejsze zużycie opisują osoby które używają 0W30 czy 5W30 , nawet gdzieś jedna osoba pisała o znacznym zmniejszeniu poboru przy przejściu na 0W20 od osób które używają 0W40 czy 5W40 ... ja obecnie jeżdzę na 0W40 Neste City Pro ale przy kolejnej wymianie zmienię na 0W30 i sprawdzę czy cokolwiek się zmieni w temacie ale na cuda nie liczę ;) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq