XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 06:40, 06.08.2017
Co do checka to moim zdaniem nie ma się czym martwić. Ja po zakupie pojechałem w trasę ok 900km, check zapalił mi się po ok 100km, nie wiedziałem jaki mam olej więc nic nie kupowałem na dolewkę, sprawdzałem tylko na wskaźniku jaki jest stan i zrobiłem ok 800km po pierwszym pojawieniu się komunikatu. Tak jak ktoś pisał, zapalał się dopiero po jakimś czasie, a nie od razu po uruchomieniu silnika
#92
Napisano 08:49, 06.08.2017
Nic się nie "zwarzy"..wyjdzie wypadkowa dwóch olei ....a poźniej wymienić na docelowy.
#93
Napisano 23:06, 09.08.2017
Witam wszystkich.
Będę musiał chyba pomóc rozwinąć wątek.
Jutro sprawdzę jaki mam kod silnika (2012 rejestracja, full wersja z cmbs, AAC, 2.4L kombi executive, skóry, bajery itp. ale przy 200 km/h na niemieckiej... to myślę, że 1L/1000 mi pali oleju. Rury mam czarne.
Od pierwszego właściciela z salonu w Polsce kupiłem. Zalewany MOBIL1 5-w50 (dalej nie wiem czy to dobrze). Teraz mam najechane ok. 130 kkm. 24 kkm mojego autorstwa.
W mieście wyraźnie mniej. Mam ciężką nogę, ale powozić też się lubię turystycznie i z dziećmi.
Spalanie średnie rzędu 10,5 l/100 km.
Po przeczytaniu tych siedmiu stron i kilku gdzie indziej mam totalny mentlik. Co robić? Coś na szybko.
Jutro muszę zmienić olej i wysłać samochód z rodziną na ok. 500 km w jedną stronę. Potem się będę martwił.
Z góry dzięki za odpowiedź i na bank tu wrócę z moim przypadkiem. To jest przynajmniej niewygodne w dłuższej trasie.
Ostatnio jechałem autostradą 400 km w jedną stronę z prędkością średnią ok 190 km/h. Miałem trzy dolewki. Jechałem z dziećmi z powrotem tą samą drogą; tempomat na 150 km/h i zero dolewek po drodze.
Piszę tak od czapy, bo nie mierzę tego zużycia zbyt dokładnie, ale jest to dokuczliwe i niepokojące, po super usterkowym poprzednim, mocniejszym samochodzie.
Lubię bardzo ten samochód i ładny się trafił, ale czuję jakiś chichot losu po A4b6 12.2004 1,8t po złym chipie (jak się okazało). Dramat był, to z niemiec uciekłem do Japonii,
a tu też problemy.
Na temat a4b6 1,8t coś wiem i nie było tanio. Miałem ją przez 7 lat i przez 6 było źle.
Z drugiej strony HA przy 200 km/h jest dużo bardziej nerwowa i wymagająca uwagi niż Audi z 2004 r.
Sprawdzałem amory itp. Są ok. Zawieszenie 100% na plus dla Accorda jeśli chodzi o wytrzymałość, ale na autostradzie czuć różnicę.
Pozdrawiam i dzięki.
#94
Napisano 23:18, 09.08.2017
U mnie po 14000 km zjadł 0.5litra 5W30 i mega mnie zaciekawiło i zaniepokoiło to co opisujecie..
#95
Napisano 23:33, 09.08.2017
#96
Napisano 23:45, 09.08.2017
U mnie po 14000 km zjadł 0.5litra 5W30 i mega mnie zaciekawiło i zaniepokoiło to co opisujecie..
Twój przypadek to chyba off-topic, albo 1000 km chciałeś napisać.
Beton masz MT czy AT ?
manual. Cała piękna itd.
Dzięki za tempo, bo nie spodziewałem się odpowiedzi przez jakiś czas.
#97
Napisano 00:17, 10.08.2017
Twój przypadek to chyba off-topic, albo 1000 km chciałeś napisać.
Mówię jak jest, na 14tys km (które zrobiłem w niecały rok od momentu kupna) pojawiła się kontrolka odnośnie oleju - brakowało 0.5litra, dlatego dziwie się czytając ten temat.
#98
Napisano 12:14, 11.08.2017
Jutro sprawdzę jaki mam kod silnika (2012 rejestracja, full wersja z cmbs, AAC, 2.4L kombi executive, skóry, bajery itp. ale przy 200 km/h na niemieckiej... to myślę, że 1L/1000 mi pali oleju. Rury mam czarne.
Od pierwszego właściciela z salonu w Polsce kupiłem. Zalewany MOBIL1 5-w50 (dalej nie wiem czy to dobrze). Teraz mam najechane ok. 130 kkm. 24 kkm mojego autorstwa.
W mieście wyraźnie mniej. Mam ciężką nogę, ale powozić też się lubię turystycznie i z dziećmi.
Spalanie średnie rzędu 10,5 l/100 km.
Po przeczytaniu tych siedmiu stron i kilku gdzie indziej mam totalny mentlik. Co robić? Coś na szybko.
Jutro muszę zmienić olej i wysłać samochód z rodziną na ok. 500 km w jedną stronę. Potem się będę martwił.
Z góry dzięki za odpowiedź i na bank tu wrócę z moim przypadkiem. To jest przynajmniej niewygodne w dłuższej trasie.
Ostatnio jechałem autostradą 400 km w jedną stronę z prędkością średnią ok 190 km/h. Miałem trzy dolewki. Jechałem z dziećmi z powrotem tą samą drogą; tempomat na 150 km/h i zero dolewek po drodze.
Piszę tak od czapy, bo nie mierzę tego zużycia zbyt dokładnie, ale jest to dokuczliwe i niepokojące, po super usterkowym poprzednim, mocniejszym samochodzie.
Witaj w klubie posiadaczy K24Z3 ze znacznym zużyciem oleju :-/
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#99
Napisano 19:58, 11.08.2017
Witaj w klubie posiadaczy K24Z3 ze znacznym zużyciem oleju :-/
Dzięki za ciepłe przywitanie w tak zacnym gronie, heheh.
Napisz mi Przyjacielu, jak się układa Twoja historia z tym problemem.
Ja jestem dość rozczarowany, bo szukając samochodu kierowałem się bezawaryjnośćią.
Mój poprzedni samochód też w rankingach brylował, ale ja zawsze mam wiatr w pysk.
Pozdrawiam wszystkich
#100
Napisano 11:26, 12.08.2017
Problem znany w K24Z3 i kliku kolegów z forum ma taką przypadłość, w tym ja. Znacznie szerzej znany i opisywany na forach amerykańskich, Honda miała tam o to nawet pozew zbiorowy i jest tam w efekcie przedłużona gwarancja (u nas nie ma) ale i tak dopóki pobór oleju nie przekracza limitu z instrukcji obsługi (w USA to jest kwarta na 1000mil czyli znacznie mniej niż litr na 1000 w Europie) to i tak nawet tam Honda palcem nie kiwnie.
Jakie masz to zużycie oleju ? Nie wiem jak to rozumieć "Ostatnio jechałem autostradą 400 km w jedną stronę z prędkością średnią ok 190 km/h. Miałem trzy dolewki. Jechałem z dziećmi z powrotem tą samą drogą; tempomat na 150 km/h i zero dolewek po drodze."
Ja mam auto od roku, zrobiłem 20kkm, "problem" był od samego początku a z instrukcji serwisowej wynika że już od pierwszego przeglądu coś było nie tak. Ja jeżdżę mało po mieście, głównie trasy i obecnie zużycie na poziomie 0,4l/1000km (5W40).
Użytkownik klosz007 edytował ten post 11:26, 12.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#101
Napisano 08:14, 20.08.2017
Szanowni Koledzy, jestem przed kupnem wymarzonego od lat Accorda VIII gen właśnie 2.4. Generalnie pojawia się co raz więcej poliftów z 2011 na które mnie już stać, ale jak przeczytałem ten wątek, to jestem skłonny poczekać jeszcze ten rok czy dwa i kupić rocznik < 2012
Pytanie tylko ( bo przewinęło się to przez temat ) czy od rocznika 2012 problem zniwelowano ?
Jestem bardzo wrażliwy na branie oleju bo od lat jeżdżę z bańką oleju w bagażniku i nie chcę tego więcej. Jak pomyślę, że mam w aucie za grubo ponad 50 tyś wozić bańkę z olejem to masakra.
Z drugiej strony, branie oleju nie jest moim zdaniem wadą, a jedynie urokiem danego auta. 0,2l/ 1000 km był bym w stanie zaakceptować
#102
Napisano 09:07, 20.08.2017
Spróbuje następnym razem 0w20
Czy ubywa od wymiany do wymiany ? Pewnie tak, przy wymianie jest stan w skali, ale nie zeby wywalało kontrolki itp. Nie jeżdzę mega szybko bo mandaty teraz drogi w UK. Raczej relaksuje sie słuchając muzyki. A jak lepszy kawałek to poganiam.
#103
Napisano 09:08, 20.08.2017
Też posiadam K24Z3 2009r i nie mam problemu z braniem oleju. W półtorej roku zrobiłem 35kk przy tym 3 wymiany, ostatnia 2 dni temu i od wymiany do wymiany wcina od 0,7 do 1l na 11-12kk.
#104
Napisano 11:04, 20.08.2017
Ja mam MT i ak jadę emerycko to spali np tylko 100 ml na 1000 km ale jak jadę non stop około 180 km/h to spali nawet 500 ml na 1000 km i nie wierze ze manual K24Z3 bierze < 100 ml na 1000 km przy jeździe w granicach 180 km/h. Ktoś kto pisze ze nie bierze przy takiej prędkości to znaczy ze nigdy nie jechał z taka prędkością dłużej niż kilka km.
Teraz np wróciłem z wyjazdu wakacyjnego gdzie jazda głównie po autostradach ale prędkość mała bo tylko do około 140km/h czasami tylko wskakiwalo 180 km/h na chwile i na 5000 km dolslem 1 litr czyli jakieś 200ml na 1000 km.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:09, 20.08.2017
#105
Napisano 11:33, 20.08.2017
Też mi ciężko w to uwierzyć, że powyżej 150 km/h na trasie 1000 km K24Z3 MT spali < 100 ml ... MT miasto z kilkoma obwodnicami gdzie mam cięższą nogę pobór 200-300 ml /1000 km ... trasa over 150 km/h z 400ml na bank chociaż ciężko mi to potwierdzić bo na ten moment robiłem takie trasy powyżej 1000km - 2krotnie i to od razu po zakupie gdzie nie sprawdzałem poboru dokładnie a po prostu dolałem oleju i nie pamiętam dokładnie ile.
Jedno wiem na 100% u mnie w autku jak się rozgrzeje silnik na trasie (prędkość 130-150 km/h) nawet takiej krótszej z 100-200km to ostrzeżenie o niskim poziomie oleju potrafi wyskoczyć dość szybko o ile nie mam na maxa dolane oleju (wg bagnetu) ale po ponownym uruchomieniu silnika ostrzeżenie znika (stan oleju 3/4 na bagnecie) i w mieście spokojnie sobie mogę z 1000 km jeszcze robić. U mnie tej czujnik jest bardzo czuły na trasie.
Przeglądając ten temat i kilka innych ... jedna rzecz rzuciła mi się w oczy (chociaż to może być przypadek) że mniejsze zużycie opisują osoby które używają 0W30 czy 5W30 , nawet gdzieś jedna osoba pisała o znacznym zmniejszeniu poboru przy przejściu na 0W20 od osób które używają 0W40 czy 5W40 ... ja obecnie jeżdzę na 0W40 Neste City Pro ale przy kolejnej wymianie zmienię na 0W30 i sprawdzę czy cokolwiek się zmieni w temacie ale na cuda nie liczę
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych