Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymiana pierścieni czy dolewki Accord VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
329 odpowiedzi w tym temacie

#211 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:25, 14.06.2018

To jest wątek, który chyba nigdy się nie skończy ani nie rozstrzygnie ;)


  • 0

#212 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:29, 14.06.2018

Sprawa jest jasna Honda zawsze chciała zrobić diesla :) który wyszedł jej świetnie, a te pseudo benzynki były tylko przymiarkami by usprawnić komory spalania pod ropke. W sumie te wasze benzynki to takie Bi a nawet trifuel - olej, benzynka i LPG :)


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#213 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:31, 14.06.2018

Sprawa jest jasna Honda zawsze chciała zrobić diesla :) który wyszedł jej świetnie, a te pseudo benzynki były tylko przymiarkami by usprawnić komory spalania pod ropke. W sumie te wasze benzynki to takie Bi a nawet trifuel - olej, benzynka i LPG :)

:diabelsmiech:


  • 0

#214 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:12, 14.06.2018



W sumie te wasze benzynki to takie Bi a nawet trifuel - olej, benzynka i LPG :)*

* tylko w niektórych modelach


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#215 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:38, 20.02.2020

Hej. Czy ostatnio komuś mechanik spaprał remont silnika w ACCO VIII, tak że bierze jeszcze więcej, niż przed remontem?

Doszły do mnie słuchy, że ktoś dał do naprawy R20A3 z wadliwymi tłokami i remont się nie udał.


Użytkownik gkill edytował ten post 13:37, 20.02.2020

  • 0

#216 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:47, 20.02.2020

Kolego Gkill a orientujesz się w którym roku dokładnie montowano wadliwe tłoki? Napewno 12 i 13r z tego co wiem? Chce zmienić swojego Acco 7 na 8 ewentualnie civica nowszego i obawiam się żeby nie trafić na te kłopotliwe egzemplarze.
 


Użytkownik ślepak edytował ten post 14:03, 20.02.2020
dwa razy ta sama wiadomość

  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#217 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:09, 20.02.2020

Kolego Gkill a orientujesz się w którym roku dokładnie montowano wadliwe tłoki? Napewno 12 i 13r z tego co wiem? Chce zmienić swojego Acco 7 na 8 ewentualnie civica nowszego i obawiam się żeby nie trafić na te kłopotliwe egzemplarze.
 

Rok produkcji 2011 a modelowo 2012, czyli pierwsze egzemplarze poliftowe. Szukaj co najmniej modelowo 2013 rok, albo przedlifta, civica również po 2013 roku, lub VIII gena.


Użytkownik gkill edytował ten post 14:10, 20.02.2020

  • 0

#218 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:09, 20.02.2020

Civica bierz od 2014..

Ostatbio w Acco 2012 zmieniałem silnik z nowszego na starszy.. Właśnie przez branie oliwy..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#219 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:11, 20.02.2020

Civica bierz od 2014..

Ostatbio w Acco 2012 zmieniałem silnik z nowszego na starszy.. Właśnie przez branie oliwy..

A masz u siebie jeszcze ten silnik? Jeżeli tak to spróbuj kamerką podejrzeć tłoki, jeżeli będzie napis R3A to z tymi wadliwymi tłokami.


  • 0

#220 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:18, 20.02.2020

Mam, jak będę miał chwilę to zerknę
  • 1

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#221 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 14:39, 20.02.2020

Czyli od 2013 modelowo zmienili coś w silnikach?
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#222 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:45, 20.02.2020

Ciekawe... Nie obiło mi się o uszy taka teoria, a tym bardziej, żeby coś poprawiali w silnikach. Do tej pory tylko jeden silnik ze stukajacym tlokiem w R20A3 z 2009r zmienialem.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#223 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:13, 20.02.2020

Jest problem.. Juz któryś z kolei silnik /piszemy o dużym poborze oliwy w poliftach 8gen/
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#224 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:39, 20.02.2020

Czyli reasumując, które R20A3 lepsze? Do 2013r czy od 2013r?

Ja z tych praktycznych, nie teoretycznych
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#225 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:09, 20.02.2020

Czyli reasumując, które R20A3 lepsze? Do 2013r czy od 2013r?

Ja z tych praktycznych, nie teoretycznych

Najlepsze w przedliftach i po 2013 roku produkcji a konkretnie musi być rok produkcji conajmniej 2013 ale modelowo już 2014. I nie jest to teoria tylko jeszcze gorsze pierścienie niż w vag TSI i tfsi.

Użytkownik gkill edytował ten post 21:00, 20.02.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq