Skocz do zawartości


RODO w HAKP

kolejny wystrzał zimeringu na wałku balansowym F18B2


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:20, 08.03.2010

Witam,
Jestem nowy na forum więc jakby nie ten dział to sorry. problem polega na tym iż wystrzelił mi po raz drugi zimering na wałku balansowym, przyczyna ?? Autko śmiga na gazie styl jazdy spokojny, bez dużych obrotów. Od ostatniego wystrzału zimeringu minęło może 2-3 tyg. Tutaj proszę o wasza mądrość , jaka przyczyna może być?
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:05, 08.03.2010

Ile oleju miałeś w silniku - nie było go za dużo??
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:45, 08.03.2010

nie olej był na środkowym stanie...


...dodam iż wczoraj gdy zapaliła się kontrolka oleju spr na bagnecie było zero... dolałem trochę by dojechał do domu jakieś 500m dziś rano patrze oleju dużo ponad full ale wyciek jest z okolicy pokrywki, jeszcze nie rozbierałem także nie jestem w 100% pewny czy to ponownie zimering....ale skąd nagle spadek oleju i kontrolka stanu oleju...??
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:16, 08.03.2010

A w momencie jak sprawdzałeś stan oleju - silnik był zimny, lekko ciepły czy dobrze rozgrzany? Ile odczekałeś po zapaleniu kontrolki żeby sprawdzić stan oleju? Jaki filtr oleju masz założony?
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:45, 08.03.2010

silnik był lekko ciepły, spr po upływie jakieś 5-6 min, filtr robiło ASO przy wymianie oleju..wiec chyba oryginał poszedł.
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:13, 08.03.2010

A jeszcze - jaki olej masz zalany? 10w40 czy 15w40?
Bo coś takiego mogło się stać, jakbyś miał minerał i zimny silnik. Ale po takim czasie miałbyś przynajmniej jakiś ślad oleju na bagnecie.
Ja nie mam pomysłu czy mogło się stać coś innego niż ten uszczelniacz. Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:40, 08.03.2010

10w40 Mobil. Nie wiem tez, moze cos z odpowietrzeniem silnika, odma czy coś? Nawet nie wiem gdzie jest odma żeby ja spr. czy nie zapchana
  • 0

#8 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:56, 08.03.2010

pamiętam, że kiedyś podobne zjawisko miałem w firmowym aucie (nubira 2.0) - niestety to było kilka lat temu i nie byłem przy odbiorze auta, ale z tego co mi przekazano, to mechanik powiedział, że "cały olej poszedł do góry"
wcześniej coś było robione przy silniku
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq