XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
dziwne wibracje - pomocy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:09, 05.03.2010
Jestem posiadaczem accord CC7 z 95 roku. Samochod wpada w wibracje (czuć glownie na kierownicy) wibracje zaczynają sie przy predkosci ok 130, natomiasta przy hamowaniu juz od predkości ok 80. O ile w tym pierwszym przypadku wibracje nie sa wielkie to w drugim az strach naciskac na hamulec. Myslalem ze to tarcze i moze niewielkie luzy w zawieszeniu. Wymieniłem tarcze na nowe, nowe klocki nowe wahacze gorne, sworznie i tulejki wahaczy dolnych, gumy drazka reakcyjnego. wymienilem tez z innych przyczyn jedno łożysko i oba przeguby zewnętrzne. Stracilem kupe forsy a wibracje nadal są. Zmieniałem opony i nadal nic. Mechanicy rozkladaja rece. co to moze byc
#2
Napisano 03:17, 05.03.2010
#3
Napisano 10:51, 05.03.2010
#4
Napisano 11:02, 05.03.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:20, 06.03.2010
#6
Napisano 16:07, 06.03.2010
albo wcześniej jedź na wyważanie kół na samochodzie - ci nieliczni mechanicy co to potrafią i mają do tego sprzęt od razu wykryją, co jest nie tak z zawieszeniem
a nowe tarcze zostały prawidłowo założone? tzn. czy piasta była dobrze wyczyszczona?
czasem zdarza się że piasta jest krzywa i wymiana tarczy nic nie daje
obejrzyj też tarcze na rantach - czasem mechanikowi wypadnie z rąk zwrotnica i tarcza uderzy rantem o beton i się zniekształci i to wystarczy, aby było bicie
#7
Napisano 16:44, 06.03.2010
pozdrawiam
#8
Napisano 16:49, 06.03.2010
Zanim jednak wymienil owe graty probowal wszystkiego co mogl sprobowac bez wizyty u mechanika. Co on sie nakombinowal... a wystarczylo od razu do konkretnego czlowieka pojechac
[ Dodano: 2010-03-06, 16:54 ]
...samo sie zrobio. Kiedys w Civie stracilem jedna srube i poluzowalem wszystkie pozostale do takiego stopnia ze felga sie ruszla na piascie o 1-2mm. Zeby bylo smieszniej to stalo sie to zaraz po wymianie kól na nowe. A niby Pan Mechanik dokrecal i pneumatykiem i recznie. Po ponownym dokreceniu bylo ok.Zastanawiam tylko kto tak bardzo mnie nie lubi i chciał zrobić coś mało ciekawego dotyczącego mojej osoby
#9
Napisano 17:05, 06.03.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:50, 06.03.2010
#11
Napisano 23:32, 06.03.2010
...nic podobnego drogi kolego. Fizyka. A tak dla przykładu, który z pewnością kazdy zna: dlaczego jak masz niewyważone koła to wibracje wystepują tylko przy określonych amplitudach prędkości?wibracje powinny byc caly cas mniej wiecej takie same (oczywiście proporcjonalnie do predkosci jazdy)
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:26, 07.03.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:26, 08.03.2010
pozdr
#14
Napisano 13:09, 12.03.2010
ja wymienilem calkiem nie dawno komplet tarcz i klockow
co mnie sklonilo do wymiany to ze zaczolem odczuwac dosc duze wibracje na kirownicy podczas hamowania sciagnolem kolo zmierzylem tarcze i okazalo sie jest to dolna granica grubosci tarcz wymienilem na nowe po ok. 2000 km zaczolem odczuwac wibracje tym razem dosc spore niz przed wymiana tarcze zostaly zamontowane prawidolowo piasty wyczyszczone szczotka druciana na wiertarce jak rowniez felgi od wewnetrznej strony i co i d..a zostaje jeszcze sprawdzic piasty bo cos przeciez powoduje te wibracje a slyszalem ze w 6 gen jest to wada lecz nie w kazdym modelu mysle ze poszla jakas partia czesci wadliwych i niektorym z nas przyszlo z tym walczyc
[ Dodano: 2010-03-12, 13:13 ]
co do opon to ja kupilem nowe zimowki a problem z wibracjami nie ustapil lecz niczego nie wykluczam probuj dalej a jak sie uporasz z problemem to napisz co zrobiles
powodzenia
#15
Napisano 14:22, 12.03.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych