XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zardzewiałe tarcze
#1
Napisano 21:40, 01.03.2010
Przed miesiącem wymieniłem klocki na nowe. Kupiłem Boscha bo myślę że takie mi wystarczą do normalnej jazdy. Wszystko było by OK ale tarcze z tyłu zaczynają rdzewieć ale tylko 1 cm przy obu krawędziach. czyli klocki chwytają tylko w środkowej części tarczy. Od wymiany przejechałem 2000 km więc powinny się dotrzeć. Może to już pora na wymianę tarczy? Dodam że auto ma na liczniku 75000 km, a tarcze są od nowości te same. Dodam jeszcze że z przodu jest OK, tylko tył rdzewieje.
#2
Napisano 21:49, 01.03.2010
#3
Napisano 21:49, 01.03.2010
U ciebie przy takim przebiegu tarcza może mieć już spory rant i dlatego klocek brzegów nie łapie tylko środkiem.
#4
Napisano 21:52, 01.03.2010
jak tarcza jeszcze nie jest mocno skorodowana to spróbuj na ręcznym trochę pojeździć
malin_f1, co to zmieni - przecież od ręcznego ma odrębny układ, jak to w tarczobębnach. Ale mogę się nie znać
#5
Napisano 22:02, 01.03.2010
jak tarcza jeszcze nie jest mocno skorodowana to spróbuj na ręcznym trochę pojeździć
malin_f1, co to zmieni - przecież od ręcznego ma odrębny układ, jak to w tarczobębnach. Ale mogę się nie znać
tylko w kombi
#6
Napisano 22:02, 01.03.2010
#7
Napisano 22:09, 01.03.2010
#8
Napisano 22:12, 01.03.2010
jak tarcza jeszcze nie jest mocno skorodowana to spróbuj na ręcznym trochę pojeździć
malin_f1, co to zmieni - przecież od ręcznego ma odrębny układ, jak to w tarczobębnach. Ale mogę się nie znać
tylko w kombi
Zwracam honor
#9
Napisano 22:30, 01.03.2010
Tak wiec jesli Cie to drazni musisz stoczyc tarcze, bo od hamowania to raczej nie zejdzie.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 09:34, 02.03.2010
U ciebie przy takim przebiegu tarcza może mieć już spory rant i dlatego klocek brzegów nie łapie tylko środkiem.
Żartujesz nie? Spory rant w tylnych tarczach, przy 70 tys przebiegu?
Ampimax jeżeli tarcza koroduje i hamowanie nie pomaga to przetaczanie tarczy nie ma kompletnie sensu bo ładna będzie przez chwile, potem znowu zacznie korodować. Trzeba wyeliminować przyczynę a nie skutek.
Jeżeli wcześniej było ok, a dopiero po zmianie zaczęły korodować a dodatkowo wszystko zostało zrobione jak należy to prawdopodobnie klocki coś nie tego, tym bardziej że problem nie dotyczy jednej osoby.
Na Twoim miejscu zdjąłbym klocki jeszcze raz, sprawdził sworznie, osłony, zdjął płytki ustalające zdrapał rdzę która lubi się pod nimi robić. Nasmaruj płytki oraz miejsca styku klocków z płytkami smarem albo pastą ceramiczną i załóż ponownie.
#11
Napisano 09:46, 02.03.2010
U ciebie przy takim przebiegu tarcza może mieć już spory rant i dlatego klocek brzegów nie łapie tylko środkiem.
Żartujesz nie? Spory rant w tylnych tarczach, przy 70 tys przebiegu?
Nie żartuję jeden jeździ jak emeryt i hamuje jak emeryt drugi korzysta z osiągów samochodu i mocno hamuje
#12
Napisano 12:00, 02.03.2010
#13
Napisano 12:13, 02.03.2010
Dziś pojadę do mechanika który mi zakładał klocki i zapytam jaki jest problem. Myślę że będzie potrafił ocenić stan tarczy. Jak stwierdzi że można śmigać to każe mu jeszcze raz zaciski przesmarować. A może kupno nowych tarcz to najlepsze rozwiązanie?
Zaopatrz się w suwmiarkę - jeżeli grubość tarczy mieści się między 8-10 mm to jest jak najbardziej ok. Sprawdź koniecznie czy na górze i na dole tarczy grubość jest podobna i jeżeli tak to nie ma kompletnie sensu wymieniać tarczy bo nic nie osiągniesz bo problem wróci.
#14
Napisano 16:17, 02.03.2010
Próbowałem już trochę na ręcznym, ale nic nie dało. Całe zaciski były czyszczone przy zmianie klocków...
Nie jeździj zbyt ostro na tym ręcznym, w XIX wieku to było zabronione
#15
Napisano 19:54, 02.03.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych