Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

luzy na maglownicy

VII magiel

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#136 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:38, 28.12.2019

Dolne lub górne sworznie, tuleje wahaczy, luz na końcówkach drążków, gdybać można. Znajdź dobra stacje diagnostyczną niech przetrzepią zawieszenie i układ kierowniczy . Chyba ze szklaną kulę mamy wyciągać.
Accord powinien iść równo, bez żadnego myszkowania.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#137 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:00, 28.12.2019

oprócz tego jeszcze geometria zawieszenia do sprawdzenia może koła masz rozbieżne


  • 0

#138 Zato-One

Zato-One
  • Nowy
  • 5 postów
  • SkÄ…d:Not Telling
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 23.01.2020

U mnie przy przebiegu 280 tyś takie objawy jak u majstra1010 dawał magiel. Autem bujało i pomimo braku stuków nie dało się go utrzymać w lini prostej. Mało tego kontrowanie delikatnie kierownicą nic nie pomagało. Nadmienie tylko, że wymieniłem praktycznie większość elememtów w przednim zawieszeniu wliczając w to tuleje wahacza dolnego, wahacze górne, drążki, amortyzatory itp. Dopiero wymiana maglownicy pomogła. Generalnie auto super ale te maglownice to jakiś żart.
  • 0

#139 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:21, 17.10.2022

Hej, drążki i końcówki drążków wymienione, stuka nadal z lewej przy wyłączonym silniku oraz na małych nierównościach czy kostce brukowej przy małych prędkościach... Dokręciłem trochę śrubę regulacyjną ale nic nie pomogło. Okazuje się, że luz na listwie jest przód-tył a nie góra-dół. Czyli zostaje tylko regeneracja przekładni? Jak długo można z tym jeździć i jak to jest niebezpieczne w dalszym użytkowaniu? Wycieków brak. Acco VII 2006 175 tyś przebiegu, pozdrawiam.
  • 0

#140 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:12, 18.10.2022

Jeździj dopóki się nie rozcieknie.
Wtedy regeneracja, tylko w porządnym, polecanym zakładzie gdzie gwarqncje dostaniesz dalej jak bramy lub studni.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#141 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:23, 18.10.2022

Hej, drążki i końcówki drążków wymienione, stuka nadal z lewej przy wyłączonym silniku oraz na małych nierównościach czy kostce brukowej przy małych prędkościach... Dokręciłem trochę śrubę regulacyjną ale nic nie pomogło. Okazuje się, że luz na listwie jest przód-tył a nie góra-dół. Czyli zostaje tylko regeneracja przekładni? Jak długo można z tym jeździć i jak to jest niebezpieczne w dalszym użytkowaniu? Wycieków brak. Acco VII 2006 175 tyś przebiegu, pozdrawiam.

Zrób tak jak trzeba. Dociągnij Listwę na śrubie do końca i odpuść (Poszukaj na forum, bo nie pamiętam już ile odpuścić)
  • 0
                       

#142 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:10, 18.10.2022

Zrób tak jak trzeba. Dociągnij Listwę na śrubie do końca i odpuść (Poszukaj na forum, bo nie pamiętam już ile odpuścić)

Tak zrobiłem, niestety w tym przypadku ta regulacja już nie pomaga.
  • 0

#143 Jacekwinto

Jacekwinto
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • SkÄ…d:WrlocÅ‚aw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive ACC Navi
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 19.10.2023

Koledzy delikatne stuki generuje jeszcze krzyzak. Ja bym zaczal od tego.. Pare postow wczesnie wstawialem jego zdjecie. Koszt tego krzyzaka na aledrogo ok 30 zl. A pisze dlatego ze po regeneracji magla mialem jeszcze delikatne stuki przy hamowaniu lub pezyspieszaniu i na duzych nierownosciach. Wymienilem go i cisza calkowita. Jak wam magiel nie cieknie to na pierwszym miejscu sprawdzcie krzyzak. Wymiana jego banalna ok 15 min. Ja regenerowalem bo byla lekka stluczka w kolo zapoprzedniego wlasciciela dlatego tak postanowilem . Ale gdybym cofnal czas to na pierwszym miejscu krzyzak. Jesli te stuki slyszycie w aucie to wiecej niz 100% jego wina...


U mnie są właśnie takie stuki, delikatne przy ruszaniu i hamowaniu oraz na chopkach i krawężnikach. Zawias zrobiony, magiel nie ma luzu. Jak wysunę kiere na maksa są jeszcze bardziej wyczuwalne.To może być krzyżak? Jaki to jest schemat?

Użytkownik Jacekwinto edytował ten post 21:12, 19.10.2023

  • 0

#144 Jacekwinto

Jacekwinto
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • SkÄ…d:WrlocÅ‚aw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive ACC Navi
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 19.10.2023

Ale bicie piany. Uwazam ze Chmielu ma racje. Tez zregenerowalem Magiel i mam spokoj. Cala zawieche sprawdzalem wczesniej i nic. Dla drazacych temat taka ciekawostka. Moze byc jeszcze luz na krzyzaku dlatego ze jak odebralem auto ze zregenerowanym maglem to jeszcze czulem delikatne stuki, a sie okazalo ze luz byl na posuwie - krzyzak laczacy kolumne z przekladnia. Kupilem ja na aledrogo za 30 zeta i teraz spokoj. Na pierwszym miejscu sprawdzilbym ten krzyzak.... Oto fota..

eYuKbhV.jpg

Jaki numer części ma ten krzyżak?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq